quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:19 schreef ruby het volgende:
Jaap, loop aub weg. Zonde van je tijd om naar die zielige sirene te luisteren.
Ik zou het niet weten maar ze zijn in ieder geval beeldschoon.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:21 schreef b.a.s. het volgende:
Even offtopic is dit Selene op de achtergrond?
[ afbeelding ]
Misschien kan ze in de leer bij Kelly Bax.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:20 schreef Prospera het volgende:
Dit heet overacting, ze moet nog heel wat leren voor een rolletje in GTST.
Maar ok hier kan ze mooi oefenen![]()
[ afbeelding ]
Dat idee krijg ik ja. Als de redactie het 'tapet' zal het vast nog wel wat gan knippen en plakken.quote:
Die lul van een Brian liep mee.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:21 schreef Kinga het volgende:
Jaap gelooft het? Nee toch?
Same here.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:20 schreef ruby het volgende:
Dat klerewijf maakt me agressief. Ik zet haar nu op mute!
One dollar, sir!quote:
Huh?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:22 schreef Kinga het volgende:
Owwww, wacht eens even, redactie wil dat Jaap, Dennis erin houdt!!!!
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:21 schreef b.a.s. het volgende:
Even offtopic is dit Selene op de achtergrond?
[ afbeelding ]
Ok dank! Hier is de restquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten maar ze zijn in ieder geval beeldschoon.
*kuch* Scriptje *kuch*quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:25 schreef Kaleddis het volgende:
Maar wat ik nou niet snap, wat doet die Selena nu daar ? Dat lees ik nergens terug.
Is zij de nieuwe gastspeelster ? Zo ja, waarom zit alleen nix met haar te praten ?
beetje laat, maar ik had het dus over naadquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verwarring dus, ik dacht ook dat je het over Selene had.![]()
IK HEB OOK GEEN ZIN IN DIT GEDOE MET DIE AANDACHTSHOER!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG ik heb helemaal geen zin in deze verhaallijn....
Morgen zijn de streams weer over![]()
Ja blijkbaar en A en N hebben het "gevoel" dat ze wel een tijdje blijft, net zoals Lucquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:25 schreef Kaleddis het volgende:
Maar wat ik nou niet snap, wat doet die Selena nu daar ? Dat lees ik nergens terug.
Is zij de nieuwe gastspeelster ? Zo ja, waarom zit alleen nix met haar te praten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |