Mooi, laat hij er maar mee kappen. Opzouten met die Gouden Kooi. Begin het meer dan zat te worden.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:40 schreef Desii het volgende:
Jaap: het is toch niet weer onder valse voorwenselen
Huub: nee, de ruzie tussen Nadia en Dennis is echt
Jaap: als het weer nep is, wil ik het gewoon weten; dan speel ik mee
Huub: nee ze heeft groen licht gekregen
Jaap: ik wil het niet weer als de vorige keer
Huub: als dat zo is, kap ik ermee
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dacht dat die al wel kende .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan sluit het forum ook en dat vind ik dan weer jammer.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Mooi, laat hij er maar mee kappen. Opzouten met die Gouden Kooi. Begin het meer dan zat te worden.
Ze zijn wel op dreef vandaag he... Ze kunnen beter een camera bij de febo zetten, we weten toch al het meeste.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:40 schreef Desii het volgende:
Jaap: het is toch niet weer onder valse voorwenselen
Huub: nee, de ruzie tussen Nadia en Dennis is echt
Jaap: als het weer nep is, wil ik het gewoon weten; dan speel ik mee
Huub: nee ze heeft groen licht gekregen
Jaap: ik wil het niet weer als de vorige keer
Huub: als dat zo is, kap ik ermee
elk voordeeel hep ze nadeel, hoef je er nog maar 9 te lakkenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:46 schreef Prospera het volgende:
Ze kijkt precies zoals ik me vannacht voelde, toen mijn duim tussen de deur vastzat en ik nu een 3/4 blauwzwarte nagel heb![]()
[ afbeelding ]
9 1/4 wel te verstaan !!quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:48 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
elk voordeeel hep ze nadeel, hoef je er nog maar 9 te lakken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |