Naad ligt lekker in bad terwijl deze post komt:quote:Op woensdag 21 november 2007 23:01 schreef Katewalker het volgende:
Huub: ping
Lieke: pong
![]()
Script is scriptquote:Op woensdag 21 november 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
Brian en the clan mogen wel plannen maken, maar andersom niet ?
Ik moest hem vanaf het begin al niet.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:23 schreef Kinga het volgende:
Sneaky Dimitri... is ook wel een meeprater hoor..
Over Amanda d'r haar b.v.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
Daarom heb ik de streams maar uit gezet.Ben het echt helemaal zat met die kooi.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
jaquote:Op woensdag 21 november 2007 23:23 schreef maril het volgende:
Is fok bij lullie ook zo traag?
Als ie het doet is ie traagquote:Op woensdag 21 november 2007 23:23 schreef maril het volgende:
Is fok bij lullie ook zo traag?
Huub wil dit vw het spel , Nadia versieren maar Nadia moet niets van hem hebben, dat heb ik wel begrepen zojuist.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:25 schreef riri het volgende:
Dimitri kan zo slecht communiceren.....
de bewoners snappen niet dat het gewoon bij huub hoort...flirten...de normaalste zaak van de wereld
Huub vindt Nadia ook niets...walgt zelfs van haar waren zijn woordenquote:Op woensdag 21 november 2007 23:27 schreef maril het volgende:
[..]
Huub wil dit vw het spel , Nadia versieren maar Nadia moet niets van hem hebben, dat heb ik wel begrepen zojuist.
Heeft hij gelijk in ook nogquote:Op woensdag 21 november 2007 23:29 schreef Kinga het volgende:
OHHH Huubje, wat laat je je kennen
"Lieke heeft veel teveel diepgang voor jou"
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:32 schreef markisboer het volgende:
wat zegt die ene chineese arts als hij een abortus pleegt ? ping pong weg jong![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:32 schreef markisboer het volgende:
wat zegt die ene chineese arts als hij een abortus pleegt ? ping pong weg jong![]()
En dat na zijn uitspraak net tegen Dimitri: "Je moet niet in je eigen BS verhalen geloven."quote:Op woensdag 21 november 2007 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voorbeeldje hoe Huub zichzelf tegenspreekt, gewoon eentje maar:
Voor een maand terug vertelde Huub: Het verschil tussen vriendschap en een relatie is enkel het neuken.
Vanavond tegen Dimitir: Ik heb geen relatie met Lieke, we zijn gewoon vrienden en ik neuk haar....
Altijd weer draait hij met woorden zodat ze voor hem het beste uitkomen....de sukkel
zegt ie toch niets raars mee....je hebt vriendschappen waabij je neukt en je hebt vriendschappen waarbij je niet neukt.....zelfs relaties waarbij je niet neukt en relaties waarbij je wel neuktquote:Op woensdag 21 november 2007 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voorbeeldje hoe Huub zichzelf tegenspreekt, gewoon eentje maar:
Voor een maand terug vertelde Huub: Het verschil tussen vriendschap en een relatie is enkel het neuken.
Vanavond tegen Dimitir: Ik heb geen relatie met Lieke, we zijn gewoon vrienden en ik neuk haar....
Altijd weer draait hij met woorden zodat ze voor hem het beste uitkomen....de sukkel
En dimitri viel stil.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:35 schreef Meganog het volgende:
Huub: "Vindt je Lieke leuk of kom je alleen maar TV maken?"
Ik denk nog steeds dat Dimitri meer om mannen geeft.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:35 schreef noekje het volgende:
Dimitri krijgt ook niks voor elkaar. Hij probeerde het ook bij Nadia en dat was ook een daverend succes.![]()
Het is zo sneu allemaal.
Ja, en het gebeurt gewoon dagelijks. Iedere dag hoor ik hem weer zichzelf tegenspreken. De enige die hem erop pakte was Nicolaas. Daarna was hij gelijk rustig tegen hem voor de rest van de tijd. Nicolaas was snel genoeg om hem er op te pakken, de rest lukt het niet goed om de vingers erachter te krijgen. Lieke wel, die ziet het en is er ook de dupe van, probeert het te laten zien aan streamend Nederland, maar het lukt haar net niet goed genoeg...quote:Op woensdag 21 november 2007 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dat na zijn uitspraak net tegen Dimitri: "Je moet niet in je eigen BS verhalen geloven."
Heb je wel een lage dunk van je vriendin als je denkt dat ze voor zo'n gladjakkertje valt.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:33 schreef Frasier het volgende:
Beetje gladde gast die Dimitri. Hij zou in iedergeval niet in de buurt van mij vriendin moeten komen.
Denk je nou echt dat die fysio zich daarvoor laat lenen?quote:Op woensdag 21 november 2007 23:33 schreef noekje het volgende:
Vind het wel sneu voor die fysio. Die komt daar zijn behandeling geven en die willen ze nu gewoon inzetten als een goedkope hoer. Kwam daar nooit weer als ik mijn vak serieus zou verstaan.
Je moet nog maar eens een keer lezen Riri, je begrijpt het niet. Hij spreekt zichzelf knalhard tegen.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:35 schreef riri het volgende:
[..]
zegt ie toch niets raars mee....je hebt vriendschappen waabij je neukt en je hebt vriendschappen waarbij je niet neukt.....zelfs relaties waarbij je niet neukt en relaties waarbij je wel neukt![]()
Fysiotherapeuten (zelfs in opleiding) ondertekenen een ere-code (beroepscode) , dat ze klanten in hun waarde laten. Dus ik denk niet dat een fysiotherapeut zich zal inlaten met de plannen van het trash-groepjequote:Op woensdag 21 november 2007 23:33 schreef noekje het volgende:
Vind het wel sneu voor die fysio. Die komt daar zijn behandeling geven en die willen ze nu gewoon inzetten als een goedkope hoer. Kwam daar nooit weer als ik mijn vak serieus zou verstaan.
Scherpquote:Op woensdag 21 november 2007 23:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Heb je wel een lage dunk van je vriendin als je denkt dat ze voor zo'n gladjakkertje valt.
Ik begin het ook aardig zat te worden.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daarom heb ik de streams maar uit gezet.Ben het echt helemaal zat met die kooi.
idd...... Jaap, Huub en Lieke hadden plannen voor Nadia en de schim hield het tegen...quote:Op woensdag 21 november 2007 23:24 schreef Varen het volgende:
[..]
Over Amanda d'r haar b.v.
Ik vind het ook flauw, het is altijd Huub en Lieke en andersom kan niks
Huub en ook Lieke zijn veel te sterke spelers tegenover deze mensen...dat is het probleem..verbaal zijn ze gewoon veel sterker....veel intelligenter ookquote:Op woensdag 21 november 2007 23:38 schreef pullup het volgende:
Dimitri is nergens tegenover Huub
ja dat idee heb ik ook de hele tijdquote:Op woensdag 21 november 2007 23:36 schreef maril het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Dimitri meer om mannen geeft.
Nee, zeg ik dat dan? Ik vind het alleen al sneu voor hem dat er zo over hem gepraat wordt. Die man komt daar serieus zijn werk doen en men wil hem gebruiken als hoerenmiddel.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:38 schreef riri het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die fysioo zich daarvoor laat lenen?
Ik begrijp het heel goedquote:Op woensdag 21 november 2007 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet nog maar eens een keer lezen Riri, je begrijpt het niet. Hij spreekt zichzelf knalhard tegen.
Het is Brian he, altijd respectvol naar mensenquote:Op woensdag 21 november 2007 23:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, zeg ik dat dan? Ik vind het alleen al sneu voor hem dat er zo over hem gepraat wordt. Die man komt daar serieus zijn werk doen en men wil hem gebruiken als hoerenmiddel.
Brian die zegt,' Ik kwam binnen en zag zijn elleboog bij haar kont poeren! Nou, dat vind ze wel lekker natuurlijk.'
Het is zo respectloos naar die man toe.
maar dat snapt dat trash-groepje nietquote:Op woensdag 21 november 2007 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Fysiotherapeuten (zelfs in opleiding) ondertekenen een ere-code (beroepscode) , dat ze klanten in hun waarde laten. Dus ik denk niet dat een fysiotherapeut zich zal inlaten met de plannen van het trash-groepje
Iedereen mag zichzelf tegen spreken, van mening veranderen of fouten maken.quote:
Ze mag niet eten van Dr. Santiago, laat haar maar hongerenquote:Op woensdag 21 november 2007 23:49 schreef chufi het volgende:
Nadia maakt eten klaar .. Voor Nix waarschijnlijk want zelf zal ze het niet door haar strot krijgen
[ afbeelding ]
En leider Brian, met toch HBO Informatica (te Almere), zou toch dat toch moeten weten ???quote:Op woensdag 21 november 2007 23:47 schreef riri het volgende:
[..]
maar dat snapt dat trash-groepje niet
die hebben een inteligentie van lik me het vestje
Het lukt hem niet!quote:Op woensdag 21 november 2007 23:51 schreef Varen het volgende:
Dimitri begint weer over Natalie. Dat Huub haar knap vindt.
Lieke: zo is Huub, die houdt van veel vrouwen.
Dimtri probeert te stoken.
klopt...heel respectloos...zegt veel over Brianquote:Op woensdag 21 november 2007 23:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, zeg ik dat dan? Ik vind het alleen al sneu voor hem dat er zo over hem gepraat wordt. Die man komt daar serieus zijn werk doen en men wil hem gebruiken als hoerenmiddel.
Brian die zegt,' Ik kwam binnen en zag zijn elleboog bij haar kont poeren! Nou, dat vind ze wel lekker natuurlijk.'
Het is zo respectloos naar die man toe.
Mooie OPquote:Op woensdag 21 november 2007 23:50 schreef Prospera het volgende:
Zo, dank zij Fok toch ff 20 minuten voor de OP klaar was
en wie was Nathalie ook al weer![]()
Een van de vaste danseresjes.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:50 schreef Prospera het volgende:
Zo, dank zij Fok toch ff 20 minuten voor de OP klaar was
en wie was Nathalie ook al weer![]()
Ze laat Huupje ook gewoon vallen na de Kooi .. Ik denk dat ze genoeg van hem gezien heeftquote:Op woensdag 21 november 2007 23:51 schreef Varen het volgende:
Dimitri begint weer over Natalie. Dat Huub haar knap vindt.
Lieke: zo is Huub, die houdt van veel vrouwen.
Dimtri probeert te stoken.
idd en dan die piep stem erbijquote:Op woensdag 21 november 2007 23:53 schreef BrainView het volgende:
oooooooooh
die preken van Lieke, wat langdradig altijd
Grijs muisje
Gefeliciteert met een t met je 10.000 !quote:Op woensdag 21 november 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een van de vaste danseresjes.
Dit was mijn 10000ste post.![]()
Welk kind, ik snap er niets vanquote:Op woensdag 21 november 2007 23:52 schreef noekje het volgende:
Huub heeft gezegd: Mooi, ik hoop dat het kind dood is. Dat zegt Lieke.
Wat een kutopmerking zeg.![]()
kil is ze zeker nietquote:Op woensdag 21 november 2007 23:46 schreef BrainView het volgende:
Lieke heeft geen humor.. Ze is kil en koud in de omgang
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Gefeliciteert met een t met je 10.000 !
Die er niet is maar die Amanda had bedacht en tegen Lieke had gezegd.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welk kind, ik snap er niets van![]()
Van het jaarfeest, of van hun achtergrondmeisjesquote:Op woensdag 21 november 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nadia loopt te suggereren dat ze zwanger is, en vanmiddag een miskraam heeft gekregen door de stroomstootbehandeling van de spaanse dokter.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welk kind, ik snap er niets van![]()
Waarom dan zo;quote:Op woensdag 21 november 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh ik snap het, dat is het virtuele gescripte nolife kidquote:Op woensdag 21 november 2007 23:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nadia loopt te suggereren dat ze zwanger is, en vanmiddag een miskraam heeft gekregen door de stroomstootbehandeling van de spaanse dokter.
Dank uquote:Op woensdag 21 november 2007 23:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Van het jaarfeest, of van hun achtergrondmeisjes![]()
Feli Ruud![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:59 schreef Varen het volgende:
Huub vindt Dimitri een meisje
Dit is toch wel een echte soapscript, zoals je dat hier schrijftquote:Op woensdag 21 november 2007 23:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nadia loopt te suggereren dat ze zwanger is, en vanmiddag een miskraam heeft gekregen door de stroomstootbehandeling van de spaanse dokter.
Lekker dingquote:Op woensdag 21 november 2007 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dank u
Achtergrondmeisje dat nu elke keer mee gaat.
[ afbeelding ]
Vertaald:quote:Op woensdag 21 november 2007 23:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja Lieke en Dimitri gaan elkaar ook nog wel zien na de kooiquote:Op donderdag 22 november 2007 00:02 schreef Varen het volgende:
Dimitri mag Lieke oprecht
Ohh ik lig hier helemaal dubbelquote:Op donderdag 22 november 2007 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertaald:
Nadia hace que los demas piensan que esta embarazada,. Este tarde vino un medico Espanol, que la trataba con chokes electronicos y eso resulta, segun dicho, en un aborto
feliciteerd!quote:Op woensdag 21 november 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:04 schreef Kinga het volgende:
OH MY FUCKING GOD!!! Dennis met bord op bed!!!
Entendido ?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ohh ik lig hier helemaal dubbel![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertaald:
Nadia hace que los demas piensan que esta embarazada,. Este tarde vino un medico Espanol, que la trataba con chokes electronicos y eso resulta, segun dicho, en un aborto
Misschien is zijn script: zoveel mogelijk eten en Jaap te evenarenquote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Tis gewoon een domme puta![]()
Dan hadden we 4 op een rijquote:Op donderdag 22 november 2007 00:08 schreef Varen het volgende:
Ik had Dennis ook gecapt, ik plaats hem maar niet![]()
En hij vreet en vreet en vreet, lopend, staand, zittend, liggend, door het hele huis, in de jacuzzi. Nou nog onder de douche en op de plee dan hebben we alles gehad.quote:
begint steeds meer op archie bunker te lijken...quote:Op donderdag 22 november 2007 00:08 schreef Kinga het volgende:
Sorry hoor, maar dat is niet normaal.... Dennis met zijn bordje.
En Amanda "mañana una puta sin pelo"quote:Op donderdag 22 november 2007 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Tis gewoon een domme puta![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:12 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
En Amanda "mañana una puta sin pelo"
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertaald:
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:11 schreef agter het volgende:
[..]
begint steeds meer op archie bunker te lijken...
EDIT; morgen is ze een hoer zonder haar. (kon ik toevallig zeggen, hier houdt mij spaans op)quote:Op donderdag 22 november 2007 00:12 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Broekiequote:Op donderdag 22 november 2007 00:13 schreef farscapevr6 het volgende:
hoera officieel 31, ouder worden suck:(
Feliquote:Op donderdag 22 november 2007 00:13 schreef farscapevr6 het volgende:
Proficiat!quote:Op donderdag 22 november 2007 00:13 schreef farscapevr6 het volgende:
Mijn spaans is nog minder maar die had ik meteen door.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:13 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
EDIT; morgen is ze een hoer zonder haar. (kon ik toevallig zeggen, hier houdt mij spaans op)![]()
Santa Amanda de la Calva del Amstradamus del Nortequote:Op donderdag 22 november 2007 00:12 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
OT: Wat is dat Chufi-drankje eigenlijk? Is dat lekker?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Santa Amanda de la Calva del Amstradamus del Norte
Esos no fueran shoques eléctricos sino rayos mágicos de una machina de una máquina maravillosa.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertaald:
Het kindje van God in de grotten van Noord-Amsterdam?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Santa Amanda de la Calva del Amstradamus del Norte
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mijn spaans is nog minder maar die had ik meteen door.![]()
Cumpleanos Felizquote:Op donderdag 22 november 2007 00:13 schreef farscapevr6 het volgende:
Broekiequote:Op donderdag 22 november 2007 00:13 schreef farscapevr6 het volgende:
Felicidadesquote:Op donderdag 22 november 2007 00:13 schreef farscapevr6 het volgende:
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:13 schreef farscapevr6 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 november 2007 00:13 schreef farscapevr6 het volgende:
Ach kind, je begint pasquote:Op donderdag 22 november 2007 00:13 schreef farscapevr6 het volgende:
De Heilige Kale Amanda uit Amsterdam Noordquote:Op donderdag 22 november 2007 00:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het kindje van God in de grotten van Noord-Amsterdam?
Buenas noches Ruudquote:Op donderdag 22 november 2007 00:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar alle puta's op een stokkie, zonder in details te treden op dat van wie, ik ga ff plat en lees morgen wel weer hoe jaloers Hupie reageert tegenover Lieke, waar hij geen relatie mee heeft en er dus ook niks over te vertellen heeft.
Sluit ik af in het Italiaans: Ciao.![]()
Vertel eens wat meer over dat Chufidrankje!!!quote:Op donderdag 22 november 2007 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
De Heilige Kale Amanda uit Amsterdam Noord
In een combi van Latijns en Spaans
das ook t enige wat ze doet als ze met iemand 1 op 1 praatquote:Op donderdag 22 november 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
Toch wel opvallend: kán Lieke een keer normaal met iemand een gesprek hebben, doet ze weinig anders dan direkt en indirekt op anderen afgeven.
Ja en vnl haar vriendje.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
Toch wel opvallend: kán Lieke een keer normaal met iemand een gesprek hebben, doet ze weinig anders dan direkt en indirekt op anderen afgeven.
En de groeten van Ariequote:Op donderdag 22 november 2007 00:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bon soir!quote:Op donderdag 22 november 2007 00:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar alle puta's op een stokkie, zonder in details te treden op dat van wie, ik ga ff plat en lees morgen wel weer hoe jaloers Hupie reageert tegenover Lieke, waar hij geen relatie mee heeft en er dus ook niks over te vertellen heeft.
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Esos no fueran shoques eléctricos sino rayos mágicos de una máquina maravillosa.
Dat komt op hetzelfde neerquote:Op donderdag 22 november 2007 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
De Heilige Kale Amanda uit Amsterdam Noord
In een combi van Latijns en Spaans
Ja, alles moet vergeleken worden, alles is een competitie... en zij komt er meestal als beste uit.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:24 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
das ook t enige wat ze doet als ze met iemand 1 op 1 praat
takkewijf is t af en toe (lees vaak)
ja dat blijkt wel uit de popoquote:Op donderdag 22 november 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, alles moet vergeleken worden, alles is een competitie... en zij komt er meestal als beste uit.
Ja én?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:27 schreef Kinga het volgende:
Wow, Lieke is 59 en woog 64 toen ze erin kwam!
Is een Spaans non-alcoholisch amandel-achtig (van de chufa) melk drankje uit de regio Valencia ..quote:Op donderdag 22 november 2007 00:24 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over dat Chufidrankje!!!![]()
daar komt dennis toch ook vandaan?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:38 schreef Prospera het volgende:
Lieke: ik ben nog steeds Lieke uit het boeren dorp Alphen aan de Rijn![]()
[ afbeelding ]
Ja, en ze kennen ook Amanda, Mayday, Elly en iedereen uit de mediummisdaad/ - porno industrie.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:39 schreef cindy10 het volgende:
[..]
daar komt dennis toch ook vandaan?
Ik drink het eigenlijk nooit, ook niet als ik Spanje ben.. Tis dat toen het geintroduceerd werd (1983-85) ik me daar bevond en mn eigen voornaam onuitspreekbaar was voor Spanjaarden dat iemand me maar Chufi noemde omdat er zo'mn mooie tropical poister in zn kroeg hing.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Is een Spaans non-alcoholisch amandel-achtig (van de chufa) melk drankje uit de regio Valencia ..
Maar voor details: www.chufi.es (maar is wel in het Spaans)
totally mee eensquote:Op donderdag 22 november 2007 00:36 schreef cindy10 het volgende:
ik vind huub een top ventje....maar zou er nooit een relatie mee willen hebben!
hij is zeer vermakelijk in de kooi(hoewel dat de laatste tijd ook een beetje tammer word...).
maar het lijkt me voor een vrouw een ramp om mee samen te leven.![]()
Laat me raden: Geoffreyquote:Op donderdag 22 november 2007 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik drink het eigenlijk nooit, ook niet als ik Spanje ben.. Tis dat toen het geintroduceerd werd (1983-85) ik me daar bevond en mn eigen voornaam onuitspreekbaar was voor Spanjaarden dat iemand me maar Chufi noemde omdat er zo'mn mooie tropical poister in zn kroeg hing.
I dont see it ..? Is there any ?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:49 schreef avonne het volgende:
spot the difference
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kom je eropquote:Op donderdag 22 november 2007 00:49 schreef avonne het volgende:
spot the difference
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik weet het ut... er is 1 verschil ........ die onderste zijn leuk...... over die bovenste gaan we het maar niet hebben.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:49 schreef avonne het volgende:
spot the difference
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje laat maar THANKS!!!!quote:Op donderdag 22 november 2007 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Is een Spaans non-alcoholisch amandel-achtig (van de chufa) melk drankje uit de regio Valencia ..
Maar voor details: www.chufi.es (maar is wel in het Spaans)
precies,hij zou in principe best relatie materiaal kunnen zijn....maar is het toch net niet!quote:Op donderdag 22 november 2007 00:48 schreef Desii het volgende:
[..]
totally mee eens
lekker koppie, heerlijk adrem, meestal grappig (behalve bij Lieke niet altijd)
Maar als partner... pfffffff.... no thanks![]()
HARM!!!quote:Op donderdag 22 november 2007 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geef je niet veel tijd meer, want ik ben inmiddles begonnen aan mn laatste cubata
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:49 schreef avonne het volgende:
spot the difference
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tjeerd, Tjebbe, Tjobbe....Tjalk...JELLE het is Jelle!quote:
Oh jaquote:
Wtf?quote:
Doe ons dit nu niet aan... iedereen zit te raden in de SC.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:19 schreef chufi het volgende:
Als je het wilt weten moet je me maar een PM sturen .. Jaap zou het in 2 seconden raden en ik ken hem geeneens
Het is hier geen VOLquote:Op donderdag 22 november 2007 01:42 schreef chufi het volgende:
Nui gebeurt hier dus niks meer ! Wou avonne naar bed ..? Iedereen in de SV. Tot morgen!
echt wel de ene mag alles en de ander nietsquote:Op woensdag 21 november 2007 23:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daarom heb ik de streams maar uit gezet.Ben het echt helemaal zat met die kooi.
Morguhquote:Op donderdag 22 november 2007 09:23 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zet de streams aan en het eerste wat ik zie.......Naad ligt Dennix af te trekken en die engerd maar onder de dekens loeren, brrrrrrr
Time to walk the dog, laterzzzzz.
Yep, ik vermoed dat ze al in de kapsalon zit, daar mogen wij natuurlijk niet bij zijn.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:52 schreef Shayndel het volgende:
Word amanda vandaag kort gewiekt door de kapsters?
Goedemorgen,quote:Op donderdag 22 november 2007 09:52 schreef Shayndel het volgende:
Volgens mij is het vandaag.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:52 schreef Shayndel het volgende:
Waarom mochten wij al die lol van het pruiken passen weer niet zien en moest dat achter bij de productie gebeuren ?quote:Op donderdag 22 november 2007 09:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Nee, Amanda krijgt geen Rattekopje,
rond 23:15 kwam ze heel blij van de productie
Amanda: Er is een goede oplossing ,
extensions eruit, maar ik ben wel verdrietig
het wordt opgevuld met haarstukken........
Nadia: Maar dan wordt je kaal?
Amanda: Het is een nachtmerrie voor iedere vrouw.
Ja, onbegrijpelijk dat zij ons dat niet gunnen.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:59 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom mochten wij al die lol van het pruiken passen
weer niet zien en moest dat achter bij de productie gebeuren ?![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 09:52 schreef Shayndel het volgende:
Volgens mij heeft Amanda het haarstukje alquote:Op donderdag 22 november 2007 10:04 schreef STAP01 het volgende:
De kappertjes!!![]()
![]()
![]()
Ben alsjeblieft de haarstukjes vergeten!!!
Privileges.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarom mochten wij al die lol van het pruiken passen weer niet zien en moest dat achter bij de productie gebeuren ?![]()
onder die witte handdoek! is waar ook!quote:Op donderdag 22 november 2007 10:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Amanda het haarstukje al![]()
Maar dan is het toch dweilen met de kraan open met dat wijf..quote:Op donderdag 22 november 2007 10:02 schreef beequeen het volgende:
José trekt het verhaal van Naad ook in twijfel, gewoon aandachttrekkerij.
Precies José, goed gezien.![]()
Da's waar, maar altijd nog beter dan een nix. Die zou er bij staan met z'n handen in z'n zakken en een beetje stom staan te grinniken...quote:Op donderdag 22 november 2007 10:08 schreef kit2u het volgende:
Huub "moet ik even helpen?" Zoooo vooorspelbaar die gozer.blehhhhhh
Het kan dus ook zo zijn dat ze achter de extentions eruit gehaald hebben en dat ze het haarstukje al gebruikt?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Amanda het haarstukje al![]()
Die gillende sirenes geloof ik niet in, volgens mij is ze alleen in het hokje geweest en is daar misschien een dokter naar haar komen kijken.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar dan is het toch dweilen met de kraan open met dat wijf..
Lieke mankeert echt wat en daar wordt maanden niet naar omgekeken...En Miss Munchausen weet het voor elkaar te krijgen dat ze voor een vastzittende scheet met gillende sirenes wordt afgevoerd.![]()
Nee hoor, de extentions zitten er nog gewoon in.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:12 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Het kan dus ook zo zijn dat ze achter de extentions eruit gehaald hebben en dat ze het haarstukje al gebruikt?
En wat ik dan niet begrijp is dat Amanda niet razend is geworden op Nadia, omdat ze onnodig in spanning had gezeten. Ik kan me niet voorstellen dat de paniek bij Amanda gespeeld was.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gillende sirenes geloof ik niet in, volgens mij is ze alleen in het hokje geweest en is daar misschien een dokter naar haar komen kijken.
Ze is 1 1/2 uur weggeweest, dat kan dus nooit en ze kwam vrolijk huppelend terug, stomme aandachtshoer.
Dus er is helemaal geen ambulance geweest? Maar daar hadden ze het toch over?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gillende sirenes geloof ik niet in, volgens mij is ze alleen in het hokje geweest en is daar misschien een dokter naar haar komen kijken.
Ze is 1 1/2 uur weggeweest, dat kan dus nooit en ze kwam vrolijk huppelend terug, stomme aandachtshoer.
quote:Op donderdag 22 november 2007 10:16 schreef kit2u het volgende:
Nou Huub , het heeft precies 10 minuten geduurd voordat je vraagt naar een vriendje.
Grote vent. (met inlegzooltjes)
tuinkabouter met grootheidswaanzinquote:Op donderdag 22 november 2007 10:16 schreef kit2u het volgende:
Nou Huub , het heeft precies 10 minuten geduurd voordat je vraagt naar een vriendje.
Grote vent. (met inlegzooltjes)
Iedereen een half uur.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:16 schreef T-lex het volgende:
Voor wie komen die dames eigenlijk?
Daar is Amanda te dom voor. Ze was allang blij dat haar hartsvriendin uiteindelijk niks mankeerde.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:15 schreef Verida het volgende:
[..]
En wat ik dan niet begrijp is dat Amanda niet razend is geworden op Nadia, omdat ze onnodig in spanning had gezeten. Ik kan me niet voorstellen dat de paniek bij Amanda gespeeld was.
Amanda tegen meisje; 'ik ben ook visagist'.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:17 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Iedereen een half uur.
Meisje tegen amanda: heb je elke dag zo'n laag make-up op?
Ze dacht ook dat Amanda veel ouder was dan 19 jaar.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:17 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Iedereen een half uur.
Meisje tegen amanda: heb je elke dag zo'n laag make-up op?
Ja wie niet!quote:Op donderdag 22 november 2007 10:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze dacht ook dat Amanda veel ouder was dan 19 jaar.
Zo steekt Amanda in elkaar. In haar afhankelijkheid en zucht naar liefde accepteert ze alles van degenen die 'dicht' bij haar staan. Ze heeft ook altijd een hekel aan degenen aan wie Brian en Nadia een hekel hebben. Het zal iets met haar jeugd te maken hebben.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:15 schreef Verida het volgende:
[..]
En wat ik dan niet begrijp is dat Amanda niet razend is geworden op Nadia, omdat ze onnodig in spanning had gezeten. Ik kan me niet voorstellen dat de paniek bij Amanda gespeeld was.
En het komt alleen op die sprietjes bovenop....quote:Op donderdag 22 november 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
Zie je wel. Amanda zegt tegen José dat ze het haarstuk gezien heeft, het moet dus nog gaan gebeuren.
Geen inbeelding.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:21 schreef DrsH het volgende:
Het valt mij op dat Hubert de Roy van Z. steeds meer de sympathie van de dames hier verliest, of is dat inbeelding????.
De altijd zo goudeerlijke en recht voor z'n raap Amanda.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:34 schreef beequeen het volgende:
José zegt tegen Amanda dat ze het heel lief van Lieke vond dat ze haar zo goed heeft opgevangen tijdens het zgn ziekenhuisbezoek van Naad. Amanda beaamt dit.
Gisteravond zei ze tegen Naad dat het slijmen was, ze zoekt alleen maar een vriendin.![]()
In Bunschoten_Spakenburg lopen mensen niet van de daken te schreeuwen dat ze dit soort verderfelijke tv kijken. Ik vind het dan ook uiterst vreemd dat deze vrome dames zich met DGK inlaten, het zal wel heel lucratief zijn .....quote:Op donderdag 22 november 2007 10:53 schreef kit2u het volgende:
Halloooooo paps en mams van de media geile massages meisjes , mogen jullie efkes bij de Buuv op de streams kijken?
Hallooooo, koekje der bij?
Weet je wat ik er van vind van dat prachtige kroost?
Leugenachtige hoeren , dat zijn ze en niet anders.
Ze moeten gewoon zeggen dat ze iedere dag de show zien en al natworden bij de gedachte om Jaap te kneden.
Ik stond in de keuken, maar zei iemand nu tegen of over nada, dat ze gister gewoon een uitje wou?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:50 schreef STAP01 het volgende:
Dus Brian wilde bij Jensen perse live 'zingen'/'rappen' hij is en plein publique af gegaan dus! Dat plus het douche incident staat hij mooi voor lul!
en het is dan ook typisch vrouwelijk om daar dan de man de schuld van te geven. Dat Lieke Huub nooit bijvalt valt ze vrouwen hier maar amper op.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:23 schreef kit2u het volgende:
[..]
Geen inbeelding.
Wie zijn vrouw niet verzorgd (lieke , Amanda) kan een trap voor zijn ballengooi krijgen.![]()
Ik vond Lieke anders redelijk verzorgend toen huub zijn 12 uur niet kreegquote:Op donderdag 22 november 2007 11:04 schreef marky het volgende:
[..]
en het is dan ook typisch vrouwelijk om daar dan de man de schuld van te geven. Dat Lieke Huub nooit bijvalt valt ze vrouwen hier maar amper op.
Heerlijk meedogenloos José.. Het kon ook niet lang duren voordat deze haat begon, José leest toch ook fora?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:02 schreef beequeen het volgende:
José pakt Naad nog even aan.
José: Je wilde gewoon een uitje.![]()
Dennix: Kappen nou, ze stierf van de pijn.![]()
Go Palma, laat je niet de mond snoeren door nixquote:Op donderdag 22 november 2007 11:05 schreef Desii het volgende:
Palma rulezzzz (als ik de commentaren zo lees)
echt wel..... ondanks dat Huub gister weer enorm lang van stof was..... vond ik het commentaar van Lieke beetje erg zwakquote:Op donderdag 22 november 2007 11:04 schreef marky het volgende:
[..]
en het is dan ook typisch vrouwelijk om daar dan de man de schuld van te geven. Dat Lieke Huub nooit bijvalt valt ze vrouwen hier maar amper op.
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:09 schreef beequeen het volgende:
José: Ze had gewoon geen zin in de fotoshoot, begint te gillen en een paar uur later zit ze soep en een broodje te eten.
Ik trap er gewoon niet in.
Go José![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ben ik het ook helemaal mee eens! Met buikgriep doe je dat echt niet!quote:Op donderdag 22 november 2007 11:09 schreef beequeen het volgende:
José: Ze had gewoon geen zin in de fotoshoot, begint te gillen en een paar uur later zit ze soep en een broodje te eten.
Ik trap er gewoon niet in.
Go José![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |