De verrassing komt zo gekquote:Op zondag 2 december 2007 22:04 schreef Houniet het volgende:
straks maar over naar NED1
oh nou nog even danquote:
Riemer heeft geen computer en Annie neemt altijd zijn gsm opquote:Op zondag 2 december 2007 22:07 schreef DrDentz het volgende:
VIplanet bestaat al 5 jaar niet meer
Hij komt nogquote:Op zondag 2 december 2007 22:16 schreef Tennessee het volgende:
wat voor verrassing dan? dat heb ik gemist...
Ik gok dat omdat voor NEC en sparta het team banketstaven kreeg zodat ze gingen winnenquote:Op zondag 2 december 2007 22:18 schreef Tennessee het volgende:
banketstaven, pfff, ik zat al helemaal te hopen dat Derksen aan ging kondigen te stoppen of zo...
inderdaad hij heeft nooit wat boeiends te melden. behalve soms een goede grapquote:Op zondag 2 december 2007 22:24 schreef Wooldoor het volgende:
Dit programma wordt met de week minder en vooral van Hanegem die gast zit er alleen maar om af en toe eens een grapje te maken.
Heb al naar Ned 1 gezapt.quote:Op zondag 2 december 2007 22:24 schreef Rikketik het volgende:
Saaie aflevering.
ik zit morgen tot 4 uur op school helaas. anders had ik dit ook gedaanquote:Op zondag 2 december 2007 22:32 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk morgen naar Srudio voetbal anders was ik al weggeweest
nog niet geweestquote:
sjit, dat heb ik nou weer net gemistquote:Op zondag 2 december 2007 22:42 schreef Rikketik het volgende:
Johan verwijt Wilfred goedkoop scoren.
Anti-Climax wtf..quote:Op zondag 2 december 2007 22:46 schreef Rikketik het volgende:
Wel een beetje een anti-climax, ik had Willem in een Sinterklaaspak verwacht.
Dat wel inderdaad. Mooi moment.quote:
http://www.debuitenspelers.nl/hanegem.htmlquote:Op zondag 2 december 2007 22:45 schreef tong80 het volgende:
Wat voor een boel woe heegt het geschreven is het een bio is het een wedstrijdverslag wat in hemelsnaam
Ook goed opgepakt van Johan. Willem ging maar een beetje bladeren, hij was echt van slag. Blijft een topvent!quote:Op zondag 2 december 2007 22:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zeker, mooi moment. Ook goed aangepakt door Genee.
Het blijft een prachtkerel die kromme.
Ik had verwacht dat Willem met veel bombarie de studio in zou komen als stampen als Sinterklaas (o.i.d.). Het werd echter een heel intiem moment. Wel mooi om te zien, maar niet wat ik verwacht had. Vandaar de anti-climax.quote:Op zondag 2 december 2007 22:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Anti-Climax wtf..
Ik zag bij een traan
Ik dacht dat Genee wel zou doorvragen aan hemquote:Op zondag 2 december 2007 22:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zeker, mooi moment. Ook goed aangepakt door Genee.
Het blijft een prachtkerel die kromme.
Bedankt. Hadden ze wel even duidelijk kunnen maken. Maar wel mooie beeldenquote:Op zondag 2 december 2007 22:47 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
http://www.debuitenspelers.nl/hanegem.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |