Wat de bedoeling ervan is weet ik ook niet precies... maar ik denk dat hier wat dingen alvast uitgelegd worden over de abbilities van nieuwe karakters, zodat ze dat in de serie zelf niet of nauwelijks meer hoeven te doen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:28 schreef MadGuy het volgende:
Ha, inderdaad. Ik heb seizoen 2 al wel gedownload. Maar ik twijfel of ik wel spoilers wil zien. maar webisode? Gaan ze nu ook naast de comics aparte webisodes plaatsen die andere dingen dat de kernserie laten zien?
Volgens een aantal mensen die commentaar hebben gegeven op het filmpje... kun je dezequote:Op woensdag 16 juli 2008 08:48 schreef Karina het volgende:
Ik wilde dit filmpje bekijken, maar kan niet "not for your region" of zoiets.
Hoe kun je ook alweer instellen dat je het wel kunt bekijken?
beetje kromme zin, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, volgens mij is het idd seizoen 3 ofzo... dus... up 2 you of je gaat kijken![]()
Had niet gezien dat dit het NL topic isquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Deze webisode is een voorloper op seizoen 3 in Amerika. En gaat over een mogelijk nieuw karakter.
Het is dus niet aan te raden dit te bekijken als je seizoen 2 nog niet hebt gezien. En aangezien dit het NL topic is, ga ik er vanuit dat dit niet het geval is.
Volgens mij lukte dat 'm nietquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:25 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Leuke aflevering... maare waarom gaat Hiro gewoon niet terug zeg! Ik heb het een beetje gehad met zijn verhaallijn... na 3 afleveringen al!!!
Was het niet die man waar Mohinder nu voor werkt?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:35 schreef Djeez het volgende:
En ohja, heeft West een chip ofzo, geplant door Claires pa?
In seizoen 1 werd Claire's pa ook wel 'HRG' genoemd: Horn Rimmed Glassesquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Was het niet die man waar Mohinder nu voor werkt?
Want ik weet niet wat een hoornbril is
ik vind hiro ook het meest irritant, duurt allemaal zo lang bij die knakkerquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:25 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Leuke aflevering... maare waarom gaat Hiro gewoon niet terug zeg! Ik heb het een beetje gehad met zijn verhaallijn... na 3 afleveringen al!!!
Hoe komt die auto dan van Amerika naar Kent? Lijkt me sterk dat die broers en de zus die helemaal hebben laten overvliegen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:56 schreef MadGuy het volgende:
Die oma is Nichelle Nichols, zeer bekend van Star Trek.
Overigens weer leuke tidbits in deze aflevering: Peter die twijfelde of hij Will zou moeten vermoorden, maar het uiteindelijk niet deed. En de auto waar ze in wegvluchtten was de gestolen auto van Claire, LOL!

Dat die tattoo verdwijnt zou inderdaad met de krachten van Claire te maken kunnen hebben, maar dat het eerst in de helix verandert vind ik ook vreemd... alhoewel, als Niki in Jessica verandert, verschijnt er ook een helixtattoo op haar schouder....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:08 schreef IQM het volgende:
Oh ja, wat ik niet snapte! [ afbeelding ]
Waarom veranderde de tattoo van Peter opeens en verdween 'ie daarna... Vanwege zijn Claire-krachten?Verklaart niet waarom het eerst veranderde in de Heroes-helix...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |