Wtf?quote:
Doe ons dit nu niet aan... iedereen zit te raden in de SC.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:19 schreef chufi het volgende:
Als je het wilt weten moet je me maar een PM sturen .. Jaap zou het in 2 seconden raden en ik ken hem geeneens
Het is hier geen VOLquote:Op donderdag 22 november 2007 01:42 schreef chufi het volgende:
Nui gebeurt hier dus niks meer ! Wou avonne naar bed ..? Iedereen in de SV. Tot morgen!
echt wel de ene mag alles en de ander nietsquote:Op woensdag 21 november 2007 23:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daarom heb ik de streams maar uit gezet.Ben het echt helemaal zat met die kooi.
Morguhquote:Op donderdag 22 november 2007 09:23 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zet de streams aan en het eerste wat ik zie.......Naad ligt Dennix af te trekken en die engerd maar onder de dekens loeren, brrrrrrr
Time to walk the dog, laterzzzzz.
Yep, ik vermoed dat ze al in de kapsalon zit, daar mogen wij natuurlijk niet bij zijn.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:52 schreef Shayndel het volgende:
Word amanda vandaag kort gewiekt door de kapsters?
Goedemorgen,quote:Op donderdag 22 november 2007 09:52 schreef Shayndel het volgende:
Volgens mij is het vandaag.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:52 schreef Shayndel het volgende:
Waarom mochten wij al die lol van het pruiken passen weer niet zien en moest dat achter bij de productie gebeuren ?quote:Op donderdag 22 november 2007 09:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Nee, Amanda krijgt geen Rattekopje,
rond 23:15 kwam ze heel blij van de productie
Amanda: Er is een goede oplossing ,
extensions eruit, maar ik ben wel verdrietig
het wordt opgevuld met haarstukken........
Nadia: Maar dan wordt je kaal?
Amanda: Het is een nachtmerrie voor iedere vrouw.
Ja, onbegrijpelijk dat zij ons dat niet gunnen.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:59 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom mochten wij al die lol van het pruiken passen
weer niet zien en moest dat achter bij de productie gebeuren ?![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 09:52 schreef Shayndel het volgende:
Volgens mij heeft Amanda het haarstukje alquote:Op donderdag 22 november 2007 10:04 schreef STAP01 het volgende:
De kappertjes!!![]()
![]()
![]()
Ben alsjeblieft de haarstukjes vergeten!!!
Privileges.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarom mochten wij al die lol van het pruiken passen weer niet zien en moest dat achter bij de productie gebeuren ?![]()
onder die witte handdoek! is waar ook!quote:Op donderdag 22 november 2007 10:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Amanda het haarstukje al![]()
Maar dan is het toch dweilen met de kraan open met dat wijf..quote:Op donderdag 22 november 2007 10:02 schreef beequeen het volgende:
José trekt het verhaal van Naad ook in twijfel, gewoon aandachttrekkerij.
Precies José, goed gezien.![]()
Da's waar, maar altijd nog beter dan een nix. Die zou er bij staan met z'n handen in z'n zakken en een beetje stom staan te grinniken...quote:Op donderdag 22 november 2007 10:08 schreef kit2u het volgende:
Huub "moet ik even helpen?" Zoooo vooorspelbaar die gozer.blehhhhhh
Het kan dus ook zo zijn dat ze achter de extentions eruit gehaald hebben en dat ze het haarstukje al gebruikt?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Amanda het haarstukje al![]()
Die gillende sirenes geloof ik niet in, volgens mij is ze alleen in het hokje geweest en is daar misschien een dokter naar haar komen kijken.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar dan is het toch dweilen met de kraan open met dat wijf..
Lieke mankeert echt wat en daar wordt maanden niet naar omgekeken...En Miss Munchausen weet het voor elkaar te krijgen dat ze voor een vastzittende scheet met gillende sirenes wordt afgevoerd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |