De verrassing komt zo gekquote:Op zondag 2 december 2007 22:04 schreef Houniet het volgende:
straks maar over naar NED1
oh nou nog even danquote:
Riemer heeft geen computer en Annie neemt altijd zijn gsm opquote:Op zondag 2 december 2007 22:07 schreef DrDentz het volgende:
VIplanet bestaat al 5 jaar niet meer
Hij komt nogquote:Op zondag 2 december 2007 22:16 schreef Tennessee het volgende:
wat voor verrassing dan? dat heb ik gemist...
Ik gok dat omdat voor NEC en sparta het team banketstaven kreeg zodat ze gingen winnenquote:Op zondag 2 december 2007 22:18 schreef Tennessee het volgende:
banketstaven, pfff, ik zat al helemaal te hopen dat Derksen aan ging kondigen te stoppen of zo...
inderdaad hij heeft nooit wat boeiends te melden. behalve soms een goede grapquote:Op zondag 2 december 2007 22:24 schreef Wooldoor het volgende:
Dit programma wordt met de week minder en vooral van Hanegem die gast zit er alleen maar om af en toe eens een grapje te maken.
Heb al naar Ned 1 gezapt.quote:Op zondag 2 december 2007 22:24 schreef Rikketik het volgende:
Saaie aflevering.
ik zit morgen tot 4 uur op school helaas. anders had ik dit ook gedaanquote:Op zondag 2 december 2007 22:32 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk morgen naar Srudio voetbal anders was ik al weggeweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |