quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:41 schreef popolon het volgende:
Kolere zeg, zjroentje heeft Drew Brees , Chad Johnson, Larry Johnson en Jason Witten
Hoe krijg je dat voor elkaar in een 16 teams league.
mooie compensatie poging door Benson te draften, jammer dat hem nu alweer gedumpt hebt....quote:
Dat was echt een black out idd. Wilde DaMarcus Ware pakken, omdat 2 DL in week 4 een bye hebben. Waarom ik in godsnaam Benson pakte?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:01 schreef Guard het volgende:
[..]
mooie compensatie poging door Benson te draften, jammer dat hem nu alweer gedumpt hebt....
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:32 schreef Sloppy het volgende:
Je kunt wel merken dat de meesten(ik ook) zich niet voorbereid hebben op de defense.
En Popo, je weet dat Shaun Alexander nog geen onderdak heeft?
Net als vorig jaar had ik er niet echt rekening mee gehouden dat LBers ook als DL aangeduid werden, dus je niet een DL hoeft op te stellen maar beter af bent met een LB. Zeker een MLB heeft kans op veel tackles, en dus veel punten. Wil een DL dat overtreffen moet ie wel heel veel sacks hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:32 schreef Sloppy het volgende:
Je kunt wel merken dat de meesten(ik ook) zich niet voorbereid hebben op de defense.
En Popo, je weet dat Shaun Alexander nog geen onderdak heeft?
Je hebt overigens wel vertouwen in Delhomme's arm, dat je geen backup QB hebt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:24 schreef popolon het volgende:
[..]Maar ik heb wat vrije plekken, gokjes zijn leuk.
Ik heb nu drie QB's, ik voel me al een beetje Grudenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:44 schreef popolon het volgende:
Er is niks wat de moeite waard is. Wat betreft ben ik nu al de lul.
.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:44 schreef popolon het volgende:
Er is niks wat de moeite waard is. Iemand ging er met Pennington vandoor, waiver priority. Wat betreft ben ik nu al de lul.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:16 schreef Fugie het volgende:
Eerste puntjes zijn binnen, Burress 10 receptions for 133 yards
Die had ik vorig jaar, echt een beest als idp!quote:
Ik zit ook in een andere fantasy league en daar spelen we met 7 defensive spelers. 5 daarvan mogen LB's zijn, dus als je een groep LB's hebt die elke wedstrijd een flink aantal tackles heeft dan scoor je toch al behoorlijk wat punten. Fletcher scoorde 14.50 punten voor me en dan moeten mijn andere LB' s zoals Beason,Sims en Peterson nog spelen.quote:
Tja onze fantasy players weigeren iets te doen tot nu toe...quote:Op zondag 7 september 2008 21:29 schreef popolon het volgende:
Low scoring match up so far Guard.
Ik begin net zoals vorig jaar met een nederlaag....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |