Brian is heel stil.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
Lachen is Jensen,Brian komt echt niet aan het woord.Jaap en Huub samen zijn echt goed.
Oww, maar die lieten uit zich zelf al los, dus dat telt niet mee.....quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ook de extentions-rip is niet te zien... (die aan de douche beugel bleven hangen)
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Mama Netty zette Brian ook elke dag zo onder de douche.
Ik vind Jap en Huub errrug overdreven doen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:01 schreef rooie3 het volgende:
Lachen is Jensen,Brian komt echt niet aan het woord.Jaap en Huub samen zijn echt goed.
Idd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:01 schreef ruby het volgende:
[..]
Bedoel je de lelijke stiefzusters ofzo?
En daarom likt ze zich in bij Dennisquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien kan ze in de leer bij Kelly Bax.![]()
Daar worden ze toch voor betaald .......quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:04 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind Jap en Huub errrug overdreven doen.
Geeft niks,als Brian maar voor lul staatquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:04 schreef maril het volgende:
[..]
Het was dus opzet van Amanda!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:04 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Oww, maar die lieten uit zich zelf al los, dus dat telt niet mee.....![]()
Mag geen naam hebben, maar het is wel leuk.....quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:04 schreef maril het volgende:
[..]
Dat bovenaanzicht op Amanda's pruikquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Geeft niks,als Brian maar voor lul staat![]()
Cool he die Dennix. Echt underground die gast.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Nou: Niet underground! Speed ...MTV Grind wordt het opgenomen..Jaja niet ondergronds! Aahhahahaha laat me niet lachen...Dark side of Bristol Aphodite is the Dark Style!!
net een fontanelletjequote:Op vrijdag 23 november 2007 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat bovenaanzicht op Amanda's pruik.
Bij elkaar geraapt doucheputjeshaar.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een kopkutjequote:Op vrijdag 23 november 2007 23:08 schreef Sonique het volgende:
net een fontanelletje
Ach, mensen die denken dat er ook maar iets 'underground' is in de dance scene is erg naief...quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Cool he die Dennix. Echt underground die gast.
Selène (heeft ie ontmoet tijdens een uitje als ik het goed heb)quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:09 schreef Scandalous het volgende:
Wat, huh, hoe? Ik zet streams aan en Dennis praat met een wildvreemd meisje?![]()
Zo! Die man gelooft het!quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Cool he die Dennix. Echt underground die gast.
Verwarrend. Een kop met kuthaar. Een kut met kophaar op haar kut. Nee, ze was geschoren, een kut met kuthaar op haar kop. Ik geef het op.quote:
T'is chemisch gemaaidquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar lijkt ze gewoon echt niet op, raar!quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:12 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Selène (heeft ie ontmoet tijdens een uitje als ik het goed heb)
[ afbeelding ]
bla bla bla bla bla ik ik ik ik ik ikquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:13 schreef Sonique het volgende:
Wat een verbale diaree komt er uit dennix...
Hij kan eindelijk z'n mond open doen lijkt het..
hard zal het zijn als ze tegen hem zal keren, want ik denk dat ze hem echt niet mag, en ze de nieuwe gastspeler is.
Ik vind ze allebei niets (de nummers he), maar omdat ik Huub meer mag ben ik voor Huub natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |