Kan ie opscheppen tegen zn matties dat ie een single-malt heeft gedronken met ijs !quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:19 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
yup, snel een nieuwe halen
geef deze wel aan nix als ie donderdag buiten komt, kan ie em lekker opdrinken (met ijs uiteraard:))
Hopelijk confronteert ze die drie griezels (Brian, Amanda en Naad) ook met hun enge gedrag.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:20 schreef Meganog het volgende:
Ze is iemand die zegt wat ze denkt. Ze is wie ze is. Ik ben gewoon eerlijk.
Toch niet weer zo'n gevoelsmens...
Dat is nogal watquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:19 schreef Marieke_B het volgende:
Selena heeft helemaal gebroken met haar familie
mensen die dat zeggen vertrouw ik helemaal nietquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:19 schreef ruby het volgende:
Selena is heel straight. Ze houdt niet van mensen die achterbaks zijn.
lol zonder in z n broek te hoesten:Dquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ie opscheppen tegen zn matties dat ie een single-malt heeft gedronken met ijs !
Waarom heeft ie dat gedaan ?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
Lijkt me een leuke meid die Selena.Hoop dat ze er gauw achter komt dat Brian haar jas in het water heeft gemieterd.Kan niet wachten op de confrontatie.
lijkt mij ook lachenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
Lijkt me een leuke meid die Selena.Hoop dat ze er gauw achter komt dat Brian haar jas in het water heeft gemieterd.Kan niet wachten op de confrontatie.
Volgens mij hebben ze van achter de opdracht gekregen om af en toe in zichzelf te gaan praten. Mooie TV of zo.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
D: Fucking regels hier allemaal. Kut gezeik, kut gezeik.
Broekzakken eruit geknipt. Is handig als je met je nieuwe vriendinnetje in de bioscoop zit .......quote:
Wat een BS. Het script is vanavond harder gelekt door die derderangs-acteurs dan ooit.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:23 schreef Marieke_B het volgende:
Dennis gaat naar Naad.. Naad wil niet praten maar lakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |