Stuur hem naar huis, redactie en koop een tuinbouter Die zijn ongeveer even actief als dennis maar ze barsten niet constant in kattengejank uit.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:01 schreef riri het volgende:
staat ie weer naar lucht te happen in de tuin
Waar is die jas ergens, eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:02 schreef noekje het volgende:
Brian vraagt of zij het zo voelde alsof hij haar aanviel.
Nou, begin je jas maar te föhnen schat!
Ja das net te weinig voor een goeie, jammer dan ! Meng je hem toch met wat cola of zo. weggooien zou ook zonde zijnquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:03 schreef farscapevr6 het volgende:
ot heb 28 euro voor een whiskey betaald en vind em nie echt lekker:(
Ik zou als ik Dennis was eerst tegen Nadia vertellen dat ik homo was en haar alleen maar neukte omdat zij de enige mannelijke en willige was...quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:04 schreef Scandalous het volgende:
"what's the best to do...what's the best to dooo..." vraagt Dennis
Ik zag hem fluitend in de slaapkamer met de natte jas lopen. Toen ging de camera van hem af.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar is die jas ergens, eigenlijk?
Ook weer typisch als dit ook weer zonder consequensties bljft.
tja was de maandwhiskey van de gal&gal hehehequote:Op zaterdag 24 november 2007 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das net te weinig voor een goeie, jammer dan ! Meng je hem toch met wat cola of zo. weggooien zou ook zonde zijn
Ik kan er ook niet meer tegen. Wanneer is de volgende BB?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hou toch op met dat zogenaamde hardop overdenken Dennis. Slecht script van de Febo. Te zielig voor woorden.
Die mag van mij morgen beginnen.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet meer tegen. Wanneer is de volgende BB?
Ga ook maar ff een drankje inschenken, wellicht word het dan nog grappig om naar te kijkenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:06 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tja was de maandwhiskey van de gal&gal hehehe
Ze is puur de kooi ingekomen om Amanda te helpen met haarstukjes.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:04 schreef noekje het volgende:
Ow noessss! Ze begint over haar clip ins. Amanda gelijk enthousiast.
Boeien, ik mag ricardo niet.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:08 schreef Sonique het volgende:
ohoh, mag ricardo Selena niet?
ik hoop snelquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet meer tegen. Wanneer is de volgende BB?
Nee, maar hij rot toch op gelukkigquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:08 schreef Sonique het volgende:
ohoh, mag ricardo Selena niet?
Ah die heb ik deze maand nog niet gezien! Welke is het ? Misschien dat ik dan deze maand ook maar eens oversla :-)quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:06 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tja was de maandwhiskey van de gal&gal hehehe
Ik vind het ook een creep en daarbij heeft ie een vreselijk stemgeluid.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Boeien, ik mag ricardo niet.
jammer want dan gaat ie weer huppelen achter zn enige echte vriendje aanquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Foutje in het script van Dennix. Hij heeft de voetbal vergeten mee te nemen.
[ afbeelding ]
totdat z'n pepermuntje op is. Mja, hoor hem nog steeds schjmekkenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoeveel tijd staat er in het script voor de overdenkingen van Dennis in de tuin?
Nog een minuutje of 5 , want het is koudquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoeveel tijd staat er in het script voor de overdenkingen van Dennis in de tuin?
Lijkt me niet dat Jaap dat echt gaat doen...is denk ik een opzetje...tegendraads doen om tegendraadsheid op te roepen..quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Triest scriptje dit idd. Nadia en Amanda laten hem los, en opeens houdt Jaap hem er weer in. Spannend![]()
juraquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah die heb ik deze maand nog niet gezien! Welke is het ? Misschien dat ik dan deze maand ook maar eens oversla :-)
Das de reden dat ik niet bij hem kijk.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
totdat z'n pepermuntje op is. Mja, hoor hem nog steeds schjmekken![]()
Tis erg koud 2 minuten dus ! hij is terugquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:13 schreef maril het volgende:
[..]
Nog een minuutje of 5 , want het is koud![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |