Sprekend!quote:
Ik heb hem alleen maar horen opscheppen.... (en niet eens eten opscheppen..maar opscheppen)quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:34 schreef -Jean- het volgende:
Dennis komt nu wel sympathiek over. 10 x beter als normaal
Gelul, dat kind speelt constant toneel - weer een teiltje vol!quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
Nadia zegt dat zij en Amanda Dennis er donderdag uit gaan stemmen. Ze voelt zich gekwetst en wil het leuk hebben.
Na haar kooiavontuur verwacht ik haar hierquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:41 schreef Adothehague het volgende:
Ze postte ook op fok onder deze naam:
http://forum.fok.nl/user/history/191364
Straat ook een link naar haar hyves.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:41 schreef Adothehague het volgende:
Ze postte ook op fok onder deze naam:
http://forum.fok.nl/user/history/191364
Straat ook een link naar haar hyves.
Volgens mij wel. Dat vertelde ze 'm even snel toen hij met Selene in de chill zat. Zag ik op een filmpjequote:Op vrijdag 23 november 2007 23:43 schreef farscapevr6 het volgende:
is dit weer nep (ja tuurlijk, maar weet nix hiervan?)
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:44 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Dans is dit haar hyves! Tilburg wijk Reeshof.
Ik wilde nooit zo geloven in scripts. Nu wel, wat een slechte actricequote:Op vrijdag 23 november 2007 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een KUL-verhaal. Trappen jullie er nog in.![]()
Jep, dat is haar hyvesquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:44 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Dans is dit haar hyves! Tilburg wijk Reeshof.
Sjeesus.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:44 schreef noekje het volgende:
Hou je van mij of hou je van haar??
Wat??![]()
Ja dat weet ik niet, maar het komt denk ik ook door haar bekendheid in beayty en de nerd wat pas is afgelopen. Daarom zullen er denk ik wat vreemde vogels tussen zitten. Maar deze hyves is 100% van haar.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vreemde vriendinnetjes:
http://ladylove6.hyves.nl/
Die is niet goed hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:44 schreef mootie het volgende:
Houd je van mij of houd je van haar.......!
Truste BQ tot Volquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:45 schreef beequeen het volgende:
Wat een nepzooi weer, tot morgen, niet op FOK maar op VOL dan maar.![]()
maakt toch niet uitquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:48 schreef Kaleddis het volgende:
Ik weet niet welke scriptschrijver ze hebben aangenomen, maar dit slaat helemaal nergens op![]()
Dat.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:48 schreef Ziet het volgende:
ff tussendoor: hoe kan het dat amanda's haarstuk nu al dood is?
Ziet er zeker echt uit. Vind het ook helemaal niet erg hoor, zúlke vreemde vriendinnetjes.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet, maar het komt denk ik ook door haar bekendheid in beayty en de nerd wat pas is afgelopen. Daarom zullen er denk ik wat vreemde vogels tussen zitten. Maar deze hyves is 100% van haar.
Door ermee te slapen er in te tangen, douchen jacucci, tangen fohnen . Do I need to say more ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:48 schreef Ziet het volgende:
ff tussendoor: hoe kan het dat amanda's haarstuk nu al dood is?
weet t ook allemaal niet meerquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:49 schreef Stupidisco het volgende:
kom net binnen vallen...is deze actie van Nadia ook het script ? of weet Dennix ervan en houden ze Huub voor de gek
As if. Eerst een mislukte single + imago eruit persen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:50 schreef Ziet het volgende:
als ie maar naar huis gaat, die plofkop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |