Boeien, ik mag ricardo niet.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:08 schreef Sonique het volgende:
ohoh, mag ricardo Selena niet?
ik hoop snelquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet meer tegen. Wanneer is de volgende BB?
Nee, maar hij rot toch op gelukkigquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:08 schreef Sonique het volgende:
ohoh, mag ricardo Selena niet?
Ah die heb ik deze maand nog niet gezien! Welke is het ? Misschien dat ik dan deze maand ook maar eens oversla :-)quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:06 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tja was de maandwhiskey van de gal&gal hehehe
Ik vind het ook een creep en daarbij heeft ie een vreselijk stemgeluid.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Boeien, ik mag ricardo niet.
jammer want dan gaat ie weer huppelen achter zn enige echte vriendje aanquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Foutje in het script van Dennix. Hij heeft de voetbal vergeten mee te nemen.
[ afbeelding ]
totdat z'n pepermuntje op is. Mja, hoor hem nog steeds schjmekkenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoeveel tijd staat er in het script voor de overdenkingen van Dennis in de tuin?
Nog een minuutje of 5 , want het is koudquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoeveel tijd staat er in het script voor de overdenkingen van Dennis in de tuin?
Lijkt me niet dat Jaap dat echt gaat doen...is denk ik een opzetje...tegendraads doen om tegendraadsheid op te roepen..quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Triest scriptje dit idd. Nadia en Amanda laten hem los, en opeens houdt Jaap hem er weer in. Spannend![]()
juraquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah die heb ik deze maand nog niet gezien! Welke is het ? Misschien dat ik dan deze maand ook maar eens oversla :-)
Das de reden dat ik niet bij hem kijk.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
totdat z'n pepermuntje op is. Mja, hoor hem nog steeds schjmekken![]()
Tis erg koud 2 minuten dus ! hij is terugquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:13 schreef maril het volgende:
[..]
Nog een minuutje of 5 , want het is koud![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |