onder die witte handdoek! is waar ook!quote:Op donderdag 22 november 2007 10:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Amanda het haarstukje al![]()
Maar dan is het toch dweilen met de kraan open met dat wijf..quote:Op donderdag 22 november 2007 10:02 schreef beequeen het volgende:
José trekt het verhaal van Naad ook in twijfel, gewoon aandachttrekkerij.
Precies José, goed gezien.![]()
Da's waar, maar altijd nog beter dan een nix. Die zou er bij staan met z'n handen in z'n zakken en een beetje stom staan te grinniken...quote:Op donderdag 22 november 2007 10:08 schreef kit2u het volgende:
Huub "moet ik even helpen?" Zoooo vooorspelbaar die gozer.blehhhhhh
Het kan dus ook zo zijn dat ze achter de extentions eruit gehaald hebben en dat ze het haarstukje al gebruikt?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Amanda het haarstukje al![]()
Die gillende sirenes geloof ik niet in, volgens mij is ze alleen in het hokje geweest en is daar misschien een dokter naar haar komen kijken.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar dan is het toch dweilen met de kraan open met dat wijf..
Lieke mankeert echt wat en daar wordt maanden niet naar omgekeken...En Miss Munchausen weet het voor elkaar te krijgen dat ze voor een vastzittende scheet met gillende sirenes wordt afgevoerd.![]()
Nee hoor, de extentions zitten er nog gewoon in.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:12 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Het kan dus ook zo zijn dat ze achter de extentions eruit gehaald hebben en dat ze het haarstukje al gebruikt?
En wat ik dan niet begrijp is dat Amanda niet razend is geworden op Nadia, omdat ze onnodig in spanning had gezeten. Ik kan me niet voorstellen dat de paniek bij Amanda gespeeld was.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gillende sirenes geloof ik niet in, volgens mij is ze alleen in het hokje geweest en is daar misschien een dokter naar haar komen kijken.
Ze is 1 1/2 uur weggeweest, dat kan dus nooit en ze kwam vrolijk huppelend terug, stomme aandachtshoer.
Dus er is helemaal geen ambulance geweest? Maar daar hadden ze het toch over?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gillende sirenes geloof ik niet in, volgens mij is ze alleen in het hokje geweest en is daar misschien een dokter naar haar komen kijken.
Ze is 1 1/2 uur weggeweest, dat kan dus nooit en ze kwam vrolijk huppelend terug, stomme aandachtshoer.
quote:Op donderdag 22 november 2007 10:16 schreef kit2u het volgende:
Nou Huub , het heeft precies 10 minuten geduurd voordat je vraagt naar een vriendje.
Grote vent. (met inlegzooltjes)
tuinkabouter met grootheidswaanzinquote:Op donderdag 22 november 2007 10:16 schreef kit2u het volgende:
Nou Huub , het heeft precies 10 minuten geduurd voordat je vraagt naar een vriendje.
Grote vent. (met inlegzooltjes)
Iedereen een half uur.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:16 schreef T-lex het volgende:
Voor wie komen die dames eigenlijk?
Daar is Amanda te dom voor. Ze was allang blij dat haar hartsvriendin uiteindelijk niks mankeerde.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:15 schreef Verida het volgende:
[..]
En wat ik dan niet begrijp is dat Amanda niet razend is geworden op Nadia, omdat ze onnodig in spanning had gezeten. Ik kan me niet voorstellen dat de paniek bij Amanda gespeeld was.
Amanda tegen meisje; 'ik ben ook visagist'.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:17 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Iedereen een half uur.
Meisje tegen amanda: heb je elke dag zo'n laag make-up op?
Ze dacht ook dat Amanda veel ouder was dan 19 jaar.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:17 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Iedereen een half uur.
Meisje tegen amanda: heb je elke dag zo'n laag make-up op?
Ja wie niet!quote:Op donderdag 22 november 2007 10:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze dacht ook dat Amanda veel ouder was dan 19 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |