Wie ??? was zijn eerste reactiequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:27 schreef beequeen het volgende:
En weer zegt Selene dat Lieke haar het meeste aanspreekt. Dennix valt bijna van zijn stoel.![]()
Wedden dat je weer nieuwe aanschaft?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:27 schreef Dark het volgende:
[..]
IK HEB OOK GEEN ZIN IN DIT GEDOE MET DIE AANDACHTSHOER!
Zo, ga ff Jensen kijken en mijn streams zijn gelukkig ook bijna op
In de verwarring maak ik dus ook een foutje, ik bedoelde dus ook Naad. Gaat lekker.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
beetje laat, maar ik had het dus over naad(hee, dat rijmt)
Zou het echt? Dan mag ze Brian z'n rotkop tegen de douchedeur slaan van me.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:29 schreef STAP01 het volgende:
Brain gooit iets van Selena in de jacuzzie?! Focking Morticia zegtie
Was dat van Selene.......wat een idioot.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:29 schreef STAP01 het volgende:
Brain gooit iets van Selena in de jacuzzie?! Focking Morticia zegtie
Het is bedoening.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:30 schreef schatje het volgende:
Wat een suffe bedoeling allemaal weer. Welke idioot verzint nou dit soort scripts?
Pluspuntje is dat Selene pro Lieke is.
Thanks, ik ga kijken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:31 schreef tuinfluiter het volgende:
Jensen begint.
Je kent me te goedquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Wedden dat je weer nieuwe aanschaft?
Part of the script, om ons maar het gevoel te geven dat Selena niet een aanwinst voor BAND zal zijn, wat ze natuurlijk wel is, dat zal nog gaan blijken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was dat van Selene.......wat een idioot.![]()
Dat werd een keer tijd inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:38 schreef rooie3 het volgende:
Wel leuk dat ze voor Lieke is.Alleen niet zo leuk voor de andere dames,die ontploffen dan.Wat ik prachtig vind.
die hij net in het water heeft gegooid?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
Brian kwam net weer fluitend terug met die jas.
Wat deed hij dan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:40 schreef STAP01 het volgende:
Wat een gore teringlijer die Brian! Dat doe je toch niet! Dat meisje is gdvdomme net binnen!!!!
Wat doet Braaain?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:40 schreef STAP01 het volgende:
Wat een gore teringlijer die Brian! Dat doe je toch niet! Dat meisje is gdvdomme net binnen!!!!
Hij heeft een jas van haar in het water gegooid schijnbaar.quote:
jaquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:41 schreef Desii het volgende:
[..]
die hij net in het water heeft gegooid?
ZAK! Zeker omdat hij weer niet de gewenste aandacht kreeg.....quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij heeft een jas van haar in het water gegooid schijnbaar.![]()
De idiootquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij heeft een jas van haar in het water gegooid schijnbaar.![]()
Dank uquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je een cap kunt maken van die smoeltjs, vooral die van Brian, tijdens en na de douchescene.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |