Wordt weer een close call idd, ik heb Witten nog.quote:Op maandag 15 september 2008 09:01 schreef Fugie het volgende:
hasselbeck -1.40
hopelijk kan westbrook genoeg punten halen voor de winst.
quote:Op maandag 15 september 2008 19:47 schreef Playmaker het volgende:
Zo, ik had die late TD van Royal dus echt nodig. Thnx to the referee!
close zei je ?quote:Op maandag 15 september 2008 19:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wordt weer een close call idd, ik heb Witten nog.
haha, ik zat net te kijken en ik dacht bij mij zelf: zo dat is ook lullig scoor je 88 punten, kom je er nog steeds 40 te kortquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:24 schreef Boe-man het volgende:
Weer de meest ongunstige matchup van de week
1, de eerste die je selecteert om van waivers te claimen, zorgt ervoor dat je waiver priority van 1 naar 16 gaat. Je kunt wel meerdere spelers claimen, maar na de eerste claim moet je maar hopen dat niemand anders ook die speler claimt terwijl hij on waivers is, want dan vis je achter het net.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:53 schreef Tazmaniac het volgende:
zeg, hoe zit dat met dat waiver gedoe... ik sta als eerste op te lijst he maar kan ik dan maar 1 pers. waiven of meerdere?
Als ik dan nou speler A selecteer en speler B voor mijn waiver shit en speler A wordt al door iemand uit mijn league voor mij gekozen... krijg ik dan niet automatisch speler B?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:09 schreef Guard het volgende:
[..]
1, de eerste die je selecteert om van waivers te claimen, zorgt ervoor dat je waiver priority van 1 naar 16 gaat. Je kunt wel meerdere spelers claimen, maar na de eerste claim moet je maar hopen dat niemand anders ook die speler claimt terwijl hij on waivers is, want dan vis je achter het net.
Het komt overigens in zo'n grote league niet echt voor dat je meerdere spelers claimt van waivers, de spoeling is erg dun.
Misschien in week 6 als er wat van de pup komen, maar daar zitten dit jaar ook niet echt veel grote namen in dacht ik.
Tis heel simpel, voor iedere speler die op de waivers komt geldt: diegene met de hoogste waiver priority die hem claimt krijgt hem, de waiver claim van die persoon valt meteen naar 16, de rest achter schuift dus een plaatsje op. Indien niemand een speler van de waivers claimt wordt ie een free agent en kan iedereen hem oppicken zonder dat dat gevolgen heeft voor de waiver priority.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Als ik dan nou speler A selecteer en speler B voor mijn waiver shit en speler A wordt al door iemand uit mijn league voor mij gekozen... krijg ik dan niet automatisch speler B?
quote:Op woensdag 17 september 2008 02:32 schreef Boe-man het volgende:
Sta qua punten 5e, maar winnen ho maar
Op 2 na beste score deze week![]()
Ik 4e, maar ook verlorenquote:Op woensdag 17 september 2008 02:32 schreef Boe-man het volgende:
Sta qua punten 5e, maar winnen ho maar
Op 2 na beste score deze week![]()
Daarom heb ik ook Pittman gehaald, helemaal niet veel yards, maar wel de man in short yardage situations voor de Broncos, en met die offense kunnen ze dit jaar nog wel eens vaak in de redzone komen.quote:Op zondag 21 september 2008 05:12 schreef popolon het volgende:
We gaan Sammy Morrise (NE, RB) van de bank halen. 2 TD's tegen de Dolphins. Maroney is het gewoon net niet. Morris is de go to guy, zeker in de end zone.
Ocho Cinco krijgt nog 1 kans van mij.quote:Op zondag 21 september 2008 10:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook Pittman gehaald, helemaal niet veel yards, maar wel de man in short yardage situations voor de Broncos, en met die offense kunnen ze dit jaar nog wel eens vaak in de redzone komen.
Housmandzadeh gaat op de bank, de Bengals offense is dankzij Palmer klinisch dood dit jaar.
quote:Op zondag 21 september 2008 11:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ocho Cinco krijgt nog 1 kans van mij.
Weet je 't zeker?quote:Op zondag 21 september 2008 11:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ocho Cinco krijgt nog 1 kans van mij.
woensdagquote:Op zondag 21 september 2008 17:16 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ik heb Ladamian gebenched. Aan een wrakke vedette heb ik niks. Wedden dattie woensdqg de sterren van de hemel speelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |