Mijn team doet het beter dan ik had verwacht(mede dankzij good ol' Favre),maar ik denk toch dat ik het niet ga halen.Ik heb big games van TJ en Fargas nodig....quote:Op zondag 11 november 2007 21:39 schreef Guard het volgende:
[..]
* Guard zet alvast peper en zout klaar
Blijkt nu dat Morris nog een weekje starter is, ff opgepikt dus.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:24 schreef Playmaker het volgende:
Ik heb Chester Taylor en Javon Walker maar opgepikt en Thomas Jones en Maurice Morris gedropt.Thomas Jones wil maar niet scoren en Shaun Alexander speelt volgende week weer gewoon dus word Morris toch weer een backup.
Ja,ik hoorde het gisteren al,maar ik wist niet wie ik uit mijn team moest gooien.Kenny Watson is een te goede backup en ook al speelt Javon Walker dit weekeinde nog niet,die is te goed om eruit te gooien.En volgens mij zijn er dit jaar elk weekend wel weer een aantal RB's die niet kunnen spelen...quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:57 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Blijkt nu dat Morris nog een weekje starter is, ff opgepikt dus.![]()
Valt nog wel mee met jou, je hebt je hele 'D' nog. Voor een TE verwacht ik nooit veel punten.quote:Op zondag 18 november 2007 20:39 schreef Guard het volgende:
One of those days again, getting beat by a half inactive team![]()
Boley is het een beetje kwijt op "D". McGee zal wel een hoop kickoff returns oppertunities krijgen.quote:Op zondag 18 november 2007 20:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Valt nog wel mee met jou, je hebt je hele 'D' nog. Voor een TE verwacht ik nooit veel punten.
Maar je krijgt wel een bunch punten vandaag van Mr Leequote:Op zondag 18 november 2007 20:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Valt nog wel mee met jou, je hebt je hele 'D' nog. Voor een TE verwacht ik nooit veel punten.
Toch leuk dat mijn team solidair is met de Writers Guild of America en lekker meestaakt dit weekendquote:Op zondag 18 november 2007 20:39 schreef Guard het volgende:
One of those days again, getting beat by a half inactive team![]()
26 punten door een defensive player?quote:Op maandag 19 november 2007 14:25 schreef PirE het volgende:
meneer Blommers heeft weer eens mazzel....
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog 3 wedstrijden te gaan en allemaal rematches van verloren wedstrijden aan het begin van het seizoen. De winst van Popo helpt me alleen maar en het verlies van de Blasters is ook een leuk geschenk. Volgende week een belangrijke wedstrijd tegen de Dutch Guardians. Ik mag hopen dat de Colts nu wat ruimer winnen van een papier zwakke tegenstander.
Welcome to Fantasy Football 207.We eindigen straks het seizoen met alleen nog maar 2nd/3rd string RB's en backup QB's....quote:Op woensdag 21 november 2007 08:41 schreef Guard het volgende:
Holmes blijkbaar weer iets met zijn nek, wellicht einde carriere.
Smith maar opgepikt en Chatman gedropt, die had sowieso een moeilijke matchup tegen de Steelers in Pittsburgh, en waarschijnlijk gaat ie carries verliezen aan Williams.
En mijn zogenaamde supersterren (LT, Smith, McSadd) doen het al niet veel beter dan 2nd stringersquote:Op woensdag 21 november 2007 17:42 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Welcome to Fantasy Football 207.We eindigen straks het seizoen met alleen nog maar 2nd/3rd string RB's en backup QB's....![]()
Je hebt Moss dus dat zijn sowieso een stuk of 30 puntenquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:54 schreef Guard het volgende:
*sigh*
Boley gecut vanwege zijn tegenvallende resutaten en ja hoor: 9 tackles, 3 sacks en een FFals ik nu eens mijn hele team uit Carolina spelers laat bestaan en ze dan allemaal cut, zouden ze dan ook ineens beter gaan spelen?
Dat had ik dus met Watson vandaag.....Maar goed,die krijgt maar 10 touches per game.Fred Taylor lijkt me dan waardevoller.Van hem weet je tenminste dat hij de nodige carries krijgt.quote:Op zondag 25 november 2007 22:46 schreef Guard het volgende:
Ja daag Besluit ik Davis maar te cutten omdat de 49-ers geen TD scoren, meteen daarna TD Davis...
play-offs
Ik heb gelukkig alles in eigen hand en het helpt ook dat ik een hoog puntenaantal heb mocht ik gelijk eindigen met een ander team.quote:Op maandag 26 november 2007 08:53 schreef Guard het volgende:
Minime kans om nog de play-offs te halen, maar dan moet er wel gewonnen worden van Popo komende week, en dan hopen op wat medewerkerking van andere teams...
Ik kan je niet meer helpen.want ik moet tegen 2 teams waarvan er eentje al uitgeschakeld is en eentje nagenoeg safe is.Maar,good luck!quote:Op maandag 26 november 2007 08:53 schreef Guard het volgende:
Minime kans om nog de play-offs te halen, maar dan moet er wel gewonnen worden van Popo komende week, en dan hopen op wat medewerkerking van andere teams...
Mijn team is na dit weekend gekwalificeerd en rblommers ook.The Manning Group staat idd met één been al in de playoffs,maar voor die laatste plek zijn in theorie nog 6 teams in de race.Wel raar,dat de playoffs in week 15 en 16 plaats vinden.Week 17 telt dus niet meer mee......quote:Op maandag 26 november 2007 16:50 schreef DaMayan het volgende:
Lambeau's, rblommers en jij zijn wel redelijk safe.
Het gaat.om plek 4 tussen mij, Guard en Popo's Pile of pathetic crackheads...
Waabij Popo veruit de beste puntenaantal heeft en Guard 1 game achter gaat lopen...
Op zich wel te begrijpen, gaat dan waarschijnlijk nog alleen maar om de wildcards waardoor toch een aantal teams die hun play-off spot al hebben geclinched hun playmakers rust gunnen (al is dat natuurlijk altijd controversieel, rust vs verlies aan wedstrijdritme), en dat heeft een behoorlijke invloed op de fantasy leagues...quote:Op maandag 26 november 2007 23:58 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Wel raar,dat de playoffs in week 15 en 16 plaats vinden.Week 17 telt dus niet meer mee......
Dat had ik dus vorig jaar.Ik speelde in een league waarin de finale op de laatste speeldag plaatsvond en daar zat ik dan:nauwelijks touches voor LT,Romo en TO.Kansloze nederlaag in de finale...quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Op zich wel te begrijpen, gaat dan waarschijnlijk nog alleen maar om de wildcards waardoor toch een aantal teams die hun play-off spot al hebben geclinched hun playmakers rust gunnen (al is dat natuurlijk altijd controversieel, rust vs verlies aan wedstrijdritme), en dat heeft een behoorlijke invloed op de fantasy leagues...
quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:55 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Dat had ik dus vorig jaar.Ik speelde in een league waarin de finale op de laatste speeldag plaatsvond en daar zat ik dan:nauwelijks touches voor LT,Romo en TO.Kansloze nederlaag in de finale...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |