Nogmaals benadrukken dat we wel verwachten dat er tot het eind meegespeeld wordtquote:Op zondag 27 juli 2008 15:03 schreef zjroentje het volgende:
Enige wat er van je gevraagd wordt is commitment.
Dus ook al gaat het niet echt lekker met je fantasy team, houd het bij.
Is nog 1 plaats vrij volgens mij.
quote:Op zondag 27 juli 2008 15:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Nogmaals benadrukken dat we wel verwachten dat er tot het eind meegespeeld wordt
Dan zijn er veel nieuwe fans. Misschien helpt het dat NASN in een groot deel van Nederland op de kabel zitquote:Op zondag 27 juli 2008 17:35 schreef popolon het volgende:
rblommers en DayMayan nog niet gezien, hmmm.
Als ze zich melden kunnen we de league uitbreiden naar 14....quote:Op zondag 27 juli 2008 17:35 schreef popolon het volgende:
Ik heb geen bezwaar met de huidige drafttime,maar een later tijdstip maakt me ook niks uit.Als het maar niet vroeger is,ik heb niet veel zin om tijdens m'n vakantie vroeg uit m'n nest te komen.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Als ze zich melden kunnen we de league uitbreiden naar 14....
Drafttime kan later, als er niemand bezwaar heeft, heeft anders weinig zin om het te verzetten en dan iemand anders weer niet kan...
Dus iemand bezwaar als de draft twee uurtjes later plaatsvindt?
Gewoon 's avonds 19.00 u.quote:Your live online draft is set for Sun Aug 24 7:00pm CEST
Bij dezen, beetje laatquote:Op zondag 27 juli 2008 17:35 schreef popolon het volgende:
Had ie maar eerder moeten inschrijven, first-come first-served.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:18 schreef DaMayan het volgende:
Of heb ik nu rblommers' plaats ingenomen...
Pffft je gaat zeker alleen maar Lions draftenquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:54 schreef popolon het volgende:
Ik tegen Guard in week 1. Mijn superteam gaat helemaal los.
FAVRE FAVRE FAVRE!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:05 schreef popolon het volgende:
That'll be the day. Vorig jaar had ik er wel een paar.
Ga nu wat serieuzer te werk.
Posities:quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:59 schreef zjroentje het volgende:
Binnenkort ook maar eens m'n rankings gaan maken.
Hoe gaat de draft eigenlijk in zijn werk (heb nog niet echt de regels doorgenomen). Ben je gebonden aan bepaalde posities, dus bijvoorbeeld voor elke plek in het team 2 spelers (1 basis en 1 reserve)?
quote:Op zondag 20 juli 2008 18:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als de fantasy league vol moet, wil ik het ook wel proberen hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |