quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef schatje het volgende:
Amanda: "Brian weet hoe ie met vrouwen moet omgaan, heeft ie van huis uit meegekregen".
Dennis is lekker opgeschoten ondertusssenquote:
Was leukquote:
Huub betrekt Jaap er ook echt in.Dat is weer zo leuk aan Huub.Zo mag ik Huub graag zien.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:17 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei niets (de nummers he), maar omdat ik Huub meer mag ben ik voor Huub natuurlijk
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mag Selena dan nu verlost worden van Jan Hen![]()
huub kwam ook niet bepaald goed over.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:20 schreef riri het volgende:
Nou...Brian kwam er niet zo goed vanaf bij Jensen....Huub en Jaap des te beter
Morgenvroeg tussen 9-10 pas.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog een minuut of 35 en dan is het zaterdag en gaat Fok! down. Gaan we weer op bezoek bij onze buurtjes van VOL?
Fok gaat toch pas morgenochtend tussen 9 en 10 eruit? Kan je nog lekker hier de hele nacht doorquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog een minuut of 35 en dan is het zaterdag en gaat Fok! down. Gaan we weer op bezoek bij onze buurtjes van VOL?
Er was eerst een filmpje om 21.15u met iedereen op de bank en Dennis was daarop te zien met Selena. En toen ging de fontein aan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:22 schreef Kaleddis het volgende:
Maar met welke aankondiging zit Selena nu daar ? Dat is me nog steeds niet duidelijk. Kwam ze gewoon binnenwandelen![]()
Hij zit al de hele avond met z'n plofkop op de streamsquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:22 schreef Nomrc2 het volgende:
zet weer ff de streams aan
wat bolle kop heeft die nix toch
weg streams
Ze komt binnen voor onbepaalde tijd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:22 schreef Kaleddis het volgende:
Maar met welke aankondiging zit Selena nu daar ? Dat is me nog steeds niet duidelijk. Kwam ze gewoon binnenwandelen![]()
huub en jaap waren leuk, zij waren de show...jensen niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:26 schreef akveor het volgende:
Toch wel grappig dat andere programmamakers wel een leuk programma weten te maken met onze wannabees. Jensen was leuk.
Ahaaaa, thanks ! Ik was toen precies in slaap gevallen vanwege de enorm spannende streams...quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er was eerst een filmpje om 21.15u met iedereen op de bank en Dennis was daarop te zien met Selena. En toen ging de fontein aan.![]()
Okee.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fok gaat toch pas morgenochtend tussen 9 en 10 eruit? Kan je nog lekker hier de hele nacht door![]()
huub en jaap waren topquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:26 schreef akveor het volgende:
Toch wel grappig dat andere programmamakers wel een leuk programma weten te maken met onze wannabees. Jensen was leuk.
Och, het is niet echt een kwaaie vent...... eigenlijk gewoon een mietjequote:Op vrijdag 23 november 2007 23:26 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij groeit als kool!
Hij relativeert wel goed, moet ik zeggen.
Yep.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:30 schreef Adothehague het volgende:
Het is Selene. Is zij niet uit Beauty en the nerd?
Yepquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:30 schreef Adothehague het volgende:
Vind ik ook. En Dennis is een onnozel onschuldig, geen vlieg kwaaddoend sukkeltje. Daarom mag hij na Naad weg.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:29 schreef Desii het volgende:
[..]
Och, het is niet echt een kwaaie vent...... eigenlijk gewoon een mietje
Dus naar huis met hem
Alhoewel als ik mag kiezen, laat dan Nada maar gaan........ zo'n-wijf
Zeker op het moment dat Japio de act van z'n liedje compleet overnam !quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
Wat een vlotte babbel heeft Dennix toch.![]()
Ik heb me kapot gelachen om Jaap en Huub bij Jensen, Brian ging af als een gieter.![]()
Sarcasmequote:Op vrijdag 23 november 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
Wat een vlotte babbel heeft Dennix toch.![]()
Ik vind haar wel leuk en spontaan daarin ook met die nerds enzo. Dus ik ben benieuwd wat het word. Zometeen even geld overmaken via ideal om te kijken hoe het word daar nu zij er is. Ik denk dat het een goede zet is want mooi is ze wel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep
Jij hebt dat gekeken dus. Hoe was ze daarin ??
Ja nu weet ik het zekerquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:30 schreef Adothehague het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gekopieert uit het beauty en nerd topic. Aangezien zij ook brunette is dacht ik misschien is het dezelfde![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:30 schreef Adothehague het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gekopieert uit het beauty en nerd topic. Aangezien zij ook brunette is dacht ik misschien is het dezelfde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |