Zou ik doen als ik Dennis was.Komt er een nieuwe ,heeft hij iedereen goed te pakken.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:50 schreef Kaleddis het volgende:
nou nix, geef naad een mep, nix eruit en vervangen door een nieuwe![]()
Idd, ze doet net alsof dennis alleen aardig is alstie nadia nodig heeft, en dat zegt zeii!!!quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:51 schreef AutumnTears het volgende:
bah wat een nare toon heeft Nadia nu zeg![]()
Concurrentiequote:Op zaterdag 24 november 2007 00:50 schreef Taurus het volgende:Waarom vraagt Amanda uit het niets: welke maten heb je?
Toch liever alle twee !quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:51 schreef rooie3 het volgende:
Ik gun dit Dennis eigelijk niet.Zag liever Nadia op haar bek gan.
OT ooeeehh je avatarquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:31 schreef Lindadepinda het volgende:
Haha Goedenacht!
Het gaat lekker los zo te horen...
En Naad eruit, want ze lokte het uitquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:50 schreef Kaleddis het volgende:
nou nix, geef naad een mep, nix eruit en vervangen door een nieuwe![]()
ja idd schande! Die arme Nadia moest het bed in duiken met Luc, allemaal dankzij tering dennisquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:53 schreef Nomrc2 het volgende:
echt schande hoe nix nad heeft behandeld
Ik doe alsof het niet gescript is, das veel leukerquote:
Ik doe met je mee. Anders raak ik in de war.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe alsof het niet gescript is, das veel leuker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |