Morguhquote:Op donderdag 22 november 2007 09:23 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zet de streams aan en het eerste wat ik zie.......Naad ligt Dennix af te trekken en die engerd maar onder de dekens loeren, brrrrrrr
Time to walk the dog, laterzzzzz.
Yep, ik vermoed dat ze al in de kapsalon zit, daar mogen wij natuurlijk niet bij zijn.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:52 schreef Shayndel het volgende:
Word amanda vandaag kort gewiekt door de kapsters?
Goedemorgen,quote:Op donderdag 22 november 2007 09:52 schreef Shayndel het volgende:
Volgens mij is het vandaag.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:52 schreef Shayndel het volgende:
Waarom mochten wij al die lol van het pruiken passen weer niet zien en moest dat achter bij de productie gebeuren ?quote:Op donderdag 22 november 2007 09:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Nee, Amanda krijgt geen Rattekopje,
rond 23:15 kwam ze heel blij van de productie
Amanda: Er is een goede oplossing ,
extensions eruit, maar ik ben wel verdrietig
het wordt opgevuld met haarstukken........
Nadia: Maar dan wordt je kaal?
Amanda: Het is een nachtmerrie voor iedere vrouw.
Ja, onbegrijpelijk dat zij ons dat niet gunnen.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:59 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom mochten wij al die lol van het pruiken passen
weer niet zien en moest dat achter bij de productie gebeuren ?![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 09:52 schreef Shayndel het volgende:
Volgens mij heeft Amanda het haarstukje alquote:Op donderdag 22 november 2007 10:04 schreef STAP01 het volgende:
De kappertjes!!![]()
![]()
![]()
Ben alsjeblieft de haarstukjes vergeten!!!
Privileges.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarom mochten wij al die lol van het pruiken passen weer niet zien en moest dat achter bij de productie gebeuren ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |