Stuur hem naar huis, redactie en koop een tuinbouter Die zijn ongeveer even actief als dennis maar ze barsten niet constant in kattengejank uit.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:01 schreef riri het volgende:
staat ie weer naar lucht te happen in de tuin
Waar is die jas ergens, eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:02 schreef noekje het volgende:
Brian vraagt of zij het zo voelde alsof hij haar aanviel.
Nou, begin je jas maar te föhnen schat!
Ja das net te weinig voor een goeie, jammer dan ! Meng je hem toch met wat cola of zo. weggooien zou ook zonde zijnquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:03 schreef farscapevr6 het volgende:
ot heb 28 euro voor een whiskey betaald en vind em nie echt lekker:(
Ik zou als ik Dennis was eerst tegen Nadia vertellen dat ik homo was en haar alleen maar neukte omdat zij de enige mannelijke en willige was...quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:04 schreef Scandalous het volgende:
"what's the best to do...what's the best to dooo..." vraagt Dennis
Ik zag hem fluitend in de slaapkamer met de natte jas lopen. Toen ging de camera van hem af.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar is die jas ergens, eigenlijk?
Ook weer typisch als dit ook weer zonder consequensties bljft.
tja was de maandwhiskey van de gal&gal hehehequote:Op zaterdag 24 november 2007 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das net te weinig voor een goeie, jammer dan ! Meng je hem toch met wat cola of zo. weggooien zou ook zonde zijn
Ik kan er ook niet meer tegen. Wanneer is de volgende BB?quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hou toch op met dat zogenaamde hardop overdenken Dennis. Slecht script van de Febo. Te zielig voor woorden.
Die mag van mij morgen beginnen.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet meer tegen. Wanneer is de volgende BB?
Ga ook maar ff een drankje inschenken, wellicht word het dan nog grappig om naar te kijkenquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:06 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tja was de maandwhiskey van de gal&gal hehehe
Ze is puur de kooi ingekomen om Amanda te helpen met haarstukjes.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:04 schreef noekje het volgende:
Ow noessss! Ze begint over haar clip ins. Amanda gelijk enthousiast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |