Mindere odds is een understatement, de Ravens zijn goed bezig op defensequote:Op zondag 21 september 2008 17:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Dat heb ik deze week met Jamal Lewis.. beetje geblesseerd en mindere odds.. zul je zien dat hij degene is die de punten binnen haalt
True.. ik heb hem dan ook maar vervangen met Drew-Jonesquote:Op zondag 21 september 2008 17:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Mindere odds is een understatement, de Ravens zijn goed bezig op defense
hehehe gratis, klinkt altijd goedquote:Op zondag 21 september 2008 21:26 schreef popolon het volgende:Ik heb een gratis stattracker online staan, werkt nog sneller dan die van yahoo.
http://4brothersit.com/statfink/ajax.php?league=fok
Have fun.
Yup ik zie al wat meer punten als net...quote:Op zondag 21 september 2008 21:44 schreef popolon het volgende:
Heb nog niet alles klaar maar het moet nu al een beetje werken.
lol.quote:Op zondag 21 september 2008 10:21 schreef Guard het volgende:
Housmandzadeh gaat op de bank, de Bengals offense is dankzij Palmer klinisch dood dit jaar.
Ik ga nu even alle krediet nemem voor het feit dat de Bengals offense weer levend is, dankzij mijn bulletin board materialquote:
Haha.quote:Op zondag 21 september 2008 22:18 schreef popolon het volgende:
Ronnie Brown 4 rushing TD's en 1 passing TD, en ik hem 'm op de bank.!
*zucht* I hate it when I'm right....quote:Op zondag 21 september 2008 20:36 schreef Guard het volgende:
och ik heb Anderson moeten benchen, omdat hij niets voor elkaar kreeg, nu kan ik straks naar de INT's van Kitna gaan kijken en maar hopen dat hij er ook een paar TD's bij gooit (liefst naar CJ)
in een andere league had ik hem wel in de basisquote:Op zondag 21 september 2008 22:18 schreef popolon het volgende:
Ronnie Brown 4 rushing TD's en 1 passing TD, en ik hem 'm op de bank.!
Ik weet niet of je een direct snap naar de RB die vervolgens direct up the middle rusht een trickplay kan noemen, een halfback pass dat is dan wel weer een trickplayquote:Op maandag 22 september 2008 21:06 schreef rblommers het volgende:
[..]
in een andere league had ik hem wel in de basis41 punten
Wat voor freaking college playbook was dat trouwens? 5 td's waarvan 4 trickplays
Sterker nog, ze hebben 3 TD's gescoord met 3 keer dezelfde play.quote:Op maandag 22 september 2008 21:06 schreef rblommers het volgende:
[..]
in een andere league had ik hem wel in de basis41 punten
Wat voor freaking college playbook was dat trouwens? 5 td's waarvan 4 trickplays
nee ok, maar het is nou ook niet bepaald een 'common play'. Dus vandaar dat ik het onder trickplay had geschaard. Maar laten we het maar op een semi-trickplay houdenquote:Op maandag 22 september 2008 22:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een direct snap naar de RB die vervolgens direct up the middle rusht een trickplay kan noemen, een halfback pass dat is dan wel weer een trickplay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |