kan wel zijn,. maar Sorgi haalt nooit zoveel punten als Manning, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat kan je van te voren aan zien komen, dan moet je die gasten gewoon dumpen en voor de back-ups gaan.
We hebben in ieder geval een rematch van de thanksgiving matchup tussen de Jones brothers...quote:Op woensdag 28 november 2007 00:41 schreef popolon het volgende:
I do have to spank joo ass Guard. Bring it on!
Het ziet er naar uit dat Henry gewoon start voor de Broncos.Zoals ik vorige week al zei:ik ben benieuwd wat Shanahan nu gaat doen,nu Henry(nog steeds niet geschorst) en Young weer beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:36 schreef Guard het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval een rematch van de thanksgiving matchup tussen de Jones brothers...
Even afwachten wie er start bij de Broncos, Young of Hall, is het de laatste dan gaat ie erin bij mij, tegen de Raiders rush D everybody can look like a pro.
And then my dear popo, it is your ass which gets spanked.
Belangrijk voor homefield-advantagequote:Op maandag 3 december 2007 14:50 schreef Playmaker het volgende:
Ik heb verloren,maar rblommers staat tot nu toe ook op verlies.Volgende week word dus beslist wie #1 en wie #2 word.....
Mooie win Guardquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:28 schreef Guard het volgende:
Ook mijn eerste 100+ game.
Revanche voor week 2 verlies tegen Popo
Lijkt me wel leuk om dit volgend jaar weer te doen.Alleen mag van mij IDP veranderd worden in team defense.Een keeper league is leuk,ik doe het ook met Fantasy Baseball.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:40 schreef Guard het volgende:
Ben trouwens met je eens dat het tot het einde een leuke en competatieve league was, met alleen Haantjedevoorste in het begin inactief en jdekok eigenlijk het hele seizoen...
Ik heb in leagues gespeeld waar je na 4 weken nog met zijn 4-en serieus bezig was...
Volgend jaar weer?
Als het dan weer zo lekker draait, kunnen we wellicht aan een keeper league gaan denken
IDP's vind ik juist een extra dimensie, en mag van mij zeker blijven.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:36 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om dit volgend jaar weer te doen.Alleen mag van mij IDP veranderd worden in team defense.Een keeper league is leuk,ik doe het ook met Fantasy Baseball.![]()
Het word in ieder geval een spanned slot van de competitie!
Moest 5x refreshen voordat ik de stattracker hadquote:Op zondag 9 december 2007 18:47 schreef Playmaker het volgende:
Pfff,ik heb ook lekkere matchups deze week voor mijn RB's....Nou ja,hopen maar dat Chester Taylor net zoals vorige week genoeg touches krijgt.Dan blijft over:Fargas vs GB of Fred Taylor vs Carolina...
Wat is yahoo trouwens langzaam vandaag!
Hoe typischquote:Op zondag 9 december 2007 17:49 schreef popolon het volgende:
en Kevin Jones, tja, dat wordt echt niks meer.
Was vergeten om Watson te wisselen voor Millerquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:04 schreef DaMayan het volgende:'ere we go 'ere we go 'ere we go..
Scheelde niet veel trouwens die andere wedstrijd, ging echt om Briggs vs Winfield tijdens MNF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |