Iddquote:Op zondag 9 december 2007 22:32 schreef Mike.Strutter het volgende:
Wetzel, die leest ze even de les daar
ja hoor. alleen wijst hij Johan en andere gasten te vaak op oude uitspraken. maar dan nog kun je gewoon antwoorden.quote:Op zondag 9 december 2007 22:31 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
jij vind de vragen van wilfred normaal?
morgen maar eens langs de dokter!
Johan die heeft gewoon een grote mond en kan iedereen overbluffen in "zijn eigen" programma.quote:Op zondag 9 december 2007 22:36 schreef Pritt het volgende:
Haha Johan vindt het niet leuk dat Andre tegengas geeft.
Ik vind willem ook geen goede toevoeging hoor met zn stomme opmerkingen mja dat is kennelijk wat RTL zo leuk vind... helaas...quote:Op zondag 9 december 2007 22:36 schreef BigFire het volgende:
[..]
ja hoor. alleen wijst hij Johan en andere gasten te vaak op oude uitspraken. maar dan nog kun je gewoon antwoorden.
morgenvroeg rtlvoetbal.nlquote:Op zondag 9 december 2007 22:45 schreef BonJovi het volgende:
Waar kan je het terug zien? ik heb helaas niet kunnen kijken.
Als je de geschiedenis kent en weet hoe Willem bij AZ is vertrokken is het gewoon een hele normale vraag. Willem riep destijds dat de aan hem gegeven seizoenkaarten wel naar zijn kinderen zouden gaan omdat hij nooit meer bij AZ wilde komen en nooit meer met Scheringa wilde omgaan. Blijkbaar riep de vraag wat vervelende herinneringen op bij Willem gezien zijn kinderachtige reactie. Weg met die vent.quote:Op zondag 9 december 2007 22:31 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
jij vind de vragen van wilfred normaal?
morgen maar eens langs de dokter!
tsjah, die genee kan er ook totaal geen draai aan gevenquote:Op zondag 9 december 2007 22:51 schreef Mike.Strutter het volgende:
"Willem, succes met alles"
- "Met alles?"vHanegem komt zo droog uit de hoek steeds
Dat ie geeft en geeft maar er weinig voor krijgt. En dat ie een verlengstuk van Van Basten wil wezen.quote:Op maandag 10 december 2007 13:14 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat zei Seedorf nou ?
Hij staat online hoorquote:Op zondag 9 december 2007 22:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Amrabat tegen die pot Barend:
''Aaah wat lach je?''
![]()
![]()
![]()
![]()
Net per mail ontvangenquote:Geachte voorzitter van de Johan Derksen fanclub,
Hierbij willen we je graag uitnodigingen voor de eerstvolgende aflevering van zondag 16 december. Over eventuele routebeschrijvingen en indien er bij de leden geen intresse is hoor ik graag van u.
Met vriendelijke groet,
Wilfred Genee
Het zijn er iets meer.quote:Op maandag 10 december 2007 15:54 schreef Adelante het volgende:
mag de hele fanclub komen? alle 20 man?
Haha fantastisch.quote:Op maandag 10 december 2007 15:53 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Net per mail ontvangen
Zondag zit ik dus in de uitzending bij Voetbal Insite![]()
Haha, een beetje reclame voor WOS is nooit wegquote:Op maandag 10 december 2007 16:05 schreef -J-D- het volgende:
Wopper: zal ik een shirt maken?
" WOS = OK "
quote:Op maandag 10 december 2007 16:05 schreef -J-D- het volgende:
Wopper: zal ik een shirt maken?
" WOS = OK "
Zal ik je nog noemen?quote:Op maandag 10 december 2007 16:16 schreef Adothehague het volgende:
haha dat word tof dat moet ik zeker zien
"Ik wil graag de groeten doen aan Ado!" !quote:
Stuurt Wilfred die mailtjes zelfquote:Op maandag 10 december 2007 16:42 schreef -J-D- het volgende:
Heb een mail teruggestuurd, blijkt het emailadres niet te bestaan
Of iemand zit ons te fucken of er is iets mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |