Twee vriendjes, daarom altijd beide handen in z'n zakken. Hij draagt waarschijnlijk een bioscoop-broek.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
jammer want dan gaat ie weer huppelen achter zn enige echte vriendje aan
Dat komt omdat Dennis haar in die 2 uur dat ze gesproken hebben niets gevraagd heeft.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:12 schreef Varen het volgende:
Selena heeft helemaal in de kreukels gezeten na een auto ongeluk.
Ze praat veel
Hij is al naar binnenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:13 schreef maril het volgende:
[..]
Nog een minuutje of 5 , want het is koud![]()
Wel een mooi kwebbeltje.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:14 schreef maril het volgende:
Tis wel eenkwebel die Selena.
Daar zullen die mutsen vast niet bij stilstaan. Extensions en nepnagels zijn veeeeeeel belangrijker.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:12 schreef riri het volgende:
zozo....ze heeft een heel zwar autoongeluk gehad.....deze meid komt met een verhaal waardoor die 2 snollen zich moeten schamen zoals zij alleen maar bezig zijn met uiterlijkheden
Om af te koelen.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:15 schreef Scandalous het volgende:
Yesss Dennis durft weer naar binnen(en hangt meteen aan de ijsklontjesmasjien)
Ah ja die heb ik 2 jaar terug een keer tax-free gekocht. Zit iid een speciaal smaakje aan , hij staat nog steeds in de kast , schiet niet op. Volgende maand nieuwe kansen zal ik maar zeggen :-)quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:13 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
jura
zag ook een japanse die leek me beter (was ook 3 x zo duur hehehe)
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ja die heb ik 2 jaar terug een keer tax-free gekocht. Zit iid een speciaal smaakje aan , hij staat nog steeds in de kast , schiet niet op. Volgende maand nieuwe kansen zal ik maar zeggen :-)
Nog beter Naad de kooi uit flikkeren wegens wanprestatie. Zie jij iemand in bv GTST in de uitzending zeggen: Dit moet ik nu doen van de regie.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:17 schreef Miraaa het volgende:
Een jaar geleden hield iedereen zich nog een beetje aan het script zonder dat wij daar als "publiek" achter zouden moeten komen....( was toen bijna ook niet nodig, want er gebeurde toch wel vanalles).....kortom iedereen hield zijn bek en wij moesten er maar naar raden.
Nu ( vooral Naad ) neemt gewoon meerdere keren per dag, openlijk het script met ons door......ik lees dagelijks in de cossen dat ze weer iets letterlijk vertelt, wat ze van achteren vooral "niet" mag laten doorschemeren.
Ik snap echt niet dat ze zo`n "dombo" in de serie laten.![]()
Ze vertelt eerst wat ze moet doen en daarna doet ze aan overacting........leuk.....
Ze kunnen beter net als bij alle soaps iedere week een previeuw op volgende week geven.![]()
Wat is een bioscoopbroek?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Twee vriendjes, daarom altijd beide handen in z'n zakken. Hij draagt waarschijnlijk een bioscoop-broek.
[ afbeelding ]
Kan ie opscheppen tegen zn matties dat ie een single-malt heeft gedronken met ijs !quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:19 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
yup, snel een nieuwe halen
geef deze wel aan nix als ie donderdag buiten komt, kan ie em lekker opdrinken (met ijs uiteraard:))
Hopelijk confronteert ze die drie griezels (Brian, Amanda en Naad) ook met hun enge gedrag.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:20 schreef Meganog het volgende:
Ze is iemand die zegt wat ze denkt. Ze is wie ze is. Ik ben gewoon eerlijk.
Toch niet weer zo'n gevoelsmens...
Dat is nogal watquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:19 schreef Marieke_B het volgende:
Selena heeft helemaal gebroken met haar familie
mensen die dat zeggen vertrouw ik helemaal nietquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:19 schreef ruby het volgende:
Selena is heel straight. Ze houdt niet van mensen die achterbaks zijn.
lol zonder in z n broek te hoesten:Dquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ie opscheppen tegen zn matties dat ie een single-malt heeft gedronken met ijs !
Waarom heeft ie dat gedaan ?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
Lijkt me een leuke meid die Selena.Hoop dat ze er gauw achter komt dat Brian haar jas in het water heeft gemieterd.Kan niet wachten op de confrontatie.
lijkt mij ook lachenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:21 schreef rooie3 het volgende:
Lijkt me een leuke meid die Selena.Hoop dat ze er gauw achter komt dat Brian haar jas in het water heeft gemieterd.Kan niet wachten op de confrontatie.
Volgens mij hebben ze van achter de opdracht gekregen om af en toe in zichzelf te gaan praten. Mooie TV of zo.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
D: Fucking regels hier allemaal. Kut gezeik, kut gezeik.
Broekzakken eruit geknipt. Is handig als je met je nieuwe vriendinnetje in de bioscoop zit .......quote:
Wat een BS. Het script is vanavond harder gelekt door die derderangs-acteurs dan ooit.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:23 schreef Marieke_B het volgende:
Dennis gaat naar Naad.. Naad wil niet praten maar lakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |