abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 november 2007 @ 10:07:58 #251
168951 STAP01
body and brain
pi_54777604
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:06 schreef Dark het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Amanda het haarstukje al
onder die witte handdoek! is waar ook!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54777614
Huub "moet ik even helpen?" Zoooo vooorspelbaar die gozer.blehhhhhh
pi_54777618
T zijn dus niet de kapsters....

Tenzij ze knippen terwijl hun klanten liggen.
pi_54777639
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:02 schreef beequeen het volgende:
José trekt het verhaal van Naad ook in twijfel, gewoon aandachttrekkerij.

Precies José, goed gezien.
Maar dan is het toch dweilen met de kraan open met dat wijf..
Lieke mankeert echt wat en daar wordt maanden niet naar omgekeken...En Miss Munchausen weet het voor elkaar te krijgen dat ze voor een vastzittende scheet met gillende sirenes wordt afgevoerd.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54777646
Die kop van Huub is duidelijk nog niet wakker.Helemaal uit de plooi.
En dan toch op de versiertoer. Wat een zielig ventje.
pi_54777654
De kapsalon is een beetje klein voor 2 stoelen?
pi_54777660
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:08 schreef kit2u het volgende:
Huub "moet ik even helpen?" Zoooo vooorspelbaar die gozer.blehhhhhh
Da's waar, maar altijd nog beter dan een nix. Die zou er bij staan met z'n handen in z'n zakken en een beetje stom staan te grinniken...
Reality is nothing but a collective hunch.
  donderdag 22 november 2007 @ 10:12:29 #258
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_54777699
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:06 schreef Dark het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Amanda het haarstukje al
Het kan dus ook zo zijn dat ze achter de extentions eruit gehaald hebben en dat ze het haarstukje al gebruikt?
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_54777706
Van nix verwacht je niet anders.nl nix
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2007 @ 10:13:59 #260
135305 beequeen
Lost.
pi_54777731
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:09 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Maar dan is het toch dweilen met de kraan open met dat wijf..
Lieke mankeert echt wat en daar wordt maanden niet naar omgekeken...En Miss Munchausen weet het voor elkaar te krijgen dat ze voor een vastzittende scheet met gillende sirenes wordt afgevoerd.
Die gillende sirenes geloof ik niet in, volgens mij is ze alleen in het hokje geweest en is daar misschien een dokter naar haar komen kijken.
Ze is 1 1/2 uur weggeweest, dat kan dus nooit en ze kwam vrolijk huppelend terug, stomme aandachtshoer.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54777738
Jaap blijft maar zeuren dat het zo koud is in de kapsalon,
niemand doet de deur ook dicht, en zo gaat ie niet in zn blootje daar liggen.
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2007 @ 10:14:59 #262
135305 beequeen
Lost.
pi_54777753
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:12 schreef Shayndel het volgende:

[..]

Het kan dus ook zo zijn dat ze achter de extentions eruit gehaald hebben en dat ze het haarstukje al gebruikt?
Nee hoor, de extentions zitten er nog gewoon in.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54777757
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

Die gillende sirenes geloof ik niet in, volgens mij is ze alleen in het hokje geweest en is daar misschien een dokter naar haar komen kijken.
Ze is 1 1/2 uur weggeweest, dat kan dus nooit en ze kwam vrolijk huppelend terug, stomme aandachtshoer.
En wat ik dan niet begrijp is dat Amanda niet razend is geworden op Nadia, omdat ze onnodig in spanning had gezeten. Ik kan me niet voorstellen dat de paniek bij Amanda gespeeld was.
pi_54777779
Voor wie komen die dames eigenlijk?
pi_54777780
Nou Huub , het heeft precies 10 minuten geduurd voordat je vraagt naar een vriendje.
Grote vent. (met inlegzooltjes)
pi_54777785
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

Die gillende sirenes geloof ik niet in, volgens mij is ze alleen in het hokje geweest en is daar misschien een dokter naar haar komen kijken.
Ze is 1 1/2 uur weggeweest, dat kan dus nooit en ze kwam vrolijk huppelend terug, stomme aandachtshoer.
Dus er is helemaal geen ambulance geweest? Maar daar hadden ze het toch over?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54777788
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:16 schreef kit2u het volgende:
Nou Huub , het heeft precies 10 minuten geduurd voordat je vraagt naar een vriendje.
Grote vent. (met inlegzooltjes)
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54777796
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:16 schreef kit2u het volgende:
Nou Huub , het heeft precies 10 minuten geduurd voordat je vraagt naar een vriendje.
Grote vent. (met inlegzooltjes)
tuinkabouter met grootheidswaanzin
pi_54777798
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:16 schreef T-lex het volgende:
Voor wie komen die dames eigenlijk?
Iedereen een half uur.


Meisje tegen amanda: heb je elke dag zo'n laag make-up op?
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2007 @ 10:17:47 #270
135305 beequeen
Lost.
pi_54777803
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:15 schreef Verida het volgende:

[..]

En wat ik dan niet begrijp is dat Amanda niet razend is geworden op Nadia, omdat ze onnodig in spanning had gezeten. Ik kan me niet voorstellen dat de paniek bij Amanda gespeeld was.
Daar is Amanda te dom voor. Ze was allang blij dat haar hartsvriendin uiteindelijk niks mankeerde.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54777816
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:17 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Iedereen een half uur.


Meisje tegen amanda: heb je elke dag zo'n laag make-up op?
Amanda tegen meisje; 'ik ben ook visagist'.
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2007 @ 10:18:50 #272
135305 beequeen
Lost.
pi_54777821
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:17 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Iedereen een half uur.


Meisje tegen amanda: heb je elke dag zo'n laag make-up op?
Ze dacht ook dat Amanda veel ouder was dan 19 jaar.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54777830
spieren zullen het wel nodig hebben van al dat harde wer..uh,...van al dat harde ..uhh?
Waarvan eigenlijk?
pi_54777839
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:18 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ze dacht ook dat Amanda veel ouder was dan 19 jaar.
Ja wie niet!
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2007 @ 10:20:18 #275
135305 beequeen
Lost.
pi_54777846
Zie je wel. Amanda zegt tegen José dat ze het haarstuk gezien heeft, het moet dus nog gaan gebeuren.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54777848
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:15 schreef Verida het volgende:

[..]

En wat ik dan niet begrijp is dat Amanda niet razend is geworden op Nadia, omdat ze onnodig in spanning had gezeten. Ik kan me niet voorstellen dat de paniek bij Amanda gespeeld was.
Zo steekt Amanda in elkaar. In haar afhankelijkheid en zucht naar liefde accepteert ze alles van degenen die 'dicht' bij haar staan. Ze heeft ook altijd een hekel aan degenen aan wie Brian en Nadia een hekel hebben. Het zal iets met haar jeugd te maken hebben.
pi_54777863
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
Zie je wel. Amanda zegt tegen José dat ze het haarstuk gezien heeft, het moet dus nog gaan gebeuren.
En het komt alleen op die sprietjes bovenop....
Dolf is de baas
Insaantje
  donderdag 22 november 2007 @ 10:21:56 #278
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_54777870
Het valt mij op dat Hubert de Roy van Z. steeds meer de sympathie van de dames hier verliest, of is dat inbeelding????.
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_54777878
Het is toch maar wat he , dat ze iedere keer mensen weten te vinden die helemaal niets van de Kooi af weten.
"Hoe lang zitten jullie hier al?"
Maar wel uit een gat vandaan komen waarvan je het redelijke vermoeden mag hebben dat het niet iedere avond actie en avontuur is zodat ze nooit tijd hebben om iets uit de media te volgen . Om ook vervolgens volledig Out of The Blind , in de auto te planken om bij de poort van de kooi aan te komen.
Pffffffff.
pi_54777886
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:21 schreef DrsH het volgende:
Het valt mij op dat Hubert de Roy van Z. steeds meer de sympathie van de dames hier verliest, of is dat inbeelding????.
Geen inbeelding.
Wie zijn vrouw niet verzorgd (lieke , Amanda) kan een trap voor zijn ballengooi krijgen.
pi_54777935
zou Huub iets merken van de massage , hij lult maar en lult maar.
Echt genieten dus.
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2007 @ 10:34:48 #282
135305 beequeen
Lost.
pi_54778065
José zegt tegen Amanda dat ze het heel lief van Lieke vond dat ze haar zo goed heeft opgevangen tijdens het zgn ziekenhuisbezoek van Naad. Amanda beaamt dit.

Gisteravond zei ze tegen Naad dat het slijmen was, ze zoekt alleen maar een vriendin.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54778133
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:34 schreef beequeen het volgende:
José zegt tegen Amanda dat ze het heel lief van Lieke vond dat ze haar zo goed heeft opgevangen tijdens het zgn ziekenhuisbezoek van Naad. Amanda beaamt dit.

Gisteravond zei ze tegen Naad dat het slijmen was, ze zoekt alleen maar een vriendin.
De altijd zo goudeerlijke en recht voor z'n raap Amanda.
pi_54778166
Ik hoop maar voor Palma dat al dat werken haar niet van het roken af houdt.
pi_54778270
Goedemorgen

Wat een goed begin van de dag! Ik voel me een bevoorrecht mens dat ik nu op de hoogte ben van de cultiveringsperikelen van het schaamhaar van José (streepje), Amandel (alles kaal ) en Herma (kaal).
  donderdag 22 november 2007 @ 10:47:33 #286
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_54778279
Die platreet hoer met die nixlul zijn zeker opdrachte halen bij de febo.
pi_54778313
Neh , ik kiek gien tievie. Tis heus. In Gatskidee is gien tievie intvangst en de pastoor heeft de enige antenne op die kark.

(tuurlijk, media geile hoer die voor nop en uurtje tv pakt)
  donderdag 22 november 2007 @ 10:50:34 #288
168951 STAP01
body and brain
pi_54778325
Dus Brian wilde bij Jensen perse live 'zingen'/'rappen' hij is en plein publique af gegaan dus! Dat plus het douche incident staat hij mooi voor lul!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54778382
Halloooooo paps en mams van de media geile massages meisjes , mogen jullie efkes bij de Buuv op de streams kijken?
Hallooooo, koekje der bij?
Weet je wat ik er van vind van dat prachtige kroost?
Leugenachtige hoeren , dat zijn ze en niet anders.
Ze moeten gewoon zeggen dat ze iedere dag de show zien en al natworden bij de gedachte om Jaap te kneden.
pi_54778426
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:53 schreef kit2u het volgende:
Halloooooo paps en mams van de media geile massages meisjes , mogen jullie efkes bij de Buuv op de streams kijken?
Hallooooo, koekje der bij?
Weet je wat ik er van vind van dat prachtige kroost?
Leugenachtige hoeren , dat zijn ze en niet anders.
Ze moeten gewoon zeggen dat ze iedere dag de show zien en al natworden bij de gedachte om Jaap te kneden.
In Bunschoten_Spakenburg lopen mensen niet van de daken te schreeuwen dat ze dit soort verderfelijke tv kijken. Ik vind het dan ook uiterst vreemd dat deze vrome dames zich met DGK inlaten, het zal wel heel lucratief zijn .....
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2007 @ 11:02:39 #291
135305 beequeen
Lost.
pi_54778539
José pakt Naad nog even aan.

José: Je wilde gewoon een uitje.

Dennix: Kappen nou, ze stierf van de pijn.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54778542
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:50 schreef STAP01 het volgende:
Dus Brian wilde bij Jensen perse live 'zingen'/'rappen' hij is en plein publique af gegaan dus! Dat plus het douche incident staat hij mooi voor lul!
Ik stond in de keuken, maar zei iemand nu tegen of over nada, dat ze gister gewoon een uitje wou?
Edit; tnx BQ
Dolf is de baas
Insaantje
  donderdag 22 november 2007 @ 11:04:20 #293
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_54778552
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:23 schreef kit2u het volgende:

[..]

Geen inbeelding.
Wie zijn vrouw niet verzorgd (lieke , Amanda) kan een trap voor zijn ballengooi krijgen.
en het is dan ook typisch vrouwelijk om daar dan de man de schuld van te geven. Dat Lieke Huub nooit bijvalt valt ze vrouwen hier maar amper op.
pi_54778570
Palma rulezzzz (als ik de commentaren zo lees)
pi_54778575
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:04 schreef marky het volgende:

[..]

en het is dan ook typisch vrouwelijk om daar dan de man de schuld van te geven. Dat Lieke Huub nooit bijvalt valt ze vrouwen hier maar amper op.
Ik vond Lieke anders redelijk verzorgend toen huub zijn 12 uur niet kreeg
pi_54778586
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:02 schreef beequeen het volgende:
José pakt Naad nog even aan.

José: Je wilde gewoon een uitje.

Dennix: Kappen nou, ze stierf van de pijn.
Heerlijk meedogenloos José.. Het kon ook niet lang duren voordat deze haat begon, José leest toch ook fora?
pi_54778597
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:05 schreef Desii het volgende:
Palma rulezzzz (als ik de commentaren zo lees)
Go Palma, laat je niet de mond snoeren door nix
pi_54778636
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:04 schreef marky het volgende:

[..]

en het is dan ook typisch vrouwelijk om daar dan de man de schuld van te geven. Dat Lieke Huub nooit bijvalt valt ze vrouwen hier maar amper op.
echt wel..... ondanks dat Huub gister weer enorm lang van stof was..... vond ik het commentaar van Lieke beetje erg zwak
Zij vindt de adremheid van Huub niet leuk....... en ik vind dat juist zijn leukste kant

Daarbij vind ik Lieke vaak mega-irritant uit de hoek komen
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2007 @ 11:09:50 #299
135305 beequeen
Lost.
pi_54778638
José: Ze had gewoon geen zin in de fotoshoot, begint te gillen en een paar uur later zit ze soep en een broodje te eten.
Ik trap er gewoon niet in.

Go José
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54778656
quote:
Op donderdag 22 november 2007 11:09 schreef beequeen het volgende:
José: Ze had gewoon geen zin in de fotoshoot, begint te gillen en een paar uur later zit ze soep en een broodje te eten.
Ik trap er gewoon niet in.

Go José
Palma leest hier mee, want dat heb ik gisteren ook gepost
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')