viel mij niet op. maar ik zat ook twee dingen tegelijk te kijkenquote:Op zondag 2 december 2007 22:50 schreef Adothehague het volgende:
lag het aan mij of was willem na het laatste reclameblok wat normaler aan het doen tegen geneeHij gaf ineens spontaan antwoorden op genees vragen.
Ja, dat was een goed eentweetjequote:Op zondag 2 december 2007 22:48 schreef jakees het volgende:
[..]
Ook goed opgepakt van Johan. Willem ging maar een beetje bladeren, hij was echt van slag. Blijft een topvent!
Viel mij wel op. Maar misschien waren het wel ineens allemaal dingen waar ie wel een mening over had.quote:Op zondag 2 december 2007 22:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
viel mij niet op. maar ik zat ook twee dingen tegelijk te kijken
Ik heb Derksen er eigenlijk nog nooit niét helemaal uitgeluld horen worden als het over Oranje ging, door wie dan ook... Zelfs Genee laat hem volgens mij alle hoeken van de studio zien als hij dat zou mogen van de regisseur.quote:Op zondag 2 december 2007 23:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zit effe een oude uitzending te luisteren en bromsnor wordt er vet uitgeluld door Kesler
was dat vanavond? ik heb het niet helemaal gezien...quote:Op maandag 3 december 2007 00:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kesler vroeg een opstelling en hij kwam niet verder dan onzin
Ik had als kind een abonnement op Voetbal International... Ik kwam pas nog zo'n oude verzamelband tegen met een heel stel VI's van het eerste seizoen dat Van Basten bij Ajax speelde en Derksen die commentaar gaf... Ik zal eens kijken of ik mijn scanner nog kan vindenquote:Op maandag 3 december 2007 00:38 schreef DrDentz het volgende:
Hij heeft al 50 jaar eredivisie ervaring
Vraag je dat aan mij? Niks, maar als hij bijvoorbeeld zou zeggen dat hij hoopt dat Van Basten nooit coach zou worden of zo zou dat wel relevant zijn, toch?quote:Op maandag 3 december 2007 16:25 schreef Loohcs het volgende:
Wat heeft zijn mening over de voetballer Van Basten te maken met zijn mening over de coach Van Basten?
Dat zou misschien een puntje kunnen zijn, maar wat wil je er mee 'aantonen' vraag ik me af?quote:Op maandag 3 december 2007 16:36 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij? Niks, maar als hij bijvoorbeeld zou zeggen dat hij hoopt dat Van Basten nooit coach zou worden of zo zou dat wel relevant zijn, toch?
wacht maar tot ik mijn scanner heb gevonden!quote:Op maandag 3 december 2007 16:46 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dat zou misschien een puntje kunnen zijn, maar wat wil je er mee 'aantonen' vraag ik me af?
Lees het topic anders even door. Hij ontving het eerste exemplaar van het boek in bovenstaande quote.quote:Op zondag 2 december 2007 22:47 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
http://www.debuitenspelers.nl/hanegem.html
Ik heb er een paaar teruggekeken en nooit problemenquote:Op maandag 3 december 2007 20:42 schreef Fizd het volgende:
Wat is er toch aan de hand met die oudere afleveringen van VI op de site? Vage slow motion-achtige geluiden en of soms helemaal geen geluid.
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben? Ik merk het momenteel op bij de Ronald Koeman afl.
quote:Op zondag 9 december 2007 22:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Amrabat tegen die pot:
''Aaah wat lach je?''
![]()
![]()
![]()
![]()
Achter wilfred zitten ze elkaar te flessenquote:Op zondag 9 december 2007 22:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Er zit een gaygozert met sjaaltje achter Derksen
quote:Op zondag 9 december 2007 22:23 schreef -SG- het volgende:
Wilfred: "We zagen je net praten met Dirk scheringa, hebben jullie inmiddels een band?"
Willem: "Wat zit je nou te kletsen jonge?"
gewoon een normale vraag waar Willem, zoals bij vele vragen, blijkbaar niet normaal op kan antwoorden. leuke bijzondere persoonlijkheid maar als analist of in praatprogramma's vreselijk.quote:Op zondag 9 december 2007 22:23 schreef Jnk18 het volgende:
Willem
Die vragen van die kutkop zouden mij ook de keel uit komen zeg
jij vind de vragen van wilfred normaal?quote:Op zondag 9 december 2007 22:28 schreef BigFire het volgende:
[..]
gewoon een normale vraag waar Willem, zoals bij vele vragen, blijkbaar niet normaal op kan antwoorden. leuke bijzondere persoonlijkheid maar als analist of in praatprogramma's vreselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |