Gewoon Adrian Peterson overslaan als je pick 2 hebtquote:
Ik doe niet mee, dus snel editenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:10 schreef Fugie het volgende:
.... staat niet eens in mijn rankings geloof ik
of moet ik dat niet zeggen
Och dat maakt niet uit, ik denk niet dat mensen hun draft zo gaan inrichten dat ze express een andere speler gaan dwarszitten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:10 schreef Fugie het volgende:
peterson staat niet eens in mijn rankings geloof ik
Gewoon in de eerste ronde voor een LB gaan. Tweede ronde voor een CB. Derde ronde een DL/DT. Je wint met defense.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:10 schreef Fugie het volgende:
peterson staat niet eens in mijn rankings geloof ik
Mijn undrafted LB had vorig jaar anders wel meer fantasypoints dan mijn second round pick, maar ja ik had dan ook een dramatische draftquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:22 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Gewoon in de eerste ronde voor een LB gaan. Tweede ronde voor een CB. Derde ronde een DL/DT. Je wint met defense.
als het kan geen probleem, natuurlijk....quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:22 schreef Michigan het volgende:
Draft kan ik (popolon) niet bij zijn, ik zit dan bij een baseball game.
Guard, kan ik jouw een klein lijstje mailen zodat je mijn volgorde (RB, WR etc.) kunt aanhouden? Gewoon best available op die positie dan, hoef ik tenminste niet te eindigen met 10 WR'sDie pre-settings gaan niet altijd even goed en jij kunt als commissionair dat wel doen denk ik.
Jammes maar helaas, 't is niet anders. Had er graag bij willen zijn.
Ik wil eventueel wel voor je draften, ik ben morgenavond wel online.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:14 schreef rblommers het volgende:
uh-oh, ik heb me nog amper verdiept in het komende seizoen. Dat gaat wat worden(al ben ik er waarschijnlijk niet, dus go yahoo auto-draft
)
Wat is nou de precieze tijd? Als het 7 uur 's avonds is (NL tijd) kan ik wel, als het half 9 is niet.quote:Draft Time: Sun Aug 24 1:00am CEST
Ow crap....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:34 schreef Guard het volgende:
Draft time verzet naar 20.30 cet, aangezien er geen bezwaren tegen een verandering kwamen.
Dag blijft gelijk; 24 aug.
Dat dacht ik dus al, hebben we het voor de een aangepast dat ie er bij kan zijn, kan er uiteindelijk weer iemand anders niet bij zijn...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat is nou de precieze tijd? Als het 7 uur 's avonds is (NL tijd) kan ik wel, als het half 9 is niet.
Ik heb ook een aardig draftlijstje in elkaar gedraaid, maar of er veel van overblijft in een 16-team league, ik betwijfel hetquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:29 schreef popolon het volgende:
Ja het is jammer omdat ik een aardig draftlijstje heb maar goed, die gebruik ik wel voor de league in de live draft die ik hier met vrienden heb.
Ik verwacht er niet veel van van de autopick maar het is nu eenmaal zo. Rant over.
clutch cardinalsquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:54 schreef Guard het volgende:
Hoe heet je fantasy team, weet je dat nog? dan kunnen wij zien welk yahoo account erbij hoort
ok bedanktquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:01 schreef popolon het volgende:
Dat is je baars..... hotmail account. Dus even 'forgot password' klikken op de yahoo pagina.
Ik heb me gisteravond even snel een paar Fantasy preview magazines gekocht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:14 schreef rblommers het volgende:
uh-oh, ik heb me nog amper verdiept in het komende seizoen. Dat gaat wat worden(al ben ik er waarschijnlijk niet, dus go yahoo auto-draft
)
True alleen weer een lage in round 3quote:
Zekers, met 16 teams komt het toch aan op goede sleepers picken in de late rounds en de hot players gedurende het seizoen van de waiverwire plukken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:10 schreef DaMayan het volgende:
[..]
True alleen weer een lage in round 3
Boeie komt goed...
weet niet, dat ligt eraan of de mensen een beetje snel picken of niet, en dit is de eerste keer dat ik een draft met 16 teams heb, kan misschien wel twee uur duren.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:13 schreef zjroentje het volgende:
Tot hoe laat gaat het eigenlijk duren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |