Omdat ze waarschijnlijk niet mogen zien dat Brian Amanda haar hoofd tegen de douchedeur ramt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef Deisyy het volgende:
En waarom mogen ze geen Jensen kijken?![]()
Vanwege de douchescène dunkt me zo.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef Deisyy het volgende:
douchescene ws.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef Deisyy het volgende:
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Vanwege de douchescène dunkt me zo.
Ja en amanda wil na de kooi met hem samenwonen!! Gezellig.... dan gaan er wel doden vallen gok ik zo!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:49 schreef ruby het volgende:
Jezus, die gast ramde Amanda echt heftig de douche in. Wat een tering psychopaat.
Eeehm die zagen ze daar al tochquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Vanwege de douchescène dunkt me zo.
Lieten ze de ongecensureerde versie zien?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:49 schreef ruby het volgende:
Jezus, die gast ramde Amanda echt heftig de douche in. Wat een tering psychopaat.
't Zal geen veilig onderkomen voor haar worden nee.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja en amanda wil na de kooi met hem samenwonen!! Gezellig.... dan gaan er wel doden vallen gok ik zo!
Bij Jensen weer de ingeslankte versie. Volgens Brian duwde hij Amanda alleen maar in een hokje (douche) om haar te beschermen. Yeah right en wat deed je daar nog meerquote:
Goeie Capsquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De beelden bij Jensen .....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier vliegt de deur eruit ......
[ afbeelding ]
Ik weet eerlijk gezegd niet (meer) wat de gecensureerde versie was.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:51 schreef kissa het volgende:
[..]
Lieten ze de ongecensureerde versie zien?
Nee, die van de previeuw de dag daarvoor was het niet. "Ik ben helemaal klaar met je brother", wat hij zei toen hij Amanda 'beschermde' was er niet bij.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:51 schreef kissa het volgende:
[..]
Lieten ze de ongecensureerde versie zien?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:55 schreef Taurus het volgende:
Waarom vindt Brian haar eigenlijk stom?Heeft ie daar al 'n reden voor gehad dan?
Ook de extentions-rip is niet te zien... (die aan de douche beugel bleven hangen)quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, die van de previeuw de dag daarvoor was het niet. "Ik ben helemaal klaar met je brother", wat hij zei toen hij Amanda 'beschermde' was er niet bij.
Ze zei dat ze even met Dennis wilde praten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:55 schreef Taurus het volgende:
Waarom vindt Brian haar eigenlijk stom?Heeft ie daar al 'n reden voor gehad dan?
De grootste loser die dgk heeft voortgebracht.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:53 schreef noekje het volgende:
Maar ho! Dat meiske geeft aan dat ze even met Dennis wil praten en vindt dat ze onderbroken wordt door Brian. Zij uit dit naar Brian en hij flikkert gelijk haar jas in de jacuzzi en zegt,' fucking Morticia!!'
Wat een zwakzinnige arrogante klootzak is het toch!
He dat heb ik gemist, wat deed ze dan??quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze wimpelde hem af...dat is Brian natuurlijk niet gewend... vrouwen moeten bij hem opzitten en pootjes geven en het liefst gesluierd een meter achter hem lopen..
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef schatje het volgende:
Amanda: "Brian weet hoe ie met vrouwen moet omgaan, heeft ie van huis uit meegekregen".
![]()
![]()
Tja...als je niet anders gewend bent!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef schatje het volgende:
Amanda: "Brian weet hoe ie met vrouwen moet omgaan, heeft ie van huis uit meegekregen".
![]()
![]()
In Amanda's wereld is dit simpelweg de manier waarop een man met een vrouw moet omgaan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef schatje het volgende:
![]()
![]()
Geen wonder ook dat er eigenlijk alleen maar Brianfans binnenkomen. Men moet altijd zoeken naar koffers of moeten jassen droog föhnen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
De grootste loser die dgk heeft voortgebracht.
Ach jaquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef schatje het volgende:
![]()
![]()
Mama Netty zette Brian ook elke dag zo onder de douche.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef schatje het volgende:
![]()
![]()
Amannie spoort ook niet maar dat wisten we al.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef schatje het volgende:
![]()
![]()
Bedoel je de lelijke stiefzusters ofzo?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:00 schreef Sonique het volgende:
Als ik Nadia en Amanda zo in de jacuzi zie, dan moet ik heel erg aan Assepoester denken...
Zonder die pruik ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:01 schreef Sonique het volgende:
Amanda ziet er met die pruik echt als een uitgewoonde crack-hoer uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |