Ja behalve die van Frits Korbachquote:Op zondag 16 december 2007 21:41 schreef -SG- het volgende:
Krijgen we nou van elke trainer de mening te horen?
Voetbal is niet het belangrijkste ter wereld. Dat wou ik als outsider dus even melden. Alleen Derksen zag dat in de studio ook. Het is geen heilig kindje wat tegen alles beschermd moet worden.quote:Op zondag 16 december 2007 21:49 schreef Adelante het volgende:
noujah bij de FIFA en UEFA kom je niet heel professioneel over en zo'n WK organiseren draait om miljoenen
en dat is?quote:Op zondag 16 december 2007 21:53 schreef -SG- het volgende:
Adrie woont trouwens in hetzelfde dorp waar ik woon
klopt maar in voetbal insite dient het over voetbal te gaan, niet over de hongerkindjes in darfurquote:Op zondag 16 december 2007 21:52 schreef merino het volgende:
[..]
Voetbal is niet het belangrijkste ter wereld. Dat wou ik als outsider dus even melden. Alleen Derksen zag dat in de studio ook. Het is geen heilig kindje wat tegen alles beschermd moet worden.
Bovendien worden andere evenementen vaak genoeg afgelast door dergelijke problemen. Mag men ook eens aan de belangen van de politie denken?
Noem eens andere evenementen waar 100.000 mensen bij aanwezig zijn en 4000000 anderen als het belangrijkste van de dag beschouwen ?quote:Op zondag 16 december 2007 21:52 schreef merino het volgende:
[..]
Voetbal is niet het belangrijkste ter wereld. Dat wou ik als outsider dus even melden. Alleen Derksen zag dat in de studio ook. Het is geen heilig kindje wat tegen alles beschermd moet worden.
Bovendien worden andere evenementen vaak genoeg afgelast door dergelijke problemen. Mag men ook eens aan de belangen van de politie denken?
Waar zijn de kindjes in Dafur het blijst mee ? ....... juist met een voetbal.quote:Op zondag 16 december 2007 21:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
klopt maar in voetbal insite dient het over voetbal te gaan, niet over de hongerkindjes in darfur
Ohja ?quote:Op zondag 16 december 2007 22:02 schreef -SG- het volgende:
Amrabat dus naar Utrecht (zo goed als)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |