Omdat ze waarschijnlijk niet mogen zien dat Brian Amanda haar hoofd tegen de douchedeur ramt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef Deisyy het volgende:
En waarom mogen ze geen Jensen kijken?![]()
Vanwege de douchescène dunkt me zo.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef Deisyy het volgende:
douchescene ws.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef Deisyy het volgende:
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Vanwege de douchescène dunkt me zo.
Ja en amanda wil na de kooi met hem samenwonen!! Gezellig.... dan gaan er wel doden vallen gok ik zo!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:49 schreef ruby het volgende:
Jezus, die gast ramde Amanda echt heftig de douche in. Wat een tering psychopaat.
Eeehm die zagen ze daar al tochquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Vanwege de douchescène dunkt me zo.
Lieten ze de ongecensureerde versie zien?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:49 schreef ruby het volgende:
Jezus, die gast ramde Amanda echt heftig de douche in. Wat een tering psychopaat.
't Zal geen veilig onderkomen voor haar worden nee.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja en amanda wil na de kooi met hem samenwonen!! Gezellig.... dan gaan er wel doden vallen gok ik zo!
Bij Jensen weer de ingeslankte versie. Volgens Brian duwde hij Amanda alleen maar in een hokje (douche) om haar te beschermen. Yeah right en wat deed je daar nog meerquote:
Goeie Capsquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De beelden bij Jensen .....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier vliegt de deur eruit ......
[ afbeelding ]
Ik weet eerlijk gezegd niet (meer) wat de gecensureerde versie was.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:51 schreef kissa het volgende:
[..]
Lieten ze de ongecensureerde versie zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |