Sprekend!quote:
Ik heb hem alleen maar horen opscheppen.... (en niet eens eten opscheppen..maar opscheppen)quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:34 schreef -Jean- het volgende:
Dennis komt nu wel sympathiek over. 10 x beter als normaal
Gelul, dat kind speelt constant toneel - weer een teiltje vol!quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
Nadia zegt dat zij en Amanda Dennis er donderdag uit gaan stemmen. Ze voelt zich gekwetst en wil het leuk hebben.
Na haar kooiavontuur verwacht ik haar hierquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:41 schreef Adothehague het volgende:
Ze postte ook op fok onder deze naam:
http://forum.fok.nl/user/history/191364
Straat ook een link naar haar hyves.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:41 schreef Adothehague het volgende:
Ze postte ook op fok onder deze naam:
http://forum.fok.nl/user/history/191364
Straat ook een link naar haar hyves.
Volgens mij wel. Dat vertelde ze 'm even snel toen hij met Selene in de chill zat. Zag ik op een filmpjequote:Op vrijdag 23 november 2007 23:43 schreef farscapevr6 het volgende:
is dit weer nep (ja tuurlijk, maar weet nix hiervan?)
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:44 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Dans is dit haar hyves! Tilburg wijk Reeshof.
Ik wilde nooit zo geloven in scripts. Nu wel, wat een slechte actricequote:Op vrijdag 23 november 2007 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een KUL-verhaal. Trappen jullie er nog in.![]()
Jep, dat is haar hyvesquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:44 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Dans is dit haar hyves! Tilburg wijk Reeshof.
Sjeesus.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:44 schreef noekje het volgende:
Hou je van mij of hou je van haar??
Wat??![]()
Ja dat weet ik niet, maar het komt denk ik ook door haar bekendheid in beayty en de nerd wat pas is afgelopen. Daarom zullen er denk ik wat vreemde vogels tussen zitten. Maar deze hyves is 100% van haar.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vreemde vriendinnetjes:
http://ladylove6.hyves.nl/
Die is niet goed hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:44 schreef mootie het volgende:
Houd je van mij of houd je van haar.......!
Truste BQ tot Volquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:45 schreef beequeen het volgende:
Wat een nepzooi weer, tot morgen, niet op FOK maar op VOL dan maar.![]()
maakt toch niet uitquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:48 schreef Kaleddis het volgende:
Ik weet niet welke scriptschrijver ze hebben aangenomen, maar dit slaat helemaal nergens op![]()
Dat.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:48 schreef Ziet het volgende:
ff tussendoor: hoe kan het dat amanda's haarstuk nu al dood is?
Ziet er zeker echt uit. Vind het ook helemaal niet erg hoor, zúlke vreemde vriendinnetjes.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet, maar het komt denk ik ook door haar bekendheid in beayty en de nerd wat pas is afgelopen. Daarom zullen er denk ik wat vreemde vogels tussen zitten. Maar deze hyves is 100% van haar.
Door ermee te slapen er in te tangen, douchen jacucci, tangen fohnen . Do I need to say more ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:48 schreef Ziet het volgende:
ff tussendoor: hoe kan het dat amanda's haarstuk nu al dood is?
weet t ook allemaal niet meerquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:49 schreef Stupidisco het volgende:
kom net binnen vallen...is deze actie van Nadia ook het script ? of weet Dennix ervan en houden ze Huub voor de gek
As if. Eerst een mislukte single + imago eruit persen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:50 schreef Ziet het volgende:
als ie maar naar huis gaat, die plofkop
Is helemaal script.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:49 schreef Stupidisco het volgende:
kom net binnen vallen...is deze actie van Nadia ook het script ? of weet Dennix ervan en houden ze Huub voor de gek
Hoe duidelijk wli je het hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:52 schreef noekje het volgende:
Nadia: ik weet ook zeker dat ik nu wel groen licht heb.
Huub: dat weet ik ook!
Die plofkop gaat nergens, dit is allemaal gescript.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:50 schreef Ziet het volgende:
[..]
maakt toch niet uit
als ie maar naar huis gaat, die plofkop
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe duidelijk wli je het hebben.![]()
Tandenpoetsen en naar bedquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:54 schreef pullup het volgende:
Waar is Lieke gebleven overigens
Idd script in werkingquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:55 schreef ruby het volgende:
Dennix mag niet met een andere meisje praten maar Nadia mag wel in Luc z'n hol kruipen.
Ow ja, het is een script.
Fysio-oefeningen in de fitness-ruimtequote:Op vrijdag 23 november 2007 23:54 schreef pullup het volgende:
Waar is Lieke gebleven overigens
Is nog van de fotoshoot eerder op de dag.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:57 schreef avonne het volgende:
Good Evening !
Ik zie dat Huub voor de gelegenheid een dikke laag make up op heeft?
En hoezo heb ik het idee dat deze Selena wel erg close met Huub doet?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:55 schreef Marieke_B het volgende:
Nadia heeft geen zin om een week lang het slachtoffer te spelen op tv
Ach, dit hebben ze allemaal met Dennis doorgenomen............quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:57 schreef Rotterdammert het volgende:
ik voel voor het eerst met dennis mee
Ik heb liever dat Brian uit z'n plaat gaat. Hoe dan ook, ik heb toch iets meer sympathie voor lulletje lampenkap Dennix dan voor die smerige rioolridder.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:57 schreef farscapevr6 het volgende:
me like sript waar nix op z n bolle plaat gaat...
heb er helaas al vrede mee dat we tot en met de finale met die rat opgescheept zittenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:00 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Brian uit z'n plaat gaat. Hoe dan ook, ik heb toch iets meer sympathie voor lulletje lampenkap Dennix dan voor die smerige rioolridder.
Liefst gaat ze natuurlijk direct gezellig tangen met de andere snolletjes.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Selena is mooi (en houdt van een sigaretje) maar baalt nu al van het script. Of is dit ook script
![]()
volgens mij is het een te-vroeg-uit-de-hand-gelopen script..quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Selena is mooi (en houdt van een sigaretje) maar baalt nu al van het script. Of is dit ook script
![]()
Stuur hem naar huis, redactie en koop een tuinbouter Die zijn ongeveer even actief als dennis maar ze barsten niet constant in kattengejank uit.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:01 schreef riri het volgende:
staat ie weer naar lucht te happen in de tuin
Waar is die jas ergens, eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:02 schreef noekje het volgende:
Brian vraagt of zij het zo voelde alsof hij haar aanviel.
Nou, begin je jas maar te föhnen schat!
Ja das net te weinig voor een goeie, jammer dan ! Meng je hem toch met wat cola of zo. weggooien zou ook zonde zijnquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:03 schreef farscapevr6 het volgende:
ot heb 28 euro voor een whiskey betaald en vind em nie echt lekker:(
Ik zou als ik Dennis was eerst tegen Nadia vertellen dat ik homo was en haar alleen maar neukte omdat zij de enige mannelijke en willige was...quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:04 schreef Scandalous het volgende:
"what's the best to do...what's the best to dooo..." vraagt Dennis
Ik zag hem fluitend in de slaapkamer met de natte jas lopen. Toen ging de camera van hem af.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar is die jas ergens, eigenlijk?
Ook weer typisch als dit ook weer zonder consequensties bljft.
tja was de maandwhiskey van de gal&gal hehehequote:Op zaterdag 24 november 2007 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das net te weinig voor een goeie, jammer dan ! Meng je hem toch met wat cola of zo. weggooien zou ook zonde zijn
Ik kan er ook niet meer tegen. Wanneer is de volgende BB?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hou toch op met dat zogenaamde hardop overdenken Dennis. Slecht script van de Febo. Te zielig voor woorden.
Die mag van mij morgen beginnen.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet meer tegen. Wanneer is de volgende BB?
Ga ook maar ff een drankje inschenken, wellicht word het dan nog grappig om naar te kijkenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:06 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tja was de maandwhiskey van de gal&gal hehehe
Ze is puur de kooi ingekomen om Amanda te helpen met haarstukjes.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:04 schreef noekje het volgende:
Ow noessss! Ze begint over haar clip ins. Amanda gelijk enthousiast.
Boeien, ik mag ricardo niet.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:08 schreef Sonique het volgende:
ohoh, mag ricardo Selena niet?
ik hoop snelquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet meer tegen. Wanneer is de volgende BB?
Nee, maar hij rot toch op gelukkigquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:08 schreef Sonique het volgende:
ohoh, mag ricardo Selena niet?
Ah die heb ik deze maand nog niet gezien! Welke is het ? Misschien dat ik dan deze maand ook maar eens oversla :-)quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:06 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tja was de maandwhiskey van de gal&gal hehehe
Ik vind het ook een creep en daarbij heeft ie een vreselijk stemgeluid.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Boeien, ik mag ricardo niet.
jammer want dan gaat ie weer huppelen achter zn enige echte vriendje aanquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Foutje in het script van Dennix. Hij heeft de voetbal vergeten mee te nemen.
[ afbeelding ]
totdat z'n pepermuntje op is. Mja, hoor hem nog steeds schjmekkenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoeveel tijd staat er in het script voor de overdenkingen van Dennis in de tuin?
Nog een minuutje of 5 , want het is koudquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoeveel tijd staat er in het script voor de overdenkingen van Dennis in de tuin?
Lijkt me niet dat Jaap dat echt gaat doen...is denk ik een opzetje...tegendraads doen om tegendraadsheid op te roepen..quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Triest scriptje dit idd. Nadia en Amanda laten hem los, en opeens houdt Jaap hem er weer in. Spannend![]()
juraquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah die heb ik deze maand nog niet gezien! Welke is het ? Misschien dat ik dan deze maand ook maar eens oversla :-)
Das de reden dat ik niet bij hem kijk.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
totdat z'n pepermuntje op is. Mja, hoor hem nog steeds schjmekken![]()
Tis erg koud 2 minuten dus ! hij is terugquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:13 schreef maril het volgende:
[..]
Nog een minuutje of 5 , want het is koud![]()
Twee vriendjes, daarom altijd beide handen in z'n zakken. Hij draagt waarschijnlijk een bioscoop-broek.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
jammer want dan gaat ie weer huppelen achter zn enige echte vriendje aan
Dat komt omdat Dennis haar in die 2 uur dat ze gesproken hebben niets gevraagd heeft.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:12 schreef Varen het volgende:
Selena heeft helemaal in de kreukels gezeten na een auto ongeluk.
Ze praat veel
Hij is al naar binnenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:13 schreef maril het volgende:
[..]
Nog een minuutje of 5 , want het is koud![]()
Wel een mooi kwebbeltje.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:14 schreef maril het volgende:
Tis wel eenkwebel die Selena.
Daar zullen die mutsen vast niet bij stilstaan. Extensions en nepnagels zijn veeeeeeel belangrijker.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:12 schreef riri het volgende:
zozo....ze heeft een heel zwar autoongeluk gehad.....deze meid komt met een verhaal waardoor die 2 snollen zich moeten schamen zoals zij alleen maar bezig zijn met uiterlijkheden
Om af te koelen.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:15 schreef Scandalous het volgende:
Yesss Dennis durft weer naar binnen(en hangt meteen aan de ijsklontjesmasjien)
Ah ja die heb ik 2 jaar terug een keer tax-free gekocht. Zit iid een speciaal smaakje aan , hij staat nog steeds in de kast , schiet niet op. Volgende maand nieuwe kansen zal ik maar zeggen :-)quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:13 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
jura
zag ook een japanse die leek me beter (was ook 3 x zo duur hehehe)
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ja die heb ik 2 jaar terug een keer tax-free gekocht. Zit iid een speciaal smaakje aan , hij staat nog steeds in de kast , schiet niet op. Volgende maand nieuwe kansen zal ik maar zeggen :-)
Nog beter Naad de kooi uit flikkeren wegens wanprestatie. Zie jij iemand in bv GTST in de uitzending zeggen: Dit moet ik nu doen van de regie.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:17 schreef Miraaa het volgende:
Een jaar geleden hield iedereen zich nog een beetje aan het script zonder dat wij daar als "publiek" achter zouden moeten komen....( was toen bijna ook niet nodig, want er gebeurde toch wel vanalles).....kortom iedereen hield zijn bek en wij moesten er maar naar raden.
Nu ( vooral Naad ) neemt gewoon meerdere keren per dag, openlijk het script met ons door......ik lees dagelijks in de cossen dat ze weer iets letterlijk vertelt, wat ze van achteren vooral "niet" mag laten doorschemeren.
Ik snap echt niet dat ze zo`n "dombo" in de serie laten.![]()
Ze vertelt eerst wat ze moet doen en daarna doet ze aan overacting........leuk.....
Ze kunnen beter net als bij alle soaps iedere week een previeuw op volgende week geven.![]()
Wat is een bioscoopbroek?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Twee vriendjes, daarom altijd beide handen in z'n zakken. Hij draagt waarschijnlijk een bioscoop-broek.
[ afbeelding ]
Kan ie opscheppen tegen zn matties dat ie een single-malt heeft gedronken met ijs !quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:19 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
yup, snel een nieuwe halen
geef deze wel aan nix als ie donderdag buiten komt, kan ie em lekker opdrinken (met ijs uiteraard:))
Hopelijk confronteert ze die drie griezels (Brian, Amanda en Naad) ook met hun enge gedrag.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:20 schreef Meganog het volgende:
Ze is iemand die zegt wat ze denkt. Ze is wie ze is. Ik ben gewoon eerlijk.
Toch niet weer zo'n gevoelsmens...
Dat is nogal watquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:19 schreef Marieke_B het volgende:
Selena heeft helemaal gebroken met haar familie
mensen die dat zeggen vertrouw ik helemaal nietquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:19 schreef ruby het volgende:
Selena is heel straight. Ze houdt niet van mensen die achterbaks zijn.
lol zonder in z n broek te hoesten:Dquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ie opscheppen tegen zn matties dat ie een single-malt heeft gedronken met ijs !
Waarom heeft ie dat gedaan ?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
Lijkt me een leuke meid die Selena.Hoop dat ze er gauw achter komt dat Brian haar jas in het water heeft gemieterd.Kan niet wachten op de confrontatie.
lijkt mij ook lachenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
Lijkt me een leuke meid die Selena.Hoop dat ze er gauw achter komt dat Brian haar jas in het water heeft gemieterd.Kan niet wachten op de confrontatie.
Volgens mij hebben ze van achter de opdracht gekregen om af en toe in zichzelf te gaan praten. Mooie TV of zo.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
D: Fucking regels hier allemaal. Kut gezeik, kut gezeik.
Broekzakken eruit geknipt. Is handig als je met je nieuwe vriendinnetje in de bioscoop zit .......quote:
Wat een BS. Het script is vanavond harder gelekt door die derderangs-acteurs dan ooit.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:23 schreef Marieke_B het volgende:
Dennis gaat naar Naad.. Naad wil niet praten maar lakken
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Broekzakken eruit geknipt. Is handig als je met je nieuwe vriendinnetje in de bioscoop zit .......
Geweldig ditquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:26 schreef riri het volgende:
hahaha.....selene verteld dat Nadia een spel wou spelen met de rest....
zo zo....huub en lieke zeggen...echt????
Waarschijnlijk heeft ie zn vriendje bal al naar huis gestuurd met paps en mam.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:25 schreef Scandalous het volgende:
Nou Dennis is nu dus nergens meer welkom...loopt weer doelloos te dwalen.... gaat straks vast in z'n hoekje in zn laatje rommelen
Misschien moeten we haar een kans geven. Ze lult in ieder geval niet met iedereen mee. Dat is stap 1.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:24 schreef avonne het volgende:
[..]
mensen die dat zeggen vertrouw ik helemaal niet
Alles uit het strotje van Naad is NEP. Script kan ze niet volgen en ze klapt er regelmatig over uit de school. Opzouten met die stomme trut.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:29 schreef Katewalker het volgende:
HahahaBrian snapt het ook ff niet meer, ik dus ook niet...is dit nou het opzetje of is dit echt...
![]()
Volgens Nadia is dit dus echt..ze is echt boos...![]()
Ohquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Broekzakken eruit geknipt. Is handig als je met je nieuwe vriendinnetje in de bioscoop zit .......
Oja, je voortkomt daarmee ook een BiBroZaLo ......
gezellig!quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:32 schreef STAP01 het volgende:
Wat een drukte op dit tijdstip! Lang geleden!
Als die de kooi uit is zit ze drie weken thuis te wachten op haar scriptquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alles uit het strotje van Naad is NEP. Script kan ze niet volgen en ze klapt er regelmatig over uit de school. Opzouten met die stomme trut.![]()
"Je lijkt me wel een lieve jongen, Jaap".quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:30 schreef yellowfirst het volgende:
Selene had The Beauty and the Nerd toch gewonnen, samen met iemand die een broer van Jaap kon zijn?
Dus dat gaat wel klikken tussen Jaap en Selene.........![]()
Dan kan ze voor mij helemaal niet meer kapot...........quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:33 schreef ruby het volgende:
Nou, wanneer komt de scene met het "natte jasje"? Ik verheug me er toch zo op dat ze Brian op z'n flikker geeft.
Dacht dat die al wel kende .....quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:32 schreef kissa het volgende:
[..]
Ohen nu moet ik vragen wat een BiBroZalo is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keep the Sunny Side Up
Dat zit snor dus,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:34 schreef Meganog het volgende:
[..]
"Je lijkt me wel een lieve jongen, Jaap".
Op de plasma, nuquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:33 schreef ruby het volgende:
Nou, wanneer komt de scene met het "natte jasje"? Ik verheug me er toch zo op dat ze Brian op z'n flikker geeft.
Mooi, laat hij er maar mee kappen. Opzouten met die Gouden Kooi. Begin het meer dan zat te worden.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:40 schreef Desii het volgende:
Jaap: het is toch niet weer onder valse voorwenselen
Huub: nee, de ruzie tussen Nadia en Dennis is echt
Jaap: als het weer nep is, wil ik het gewoon weten; dan speel ik mee
Huub: nee ze heeft groen licht gekregen
Jaap: ik wil het niet weer als de vorige keer
Huub: als dat zo is, kap ik ermee
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dacht dat die al wel kende .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan sluit het forum ook en dat vind ik dan weer jammer.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Mooi, laat hij er maar mee kappen. Opzouten met die Gouden Kooi. Begin het meer dan zat te worden.
Ze zijn wel op dreef vandaag he... Ze kunnen beter een camera bij de febo zetten, we weten toch al het meeste.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:40 schreef Desii het volgende:
Jaap: het is toch niet weer onder valse voorwenselen
Huub: nee, de ruzie tussen Nadia en Dennis is echt
Jaap: als het weer nep is, wil ik het gewoon weten; dan speel ik mee
Huub: nee ze heeft groen licht gekregen
Jaap: ik wil het niet weer als de vorige keer
Huub: als dat zo is, kap ik ermee
elk voordeeel hep ze nadeel, hoef je er nog maar 9 te lakkenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:46 schreef Prospera het volgende:
Ze kijkt precies zoals ik me vannacht voelde, toen mijn duim tussen de deur vastzat en ik nu een 3/4 blauwzwarte nagel heb![]()
[ afbeelding ]
9 1/4 wel te verstaan !!quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:48 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
elk voordeeel hep ze nadeel, hoef je er nog maar 9 te lakken![]()
Zou ik doen als ik Dennis was.Komt er een nieuwe ,heeft hij iedereen goed te pakken.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:50 schreef Kaleddis het volgende:
nou nix, geef naad een mep, nix eruit en vervangen door een nieuwe![]()
Idd, ze doet net alsof dennis alleen aardig is alstie nadia nodig heeft, en dat zegt zeii!!!quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:51 schreef AutumnTears het volgende:
bah wat een nare toon heeft Nadia nu zeg![]()
Concurrentiequote:Op zaterdag 24 november 2007 00:50 schreef Taurus het volgende:Waarom vraagt Amanda uit het niets: welke maten heb je?
Toch liever alle twee !quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:51 schreef rooie3 het volgende:
Ik gun dit Dennis eigelijk niet.Zag liever Nadia op haar bek gan.
OT ooeeehh je avatarquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:31 schreef Lindadepinda het volgende:
Haha Goedenacht!
Het gaat lekker los zo te horen...
En Naad eruit, want ze lokte het uitquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:50 schreef Kaleddis het volgende:
nou nix, geef naad een mep, nix eruit en vervangen door een nieuwe![]()
ja idd schande! Die arme Nadia moest het bed in duiken met Luc, allemaal dankzij tering dennisquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:53 schreef Nomrc2 het volgende:
echt schande hoe nix nad heeft behandeld
Ik doe alsof het niet gescript is, das veel leukerquote:
Ik doe met je mee. Anders raak ik in de war.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe alsof het niet gescript is, das veel leuker![]()
mis alleen nog de nasynchronisatiequote:Op zaterdag 24 november 2007 00:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe alsof het niet gescript is, das veel leuker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |