Ah doe even je best dan mag ik ook komenquote:Op maandag 10 december 2007 15:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het zijn er iets meer.
Maar nee, dat is niet de bedoeling
Vond al raar dat Wilfred zelf die mailtjes stuurt. Bezuigingen bij RTL?quote:Op maandag 10 december 2007 16:42 schreef -J-D- het volgende:
Heb een mail teruggestuurd, blijkt het emailadres niet te bestaan [afbeelding]
Of iemand zit ons te fucken of er is iets mis [afbeelding]
Ik wil als het echt moet ook wel mee.quote:Op maandag 10 december 2007 16:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ah doe even je best dan mag ik ook komen [afbeelding]
quote:Op maandag 10 december 2007 16:49 schreef pekel het volgende:
[..]
Vond al raar dat Wilfred zelf die mailtjes stuurt. Bezuigingen bij RTL?.
Hij heeft het natuurlijk druk met al die collumsquote:Op maandag 10 december 2007 16:52 schreef BonJovi het volgende:
Alsof Wilfred zo een druk agenda heeft
Ooit presentatoren druk aan het werk gezien @ de redactie zelf? Alleen wat tekstjes voorbereiden en dagelijkse schabbels.quote:Op maandag 10 december 2007 16:52 schreef BonJovi het volgende:
Alsof Wilfred zo een druk agenda heeft [afbeelding]
quote:Op maandag 10 december 2007 17:15 schreef -J-D- het volgende:
Had net een medewerker van Eyeworks aan de lijn en die probeer Wilfred te pakken te krijgen.
Dan zal er wel duidelijkheid zijn. Misschien zit iemand me wel te flessen.
Een grapjas dusquote:Geachte heer xxxxxx,
Zojuist heb ik contact gehad met Wilfred Genee en de email komt niet van hem, hij wist van niets. Wat een vreemd verhaal he? Uiteraard zijn jullie van harte welkom om een van onze uitzendingen bij te wonen. Jullie kunnen je opgeven via onze site: www.rtlvoetbal.nl
Met vriendelijke groet,
Hilde Bruggink
quote:Geachte voorzitter van de Johan Derksen fanclub,
Hierbij willen we je graag uitnodigingen voor de eerstvolgende aflevering van zondag 16 december. Over eventuele routebeschrijvingen en indien er bij de leden geen intresse is hoor ik graag van u.
Met vriendelijke groet,
Wilfred Genee
Goh, wat een verrassing, de mail zag er wel zó echt uitquote:
he, jammer..quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 17:55 schreef TheVulture het volgende:
Ach JD, je kunt in ieder geval zeggen dat je een email hebt gekregen van één van de echte zusjes van Arnold Bruggink
Dat iemand ook echt een e-mailadres heeft aangemaakt om jou te flessen.quote:
Dat heeft ie niet. Gewoon een fake-adres invullen in het formulier op de sitequote:Op maandag 10 december 2007 19:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat iemand ook echt een e-mailadres heeft aangemaakt om jou te flessen.
Ja behalve die van Frits Korbachquote:Op zondag 16 december 2007 21:41 schreef -SG- het volgende:
Krijgen we nou van elke trainer de mening te horen?
Voetbal is niet het belangrijkste ter wereld. Dat wou ik als outsider dus even melden. Alleen Derksen zag dat in de studio ook. Het is geen heilig kindje wat tegen alles beschermd moet worden.quote:Op zondag 16 december 2007 21:49 schreef Adelante het volgende:
noujah bij de FIFA en UEFA kom je niet heel professioneel over en zo'n WK organiseren draait om miljoenen
en dat is?quote:Op zondag 16 december 2007 21:53 schreef -SG- het volgende:
Adrie woont trouwens in hetzelfde dorp waar ik woon
klopt maar in voetbal insite dient het over voetbal te gaan, niet over de hongerkindjes in darfurquote:Op zondag 16 december 2007 21:52 schreef merino het volgende:
[..]
Voetbal is niet het belangrijkste ter wereld. Dat wou ik als outsider dus even melden. Alleen Derksen zag dat in de studio ook. Het is geen heilig kindje wat tegen alles beschermd moet worden.
Bovendien worden andere evenementen vaak genoeg afgelast door dergelijke problemen. Mag men ook eens aan de belangen van de politie denken?
Noem eens andere evenementen waar 100.000 mensen bij aanwezig zijn en 4000000 anderen als het belangrijkste van de dag beschouwen ?quote:Op zondag 16 december 2007 21:52 schreef merino het volgende:
[..]
Voetbal is niet het belangrijkste ter wereld. Dat wou ik als outsider dus even melden. Alleen Derksen zag dat in de studio ook. Het is geen heilig kindje wat tegen alles beschermd moet worden.
Bovendien worden andere evenementen vaak genoeg afgelast door dergelijke problemen. Mag men ook eens aan de belangen van de politie denken?
Waar zijn de kindjes in Dafur het blijst mee ? ....... juist met een voetbal.quote:Op zondag 16 december 2007 21:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
klopt maar in voetbal insite dient het over voetbal te gaan, niet over de hongerkindjes in darfur
Ohja ?quote:Op zondag 16 december 2007 22:02 schreef -SG- het volgende:
Amrabat dus naar Utrecht (zo goed als)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |