Aflevering 23 van seizoen 1? Ik weet niks anders op dan gewoon even downloaden of zo'n DVD box kopen....quote:Op maandag 7 januari 2008 00:33 schreef conleche het volgende:
Ik heb net de allerlaatste aflevering gemist en ik kan nergens een linkje vinden waar ik het nog zou kunnen zien, weet iemand dit misschien?? Ik heb het topic niet doorgelezen, bang voor spoilers, dus excuses, als deze vraag al voorbij is gekomen...
Dat kan ik dus niet vinden, tenminste die aflevering niet en om nu een hele DVDbox te kopen voor 1 aflevering vind ik ook een beetje overdreven!quote:Op maandag 7 januari 2008 09:52 schreef Treveo het volgende:
[..]
Aflevering 23 van seizoen 1? Ik weet niks anders op dan gewoon even downloaden of zo'n DVD box kopen....
dat is vervelend jaquote:Op maandag 7 januari 2008 11:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet vinden, tenminste die aflevering niet en om nu een hele DVDbox te kopen voor 1 aflevering vind ik ook een beetje overdreven!
Sorry! Zal het niet meer doen.......quote:Op maandag 7 januari 2008 12:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is vervelend ja![]()
links vragen om series te downloaden mag niet hier, houdt daar rekening mee
Ja, dat is ook zo... ik mag idd niet vertellen hoe je het "effe" snel kan downloadenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet vinden, tenminste die aflevering niet en om nu een hele DVDbox te kopen voor 1 aflevering vind ik ook een beetje overdreven!
Maar je mag me ook niet pesten!!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:38 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo... ik mag idd niet vertellen hoe je het "effe" snel kan downloaden
Yep, goed gezienquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:38 schreef Piepje het volgende:
Ik zapte vanavond toevallig even langs Ally McBeal, maaruh... Was dat niet 'Claire' in haar jongere jaren die ik daar in beeld zag?
tienfan.nlquote:‘Heroes’ is voor velen de allerbeste tv-serie van dit moment. De superheldenserie die zich kenmerkt door de opvallende karakters en de filmische sfeer van de doordachte en meeslepende verhaallijnen, beweegt miljoenen kijkers wereldwijd naar het puntje van de bank. De creatie van schrijver Tim Kring sleepte in de afgelopen maanden een scala aan aansprekende awards in de wacht, zoals een tv-Emmy en People’s Choice Award. RTL 5 start donderdag 3 juli met het tweede seizoen van ‘Heroes’, dat de kijker betrekt in het meeslepende surrealistische verhaal van gewone mensen die op wonderlijke wijze, maar stapsgewijs ontdekken dat ze over bijzondere gaven beschikken. Als aanstormende superhelden leren ze dat ze een belangrijke rol spelen in het redden van de mensheid en dat ze een catastrofe moeten zien te voorkomen.
Het tweede seizoen gaat door waar het eerste seizoen ophield. In de eerste aflevering worden Peter en Nathan Pitrelli, Hiro, Niki en Micah op meesterlijke wijze geïntroduceerd. Claire en haar familie zijn inmiddels naar Californië verhuisd en proberen zo onopvallend mogelijk te leven. Dit lijkt makkelijker gezegd dan gedaan. In de tussentijd is Hiro terechtgekomen in het feodale Japan en ontmoet hij zijn held Takezo Kensei. De tweeling Maya en Alejandro Herrera maken de oversteek van Mexico naar de Verenigde Staten, in de hoop hulp te vinden bij het in bedwang houden van hun dodelijke gaven.
Heroes vanaf donderdag 3 juli iedere week om 21.25u.
Vorig jaar was het op 21 juni.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:29 schreef Xurk het volgende:
Hurray! Eindelijk weer een serie die ik op de Nederlandse TV volg in plaats volgens de VS-uitzendschemaWe hebben lang moeten wachten, of niet? Vorig jaar liep het volgens mij ook gewoon door de zomer heen, toen begon het juist pas ergens in de lente?
Alleen jammer dat ik half juli een maand op vakantie ga, dat wordt alsnog een paar afleveringen op een andere manier kijken
Welke scifi serie loopt wel goed in Nederland?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:17 schreef Djeez het volgende:
Tof, maar waarom in vakantietijd? Loopt die serie nu zo slecht in ons land?
The X-files!quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:41 schreef JK het volgende:
[..]
Welke scifi serie loopt wel goed in Nederland?
Ja, maar dat is nog van vóór het downloadtijdperk. Bovendien is Heroes weggestopt op RTL 5. Stomme zet.quote:
Ai, niet goed in de gids gekeken, video neemt nu op op Net 5..quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:01 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nog van vóór het downloadtijdperk. Bovendien is Heroes weggestopt op RTL 5. Stomme zet.
Zelfde hierquote:
die komt in de vervolgepisodes nog langs...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:07 schreef IQM het volgende:
Ik heb geen Kristen Bell gezien gisteren? Wie was ze?
Die komt pas later in de serie.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:07 schreef IQM het volgende:
Ik heb geen Kristen Bell gezien gisteren? Wie was ze?
Daarom is dit topic ook voor de mensen die wél de 'Nederlandse' versie volgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:14 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Oh, sorry, ik had via Amerika gevolgd, en ik dacht dat ze in de 1e al voorkwam, gister niet gekeken dus excuses
Dat probleem van die vakantie heb ik binnenkort ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:52 schreef Susie het volgende:
Verdomme...... gewoon gemist gisteren he? Heb ik weer.... iemand een linkje waar staat wat er gebeurt is?? Dit vind ik zoooo balen he? Straks mis ik er weer een omdat ik op vakantie ben....stomme RTL5!
Dat was me nog niet opgevallen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:46 schreef Xurk het volgende:
Grappig om te zien dat die lerares van Molly de verpleegster uit seizoen 4 van Grey's Anatomy is.
SPOILER: over Maya en Alejandro's superpower, niet lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Heel het gezin weet ervan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:46 schreef Xurk het volgende:
Wel vind ik die van Parkman en de Bennetts al interessantZouden die moeder en Lyle nu gewoon alles weten of niet? Dat werd me niet echt duidelijk, ik dacht dat Claire en haar vader hun gewoon achter hadden gelaten ofzo...
Die vloog de vorige keer weg, dus dat zal wel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:40 schreef Djeez het volgende:
Goeie aflevering weer! Bizar met Claires teen. En die vent die haar altijd achtervolgt, kan die ook vliegen?
Mja, het is inderdaad nog een beetje vaag wat hun krachten nou precies inhouden. Van wat ik er tot nu toe van begrepen heb, is dat Alejandro Maya's kracht in toom houdt zolang hij maar bij haar in de buurt is. Misschien is zij degene die het leven wegneemt van iemand en hij degene die het weer teruggeeft?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:11 schreef WHATSHESAID het volgende:
Maya en Alejandro zijn inderdaad engIk ben alleen nog niet helemaal achter hun 'kracht', zie alleen Maya's zwakte wanneer Alejandro niet in de buurt is.
Het tweede deel van seizoen 2 is significant beter dan het eerste, dus laat je door een paar stomme afleveringen niet uit het veld slaan. Is in de USA heel veel kritiek op geweest.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:12 schreef DarkElf het volgende:
tvp, de aflevering was al beter dan de eerste verleden week.... Op de een of andere manier was t of te lang geleden of gewoon te suftoen..
heel bizar idd met die teen
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:28 schreef YPrue het volgende:
[..]
Mja, het is inderdaad nog een beetje vaag wat hun krachten nou precies inhouden. Van wat ik er tot nu toe van begrepen heb, is dat Alejandro Maya's kracht in toom houdt zolang hij maar bij haar in de buurt is. Misschien is zij degene die het leven wegneemt van iemand en hij degene die het weer teruggeeft?
Was dat van Hiro trouwens wel echt healen? Had hij niet de tijd (in Kensei's lichaam?) teruggedraaid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiro kan overigens niet healen, maar iemand anders wel.![]()
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:13 schreef Xurk het volgende:
Ja inderdaad, het kwam in mij niet eens op dat Hiro er iets mee te maken had, maar dat Kensei zelf gewoon ongeveer de ability van Claire heeft
Deze webisode is een voorloper op seizoen 3 in Amerika. En gaat over een mogelijk nieuw karakter.quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:48 schreef Karina het volgende:
Ik wilde dit filmpje bekijken, maar kan niet "not for your region" of zoiets.
Hoe kun je ook alweer instellen dat je het wel kunt bekijken?
beetje kromme zin, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel
Wat de bedoeling ervan is weet ik ook niet precies... maar ik denk dat hier wat dingen alvast uitgelegd worden over de abbilities van nieuwe karakters, zodat ze dat in de serie zelf niet of nauwelijks meer hoeven te doen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:28 schreef MadGuy het volgende:
Ha, inderdaad. Ik heb seizoen 2 al wel gedownload. Maar ik twijfel of ik wel spoilers wil zien. maar webisode? Gaan ze nu ook naast de comics aparte webisodes plaatsen die andere dingen dat de kernserie laten zien?
Volgens een aantal mensen die commentaar hebben gegeven op het filmpje... kun je dezequote:Op woensdag 16 juli 2008 08:48 schreef Karina het volgende:
Ik wilde dit filmpje bekijken, maar kan niet "not for your region" of zoiets.
Hoe kun je ook alweer instellen dat je het wel kunt bekijken?
beetje kromme zin, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, volgens mij is het idd seizoen 3 ofzo... dus... up 2 you of je gaat kijken![]()
Had niet gezien dat dit het NL topic isquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Deze webisode is een voorloper op seizoen 3 in Amerika. En gaat over een mogelijk nieuw karakter.
Het is dus niet aan te raden dit te bekijken als je seizoen 2 nog niet hebt gezien. En aangezien dit het NL topic is, ga ik er vanuit dat dit niet het geval is.
Volgens mij lukte dat 'm nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:25 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Leuke aflevering... maare waarom gaat Hiro gewoon niet terug zeg! Ik heb het een beetje gehad met zijn verhaallijn... na 3 afleveringen al!!!
Was het niet die man waar Mohinder nu voor werkt?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:35 schreef Djeez het volgende:
En ohja, heeft West een chip ofzo, geplant door Claires pa?
In seizoen 1 werd Claire's pa ook wel 'HRG' genoemd: Horn Rimmed Glassesquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Was het niet die man waar Mohinder nu voor werkt?
Want ik weet niet wat een hoornbril is
ik vind hiro ook het meest irritant, duurt allemaal zo lang bij die knakkerquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:25 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Leuke aflevering... maare waarom gaat Hiro gewoon niet terug zeg! Ik heb het een beetje gehad met zijn verhaallijn... na 3 afleveringen al!!!
Hoe komt die auto dan van Amerika naar Kent? Lijkt me sterk dat die broers en de zus die helemaal hebben laten overvliegen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:56 schreef MadGuy het volgende:
Die oma is Nichelle Nichols, zeer bekend van Star Trek.
Overigens weer leuke tidbits in deze aflevering: Peter die twijfelde of hij Will zou moeten vermoorden, maar het uiteindelijk niet deed. En de auto waar ze in wegvluchtten was de gestolen auto van Claire, LOL!

Dat die tattoo verdwijnt zou inderdaad met de krachten van Claire te maken kunnen hebben, maar dat het eerst in de helix verandert vind ik ook vreemd... alhoewel, als Niki in Jessica verandert, verschijnt er ook een helixtattoo op haar schouder....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:08 schreef IQM het volgende:
Oh ja, wat ik niet snapte! [ afbeelding ]
Waarom veranderde de tattoo van Peter opeens en verdween 'ie daarna... Vanwege zijn Claire-krachten?Verklaart niet waarom het eerst veranderde in de Heroes-helix...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |