Agh hij kan er wel doorheen kijken volgens mijquote:Op zondag 25 november 2007 21:52 schreef Rikketik het volgende:
Zou Wilfred nog plezier in zijn werk hebben? Al die opmerkingen die hij om de oren krijgt...
Daar lijkt het inderdaad wel op.quote:Op zondag 25 november 2007 22:07 schreef DrDentz het volgende:
Willem is echt zwaar aan het dementeren
Dat die site van Cz10mmer er een stuk professioneler uitziet dan zijn site. Waar hij nog maar 1x op gekeken heeft.quote:
Zijn fansite had hij het over. Niet VIquote:Op zondag 25 november 2007 22:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat die site van Cz10mmer er een stuk professjioneler uitziet dan zijn site. Waar hij nog maar 1x op gekeken heeft.
No wayquote:
Ik klikte ...quote:
Waar heb ik het precies over VI?quote:Op zondag 25 november 2007 22:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Zijn fansite had hij het over. Niet VI
Over deze site had hij het.quote:Op zondag 25 november 2007 22:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Zijn fansite had hij het over. Niet VI
"zijn site"quote:
niet zo heel gek hequote:Op zondag 25 november 2007 22:25 schreef borisz het volgende:
http://www.johan-derksen.com/leden.html
er staat ook nog een andere bekende van fok! bij
quote:Op zondag 25 november 2007 22:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat die site van Cz10mmer er een stuk professioneler uitziet dan zijn site. Waar hij nog maar 1x op gekeken heeft.
Ik sta er ook nog tussenquote:Op zondag 25 november 2007 22:25 schreef borisz het volgende:
http://www.johan-derksen.com/leden.html
er staat ook nog een andere bekende van fok! bij
Ja onze WOS- mod in UVTquote:
Mediatraining ole olequote:Op zondag 25 november 2007 22:56 schreef Adelante het volgende:
Cziommer is ook altijd zo'n spontane gast![]()
Je ziet hem gewoon eerst de vragen naar het Duits vertalen om dan heel goed af te wegen wat z'n antwoord gaat zijn en maar niemand op de teentjes te hoeven trappen en zijn motivatie ontbrak ook nog eens als Genee eens door durfde vragen
Waar kan je het terugzien? zie niks op rtl gemist...quote:Op maandag 26 november 2007 15:34 schreef koningdavid het volgende:
Net de uitzending op internet bekeken.
Thanksquote:Op maandag 26 november 2007 15:40 schreef koningdavid het volgende:
http://www.rtl.nl/(/sport(...)ending_VI_gemist.xml
quote:
Komt het forum misschien ook nog terug?quote:Op maandag 26 november 2007 17:19 schreef -J-D- het volgende:
Schitterend fragment
Gelijk 500 bezoekers erbij op de site... Wordt toch eens tijd dat ik de zaak ga verkopen.
Geen ideequote:Op maandag 26 november 2007 18:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Komt het forum misschien ook nog terug?
Over de serieusheid van Steinsson valt nog wel te twisten. Staat over het algemeen bekend als een melige gast.quote:Op maandag 26 november 2007 15:58 schreef Rikketik het volgende:
Dat stukje met Steinsson nog eens teruggekeken. Jezus hé, het was echt niet overdreven toen Cziommer zei dat hij nogal serieus was.
Haha geweldigquote:Op woensdag 28 november 2007 14:21 schreef Fizd het volgende:
[..]
Over de serieusheid van Steinsson valt nog wel te twisten. Staat over het algemeen bekend als een melige gast.
http://www.youtube.com/watch?v=eDdmCi6ePtE&feature=related
Paultjuhhh nog gefeliciteeerdquote:Op zondag 2 december 2007 21:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Oh shit ik luister amper niets gemist toch ok
Mail je naam maar naar info@johan-derksen.com of zoquote:
Jaquote:Op zondag 2 december 2007 22:01 schreef -SG- het volgende:
Heeft willem nou eigenlijk voor de wedstrijd nog 2 uur met de bus gereden?
De url doet het hoor!quote:Op zondag 2 december 2007 22:07 schreef DrDentz het volgende:
VIplanet bestaat al 5 jaar niet meer
De verrassing komt zo gekquote:Op zondag 2 december 2007 22:04 schreef Houniet het volgende:
straks maar over naar NED1
oh nou nog even danquote:
Riemer heeft geen computer en Annie neemt altijd zijn gsm opquote:Op zondag 2 december 2007 22:07 schreef DrDentz het volgende:
VIplanet bestaat al 5 jaar niet meer
Hij komt nogquote:Op zondag 2 december 2007 22:16 schreef Tennessee het volgende:
wat voor verrassing dan? dat heb ik gemist...
Ik gok dat omdat voor NEC en sparta het team banketstaven kreeg zodat ze gingen winnenquote:Op zondag 2 december 2007 22:18 schreef Tennessee het volgende:
banketstaven, pfff, ik zat al helemaal te hopen dat Derksen aan ging kondigen te stoppen of zo...
inderdaad hij heeft nooit wat boeiends te melden. behalve soms een goede grapquote:Op zondag 2 december 2007 22:24 schreef Wooldoor het volgende:
Dit programma wordt met de week minder en vooral van Hanegem die gast zit er alleen maar om af en toe eens een grapje te maken.
Heb al naar Ned 1 gezapt.quote:Op zondag 2 december 2007 22:24 schreef Rikketik het volgende:
Saaie aflevering.
ik zit morgen tot 4 uur op school helaas. anders had ik dit ook gedaanquote:Op zondag 2 december 2007 22:32 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk morgen naar Srudio voetbal anders was ik al weggeweest
nog niet geweestquote:
sjit, dat heb ik nou weer net gemistquote:Op zondag 2 december 2007 22:42 schreef Rikketik het volgende:
Johan verwijt Wilfred goedkoop scoren.
Anti-Climax wtf..quote:Op zondag 2 december 2007 22:46 schreef Rikketik het volgende:
Wel een beetje een anti-climax, ik had Willem in een Sinterklaaspak verwacht.
Dat wel inderdaad. Mooi moment.quote:
http://www.debuitenspelers.nl/hanegem.htmlquote:Op zondag 2 december 2007 22:45 schreef tong80 het volgende:
Wat voor een boel woe heegt het geschreven is het een bio is het een wedstrijdverslag wat in hemelsnaam
Ook goed opgepakt van Johan. Willem ging maar een beetje bladeren, hij was echt van slag. Blijft een topvent!quote:Op zondag 2 december 2007 22:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zeker, mooi moment. Ook goed aangepakt door Genee.
Het blijft een prachtkerel die kromme.
Ik had verwacht dat Willem met veel bombarie de studio in zou komen als stampen als Sinterklaas (o.i.d.). Het werd echter een heel intiem moment. Wel mooi om te zien, maar niet wat ik verwacht had. Vandaar de anti-climax.quote:Op zondag 2 december 2007 22:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Anti-Climax wtf..
Ik zag bij een traan
Ik dacht dat Genee wel zou doorvragen aan hemquote:Op zondag 2 december 2007 22:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zeker, mooi moment. Ook goed aangepakt door Genee.
Het blijft een prachtkerel die kromme.
Bedankt. Hadden ze wel even duidelijk kunnen maken. Maar wel mooie beeldenquote:Op zondag 2 december 2007 22:47 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
http://www.debuitenspelers.nl/hanegem.html
viel mij niet op. maar ik zat ook twee dingen tegelijk te kijkenquote:Op zondag 2 december 2007 22:50 schreef Adothehague het volgende:
lag het aan mij of was willem na het laatste reclameblok wat normaler aan het doen tegen geneeHij gaf ineens spontaan antwoorden op genees vragen.
Ja, dat was een goed eentweetjequote:Op zondag 2 december 2007 22:48 schreef jakees het volgende:
[..]
Ook goed opgepakt van Johan. Willem ging maar een beetje bladeren, hij was echt van slag. Blijft een topvent!
Viel mij wel op. Maar misschien waren het wel ineens allemaal dingen waar ie wel een mening over had.quote:Op zondag 2 december 2007 22:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
viel mij niet op. maar ik zat ook twee dingen tegelijk te kijken
Ik heb Derksen er eigenlijk nog nooit niét helemaal uitgeluld horen worden als het over Oranje ging, door wie dan ook... Zelfs Genee laat hem volgens mij alle hoeken van de studio zien als hij dat zou mogen van de regisseur.quote:Op zondag 2 december 2007 23:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zit effe een oude uitzending te luisteren en bromsnor wordt er vet uitgeluld door Kesler
was dat vanavond? ik heb het niet helemaal gezien...quote:Op maandag 3 december 2007 00:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kesler vroeg een opstelling en hij kwam niet verder dan onzin
Ik had als kind een abonnement op Voetbal International... Ik kwam pas nog zo'n oude verzamelband tegen met een heel stel VI's van het eerste seizoen dat Van Basten bij Ajax speelde en Derksen die commentaar gaf... Ik zal eens kijken of ik mijn scanner nog kan vindenquote:Op maandag 3 december 2007 00:38 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft al 50 jaar eredivisie ervaring
Vraag je dat aan mij? Niks, maar als hij bijvoorbeeld zou zeggen dat hij hoopt dat Van Basten nooit coach zou worden of zo zou dat wel relevant zijn, toch?quote:Op maandag 3 december 2007 16:25 schreef Loohcs het volgende:
Wat heeft zijn mening over de voetballer Van Basten te maken met zijn mening over de coach Van Basten?
Dat zou misschien een puntje kunnen zijn, maar wat wil je er mee 'aantonen' vraag ik me af?quote:Op maandag 3 december 2007 16:36 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij? Niks, maar als hij bijvoorbeeld zou zeggen dat hij hoopt dat Van Basten nooit coach zou worden of zo zou dat wel relevant zijn, toch?
wacht maar tot ik mijn scanner heb gevonden!quote:Op maandag 3 december 2007 16:46 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dat zou misschien een puntje kunnen zijn, maar wat wil je er mee 'aantonen' vraag ik me af?
Lees het topic anders even door. Hij ontving het eerste exemplaar van het boek in bovenstaande quote.quote:Op zondag 2 december 2007 22:47 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
http://www.debuitenspelers.nl/hanegem.html
Ik heb er een paaar teruggekeken en nooit problemenquote:Op maandag 3 december 2007 20:42 schreef Fizd het volgende:
Wat is er toch aan de hand met die oudere afleveringen van VI op de site? Vage slow motion-achtige geluiden en of soms helemaal geen geluid.
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben? Ik merk het momenteel op bij de Ronald Koeman afl.
quote:Op zondag 9 december 2007 22:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Amrabat tegen die pot:
''Aaah wat lach je?''
![]()
![]()
![]()
![]()
Achter wilfred zitten ze elkaar te flessenquote:Op zondag 9 december 2007 22:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Er zit een gaygozert met sjaaltje achter Derksen
quote:Op zondag 9 december 2007 22:23 schreef -SG- het volgende:
Wilfred: "We zagen je net praten met Dirk scheringa, hebben jullie inmiddels een band?"
Willem: "Wat zit je nou te kletsen jonge?"
gewoon een normale vraag waar Willem, zoals bij vele vragen, blijkbaar niet normaal op kan antwoorden. leuke bijzondere persoonlijkheid maar als analist of in praatprogramma's vreselijk.quote:Op zondag 9 december 2007 22:23 schreef Jnk18 het volgende:
Willem
Die vragen van die kutkop zouden mij ook de keel uit komen zeg
jij vind de vragen van wilfred normaal?quote:Op zondag 9 december 2007 22:28 schreef BigFire het volgende:
[..]
gewoon een normale vraag waar Willem, zoals bij vele vragen, blijkbaar niet normaal op kan antwoorden. leuke bijzondere persoonlijkheid maar als analist of in praatprogramma's vreselijk.
Iddquote:Op zondag 9 december 2007 22:32 schreef Mike.Strutter het volgende:
Wetzel, die leest ze even de les daar
ja hoor. alleen wijst hij Johan en andere gasten te vaak op oude uitspraken. maar dan nog kun je gewoon antwoorden.quote:Op zondag 9 december 2007 22:31 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
jij vind de vragen van wilfred normaal?
morgen maar eens langs de dokter!
Johan die heeft gewoon een grote mond en kan iedereen overbluffen in "zijn eigen" programma.quote:Op zondag 9 december 2007 22:36 schreef Pritt het volgende:
Haha Johan vindt het niet leuk dat Andre tegengas geeft.
Ik vind willem ook geen goede toevoeging hoor met zn stomme opmerkingen mja dat is kennelijk wat RTL zo leuk vind... helaas...quote:Op zondag 9 december 2007 22:36 schreef BigFire het volgende:
[..]
ja hoor. alleen wijst hij Johan en andere gasten te vaak op oude uitspraken. maar dan nog kun je gewoon antwoorden.
morgenvroeg rtlvoetbal.nlquote:Op zondag 9 december 2007 22:45 schreef BonJovi het volgende:
Waar kan je het terug zien? ik heb helaas niet kunnen kijken.
Als je de geschiedenis kent en weet hoe Willem bij AZ is vertrokken is het gewoon een hele normale vraag. Willem riep destijds dat de aan hem gegeven seizoenkaarten wel naar zijn kinderen zouden gaan omdat hij nooit meer bij AZ wilde komen en nooit meer met Scheringa wilde omgaan. Blijkbaar riep de vraag wat vervelende herinneringen op bij Willem gezien zijn kinderachtige reactie. Weg met die vent.quote:Op zondag 9 december 2007 22:31 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
jij vind de vragen van wilfred normaal?
morgen maar eens langs de dokter!
tsjah, die genee kan er ook totaal geen draai aan gevenquote:Op zondag 9 december 2007 22:51 schreef Mike.Strutter het volgende:
"Willem, succes met alles"
- "Met alles?"vHanegem komt zo droog uit de hoek steeds
Dat ie geeft en geeft maar er weinig voor krijgt. En dat ie een verlengstuk van Van Basten wil wezen.quote:Op maandag 10 december 2007 13:14 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat zei Seedorf nou ?
Hij staat online hoorquote:Op zondag 9 december 2007 22:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Amrabat tegen die pot Barend:
''Aaah wat lach je?''
![]()
![]()
![]()
![]()
Net per mail ontvangenquote:Geachte voorzitter van de Johan Derksen fanclub,
Hierbij willen we je graag uitnodigingen voor de eerstvolgende aflevering van zondag 16 december. Over eventuele routebeschrijvingen en indien er bij de leden geen intresse is hoor ik graag van u.
Met vriendelijke groet,
Wilfred Genee
Het zijn er iets meer.quote:Op maandag 10 december 2007 15:54 schreef Adelante het volgende:
mag de hele fanclub komen? alle 20 man?
Haha fantastisch.quote:Op maandag 10 december 2007 15:53 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Net per mail ontvangen
Zondag zit ik dus in de uitzending bij Voetbal Insite![]()
Haha, een beetje reclame voor WOS is nooit wegquote:Op maandag 10 december 2007 16:05 schreef -J-D- het volgende:
Wopper: zal ik een shirt maken?
" WOS = OK "
quote:Op maandag 10 december 2007 16:05 schreef -J-D- het volgende:
Wopper: zal ik een shirt maken?
" WOS = OK "
Zal ik je nog noemen?quote:Op maandag 10 december 2007 16:16 schreef Adothehague het volgende:
haha dat word tof dat moet ik zeker zien
"Ik wil graag de groeten doen aan Ado!" !quote:
Stuurt Wilfred die mailtjes zelfquote:Op maandag 10 december 2007 16:42 schreef -J-D- het volgende:
Heb een mail teruggestuurd, blijkt het emailadres niet te bestaan
Of iemand zit ons te fucken of er is iets mis
Ah doe even je best dan mag ik ook komenquote:Op maandag 10 december 2007 15:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het zijn er iets meer.
Maar nee, dat is niet de bedoeling
Vond al raar dat Wilfred zelf die mailtjes stuurt. Bezuigingen bij RTL?quote:Op maandag 10 december 2007 16:42 schreef -J-D- het volgende:
Heb een mail teruggestuurd, blijkt het emailadres niet te bestaan [afbeelding]
Of iemand zit ons te fucken of er is iets mis [afbeelding]
Ik wil als het echt moet ook wel mee.quote:Op maandag 10 december 2007 16:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ah doe even je best dan mag ik ook komen [afbeelding]
quote:Op maandag 10 december 2007 16:49 schreef pekel het volgende:
[..]
Vond al raar dat Wilfred zelf die mailtjes stuurt. Bezuigingen bij RTL?.
Hij heeft het natuurlijk druk met al die collumsquote:Op maandag 10 december 2007 16:52 schreef BonJovi het volgende:
Alsof Wilfred zo een druk agenda heeft
Ooit presentatoren druk aan het werk gezien @ de redactie zelf? Alleen wat tekstjes voorbereiden en dagelijkse schabbels.quote:Op maandag 10 december 2007 16:52 schreef BonJovi het volgende:
Alsof Wilfred zo een druk agenda heeft [afbeelding]
quote:Op maandag 10 december 2007 17:15 schreef -J-D- het volgende:
Had net een medewerker van Eyeworks aan de lijn en die probeer Wilfred te pakken te krijgen.
Dan zal er wel duidelijkheid zijn. Misschien zit iemand me wel te flessen.
Een grapjas dusquote:Geachte heer xxxxxx,
Zojuist heb ik contact gehad met Wilfred Genee en de email komt niet van hem, hij wist van niets. Wat een vreemd verhaal he? Uiteraard zijn jullie van harte welkom om een van onze uitzendingen bij te wonen. Jullie kunnen je opgeven via onze site: www.rtlvoetbal.nl
Met vriendelijke groet,
Hilde Bruggink
quote:Geachte voorzitter van de Johan Derksen fanclub,
Hierbij willen we je graag uitnodigingen voor de eerstvolgende aflevering van zondag 16 december. Over eventuele routebeschrijvingen en indien er bij de leden geen intresse is hoor ik graag van u.
Met vriendelijke groet,
Wilfred Genee
Goh, wat een verrassing, de mail zag er wel zó echt uitquote:
he, jammer..quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 17:55 schreef TheVulture het volgende:
Ach JD, je kunt in ieder geval zeggen dat je een email hebt gekregen van één van de echte zusjes van Arnold Bruggink
Dat iemand ook echt een e-mailadres heeft aangemaakt om jou te flessen.quote:
Dat heeft ie niet. Gewoon een fake-adres invullen in het formulier op de sitequote:Op maandag 10 december 2007 19:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat iemand ook echt een e-mailadres heeft aangemaakt om jou te flessen.
Ja behalve die van Frits Korbachquote:Op zondag 16 december 2007 21:41 schreef -SG- het volgende:
Krijgen we nou van elke trainer de mening te horen?
Voetbal is niet het belangrijkste ter wereld. Dat wou ik als outsider dus even melden. Alleen Derksen zag dat in de studio ook. Het is geen heilig kindje wat tegen alles beschermd moet worden.quote:Op zondag 16 december 2007 21:49 schreef Adelante het volgende:
noujah bij de FIFA en UEFA kom je niet heel professioneel over en zo'n WK organiseren draait om miljoenen
en dat is?quote:Op zondag 16 december 2007 21:53 schreef -SG- het volgende:
Adrie woont trouwens in hetzelfde dorp waar ik woon
klopt maar in voetbal insite dient het over voetbal te gaan, niet over de hongerkindjes in darfurquote:Op zondag 16 december 2007 21:52 schreef merino het volgende:
[..]
Voetbal is niet het belangrijkste ter wereld. Dat wou ik als outsider dus even melden. Alleen Derksen zag dat in de studio ook. Het is geen heilig kindje wat tegen alles beschermd moet worden.
Bovendien worden andere evenementen vaak genoeg afgelast door dergelijke problemen. Mag men ook eens aan de belangen van de politie denken?
Noem eens andere evenementen waar 100.000 mensen bij aanwezig zijn en 4000000 anderen als het belangrijkste van de dag beschouwen ?quote:Op zondag 16 december 2007 21:52 schreef merino het volgende:
[..]
Voetbal is niet het belangrijkste ter wereld. Dat wou ik als outsider dus even melden. Alleen Derksen zag dat in de studio ook. Het is geen heilig kindje wat tegen alles beschermd moet worden.
Bovendien worden andere evenementen vaak genoeg afgelast door dergelijke problemen. Mag men ook eens aan de belangen van de politie denken?
Waar zijn de kindjes in Dafur het blijst mee ? ....... juist met een voetbal.quote:Op zondag 16 december 2007 21:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
klopt maar in voetbal insite dient het over voetbal te gaan, niet over de hongerkindjes in darfur
Ohja ?quote:Op zondag 16 december 2007 22:02 schreef -SG- het volgende:
Amrabat dus naar Utrecht (zo goed als)
bron?quote:Op zondag 16 december 2007 22:02 schreef -SG- het volgende:
Amrabat dus naar Utrecht (zo goed als)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |