Patten vandeweek opgepikt, doet het ook aardig tot nu toe, zitwel op bank maar volgende week heeft Moss een bye, dus ik heb een WR spot open, maar Jennings is ook lekker bezig, luxe probleem...quote:Op zondag 4 november 2007 20:59 schreef popolon het volgende:
I'm getting my ass kicked.
Ik heb D.J. Hackett ff uit de FA opgepikt. Door de blessure nog niks laten zien. Kan leuk uitpakken met Seattle's niet zo beste WR's tot nu toe.
TJ Whoseyamomma heeft ook z'n wekelijkse TD te pakken!quote:Op zondag 4 november 2007 23:02 schreef Guard het volgende:
Zo Moss heeft zijn wekelijkse TD alweer te pakken...
Geluk dwing je af!quote:Op maandag 5 november 2007 11:44 schreef Freeling het volgende:
Dit gaat echt nergens over..
Week in week uit heb ik een van de hoogste scores, maar steeds net een matchup met een van de weinige tegenstanders die nog hoger scoort die week..
Zoveel geluk PLaymaker heeft, zoveel pech heb ik..
Bij mij werkt het net omgekeerd: iedereen die ik drop wordt vervolgens door iemand anders opgepikt en presteert daarna wel naar behoren: laatste voorbeeld: Warrick Dunn.....het hele seizoen slechts in de marge aanwezig (en op mijn roster) ik drop hem en presto! 100 yd game....quote:Op maandag 5 november 2007 18:05 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Geluk dwing je af!![]()
Ik heb tot nu toe het geluk gehad dat mijn opstelling elke keer klopt.Degenen die ik opstel die scoren dan ook en degenen die ik bench scoren die dag nauwelijks.Maar goed,er zijn nog een aantal games te spelen.![]()
Ik drop nooit mijn RB's,hoe slecht in vorm ze ook zijn.Er zal altijd wel een matchup komen waarin ze wel goed presteren.Ik geloof dan ook dat je nooit genoeg RB's kunt hebben(één van de reden waarom ik Fargas vandaag opgepikt heb).Dan heb je tenminste veel mogelijkheden wat RB's betreft.Kijk Thomas Jones (maar ook Maroney) presteren vrij slecht dit jaar,maar ik zal ze (nog) niet droppen.quote:Op maandag 5 november 2007 20:59 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Bij mij werkt het net omgekeerd: iedereen die ik drop wordt vervolgens door iemand anders opgepikt en presteert daarna wel naar behoren: laatste voorbeeld: Warrick Dunn.....het hele seizoen slechts in de marge aanwezig (en op mijn roster) ik drop hem en presto! 100 yd game....![]()
Leuk en aardig, maar toch heb ik ruim meer punten dan jij hebt, en haal ik regelmatig meer punten dan jij, alleen net in de week van onze matchup niet..en dat heb jij met meerdere tegenstanders volgens mij, dat ze een semi-offweek hebben tegen je..En dat is geluk, niks anders..quote:Op maandag 5 november 2007 18:05 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Geluk dwing je af!![]()
Ik heb tot nu toe het geluk gehad dat mijn opstelling elke keer klopt.Degenen die ik opstel die scoren dan ook en degenen die ik bench scoren die dag nauwelijks.Maar goed,er zijn nog een aantal games te spelen.![]()
Ik haal elke week het maximale uit mijn team en dat mijn tegenstander dat dan niet doet,tja,daar zit ik niet mee.Dan moet de tegenstander die week maar z'n lineup beter in elkaar zetten.8 straight wins heeft niet alleen met geluk te maken!Iquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:56 schreef Freeling het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar toch heb ik ruim meer punten dan jij hebt, en haal ik regelmatig meer punten dan jij, alleen net in de week van onze matchup niet..en dat heb jij met meerdere tegenstanders volgens mij, dat ze een semi-offweek hebben tegen je..En dat is geluk, niks anders..
Maar zoiets wordt meestal in de play-offs rechtgezet
Er zijn trouwens maar 2 teams die meer punten scoren dan jou en toch sta je 7de.Wat zegt dat puntentotaal dus?Niks....quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:56 schreef Freeling het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar toch heb ik ruim meer punten dan jij hebt, en haal ik regelmatig meer punten dan jij, alleen net in de week van onze matchup niet..en dat heb jij met meerdere tegenstanders volgens mij, dat ze een semi-offweek hebben tegen je..En dat is geluk, niks anders..
Maar zoiets wordt meestal in de play-offs rechtgezet
quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:19 schreef popolon het volgende:
QB gezocht.Heb wel wat WR's in de aanbieding.
Die Blasters heeft en Ben R. en Drew Brees.Brees komt eindelijk op gang trouwens.
Ik heb genoeg WR's.quote:
Waarom zou iemand een QB traden voor een WRquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:19 schreef popolon het volgende:
QB gezocht.Heb wel wat WR's in de aanbieding.
Die Blasters heeft en Ben R. en Drew Brees.Brees komt eindelijk op gang trouwens.
Moss zou ik wel accepteren, maar er zijn weinig andere WR's die ik zou willen hebben in ruil voor een QB.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:56 schreef popolon het volgende:
Tja dat hangt toch helemaal van de WR af natuurlijk.
Maar ik heb er al eentje gevonden.
Helaas Moss heeft een "no-trade clausule" in zijn contractbespreking met de Dutch Guardians bedongen (die alleen vervalt als hij op IR terecht komt).quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Moss zou ik wel accepteren, maar er zijn weinig andere WR's die ik zou willen hebben in ruil voor een QB.
Dat hangt weer helemaal van de QB af. En je kunt er maar eentje opstellen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Moss zou ik wel accepteren, maar er zijn weinig andere WR's die ik zou willen hebben in ruil voor een QB.
Hangt af van de QB.Er zijn een hoop QB's die een middelmatige seizoen draaien.Ik zou TJ Whoseyamomma maar tegen een paar QB's traden.....quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een QB traden voor een WR![]()
Anderson staat nog steeds in de etalage. Hij heeft ook een easy match-up komende week tegen de Steelers![]()
Ik hoop dat het bij een week blijft, LJ begon net een beetje warm te draaienquote:Op woensdag 7 november 2007 01:09 schreef popolon het volgende:
Eens kijken wat Priest Holmes er van gaat bakken nu LJ er minimaal een week uit is.. Roy Williams laat echt niets zien dus hup, op de bank.
Ik heb er 2.....quote:
2 is genoeg, als je maar voldoende RB's hebtquote:
Jones tegen de Cardinals? ik zou hem laten staan hoorquote:Op zondag 11 november 2007 18:08 schreef popolon het volgende:
Ik gooi m'n Lions RB (Jones) en WR (Williams) op de bank in de goede hoop dat de Steelers veel scoren tegen Cleveland. Holmes, Ward en Parker. Give it to me baby ....
Chatman en James zeker opstellen.Pfff,White of Williams is echt een coin flip.White zal wel meer carries krijgen dan Williams...quote:Op zondag 11 november 2007 18:08 schreef Guard het volgende:
Sowieso 3 rb's, dus nog eentje;)
Doe ik ook. Dan maar Ward eruit, Holmes is hot.quote:Op zondag 11 november 2007 18:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Jones tegen de Cardinals? ik zou hem laten staan hoor
Als Gray mooie cijfers kan hebben tegen de Saints,dan moet Bulger dat ook wel lukken.quote:Op zondag 11 november 2007 18:30 schreef Guard het volgende:
Nou ja ik ga er niet meer over twijfelen, White James en Chapman, QB Bulger als wildcard...
Ik ga maar met Boley profiteren van de vele runs van de Panthers![]()
* Guard zet alvast peper en zout klaarquote:Op zondag 11 november 2007 18:56 schreef Playmaker het volgende:
Nou,als ik met deze opstelling vandaag win dan eet ik niet alleen mijn linker- maar ook mijn rechterschoen op!![]()
En beter wordt het niet want de Chiefs hebben Croyle ingebracht... (maar het kan dan ook niet meer slechter wortden)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |