huh? ze mogen het altijd terugzien, nu ineens niet, omdat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap moet "echt" even bellen... Kan Jaap niet schelen.
Jensen mogen ze zometeen niet zien.
Toen ze zei dat ze uit Zweden kwam dacht ik opeens aan Maria Mena haha..quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:13 schreef T-lex het volgende:
Als ze lacht lijkt ze een beetje op Maria Mena...of komt het door het haar.![]()
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad een nadeel. Maar als het zover komt dat Nadia helemaal psycho gaat worden omdat Dennix haar niet meer moet en te weinig aandacht krijgt, dan vind ik dat het luisteren/kijken waard.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Het levert alleen niets op behalve nog meer ergelijke streams... nog meer Nadia en Dennis in beeld. Want elkaar wegstemmen zal toch nooit lukken.
Het hokje gaat het tapen, alle tijd voor de dramaqueen en de nono nu.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
huh? ze mogen het altijd terugzien? nu ineens niet, omdat?
Kan iemand nadia ff bij zinnen meppen.quote:
Omdat de douche scene er inzitquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
huh? ze mogen het altijd terugzien, nu ineens niet, omdat?
Die onderste foto....haha wat een loeders. Iemand zei het laatst nog DGK lijkt steeds meer op Assepoester. Nadia en Amanda boze zussen en Lieke die nu eigenlijk de natural beauty is.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:19 schreef ruby het volgende:
Jaap, loop aub weg. Zonde van je tijd om naar die zielige sirene te luisteren.
Ik zou het niet weten maar ze zijn in ieder geval beeldschoon.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:21 schreef b.a.s. het volgende:
Even offtopic is dit Selene op de achtergrond?
[ afbeelding ]
Misschien kan ze in de leer bij Kelly Bax.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:20 schreef Prospera het volgende:
Dit heet overacting, ze moet nog heel wat leren voor een rolletje in GTST.
Maar ok hier kan ze mooi oefenen![]()
[ afbeelding ]
Dat idee krijg ik ja. Als de redactie het 'tapet' zal het vast nog wel wat gan knippen en plakken.quote:
Die lul van een Brian liep mee.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:21 schreef Kinga het volgende:
Jaap gelooft het? Nee toch?
Same here.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:20 schreef ruby het volgende:
Dat klerewijf maakt me agressief. Ik zet haar nu op mute!
One dollar, sir!quote:
Huh?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:22 schreef Kinga het volgende:
Owwww, wacht eens even, redactie wil dat Jaap, Dennis erin houdt!!!!
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:21 schreef b.a.s. het volgende:
Even offtopic is dit Selene op de achtergrond?
[ afbeelding ]
Ok dank! Hier is de restquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten maar ze zijn in ieder geval beeldschoon.
*kuch* Scriptje *kuch*quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:25 schreef Kaleddis het volgende:
Maar wat ik nou niet snap, wat doet die Selena nu daar ? Dat lees ik nergens terug.
Is zij de nieuwe gastspeelster ? Zo ja, waarom zit alleen nix met haar te praten ?
beetje laat, maar ik had het dus over naadquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verwarring dus, ik dacht ook dat je het over Selene had.![]()
IK HEB OOK GEEN ZIN IN DIT GEDOE MET DIE AANDACHTSHOER!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:
OMG ik heb helemaal geen zin in deze verhaallijn....
Morgen zijn de streams weer over![]()
Ja blijkbaar en A en N hebben het "gevoel" dat ze wel een tijdje blijft, net zoals Lucquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:25 schreef Kaleddis het volgende:
Maar wat ik nou niet snap, wat doet die Selena nu daar ? Dat lees ik nergens terug.
Is zij de nieuwe gastspeelster ? Zo ja, waarom zit alleen nix met haar te praten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |