totally mee eensquote:Op donderdag 22 november 2007 00:36 schreef cindy10 het volgende:
ik vind huub een top ventje....maar zou er nooit een relatie mee willen hebben!
hij is zeer vermakelijk in de kooi(hoewel dat de laatste tijd ook een beetje tammer word...).
maar het lijkt me voor een vrouw een ramp om mee samen te leven.![]()
Laat me raden: Geoffreyquote:Op donderdag 22 november 2007 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik drink het eigenlijk nooit, ook niet als ik Spanje ben.. Tis dat toen het geintroduceerd werd (1983-85) ik me daar bevond en mn eigen voornaam onuitspreekbaar was voor Spanjaarden dat iemand me maar Chufi noemde omdat er zo'mn mooie tropical poister in zn kroeg hing.
I dont see it ..? Is there any ?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:49 schreef avonne het volgende:
spot the difference
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kom je eropquote:Op donderdag 22 november 2007 00:49 schreef avonne het volgende:
spot the difference
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik weet het ut... er is 1 verschil ........ die onderste zijn leuk...... over die bovenste gaan we het maar niet hebben.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:49 schreef avonne het volgende:
spot the difference
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje laat maar THANKS!!!!quote:Op donderdag 22 november 2007 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Is een Spaans non-alcoholisch amandel-achtig (van de chufa) melk drankje uit de regio Valencia ..
Maar voor details: www.chufi.es (maar is wel in het Spaans)
precies,hij zou in principe best relatie materiaal kunnen zijn....maar is het toch net niet!quote:Op donderdag 22 november 2007 00:48 schreef Desii het volgende:
[..]
totally mee eens
lekker koppie, heerlijk adrem, meestal grappig (behalve bij Lieke niet altijd)
Maar als partner... pfffffff.... no thanks![]()
HARM!!!quote:Op donderdag 22 november 2007 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geef je niet veel tijd meer, want ik ben inmiddles begonnen aan mn laatste cubata
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:49 schreef avonne het volgende:
spot the difference
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |