abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54774313
Geef mij maar Japie en Huub

Huub kan een zeikerd wezen, maar slecht praten over Lieke doet tie zelden tot nooit
pi_54774333
Dimitri was op Temptation Island screening

Enne, dat ik hier toevallig begon
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  donderdag 22 november 2007 @ 00:36:23 #178
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_54774351
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:24 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Vertel eens wat meer over dat Chufidrankje!!!
Is een Spaans non-alcoholisch amandel-achtig (van de chufa) melk drankje uit de regio Valencia ..
Maar voor details: www.chufi.es (maar is wel in het Spaans)
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_54774361
ik vind huub een top ventje....maar zou er nooit een relatie mee willen hebben!
hij is zeer vermakelijk in de kooi(hoewel dat de laatste tijd ook een beetje tammer word...).
maar het lijkt me voor een vrouw een ramp om mee samen te leven.
pi_54774372
Lieke: ik ben nog steeds Lieke uit het boeren dorp Alphen aan de Rijn

Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54774385
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:38 schreef Prospera het volgende:
Lieke: ik ben nog steeds Lieke uit het boeren dorp Alphen aan de Rijn

[ afbeelding ]
daar komt dennis toch ook vandaan?
pi_54774401
Dag Dimitri, je had al een half uur geleden moeten vertrekken

Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54774430
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:39 schreef cindy10 het volgende:

[..]

daar komt dennis toch ook vandaan?
Ja, en ze kennen ook Amanda, Mayday, Elly en iedereen uit de mediummisdaad/ - porno industrie.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54774460
Huub verveelt zich, hij zit al 6 maanden met dezelfde groep.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  donderdag 22 november 2007 @ 00:44:28 #185
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_54774470
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:36 schreef chufi het volgende:

[..]

Is een Spaans non-alcoholisch amandel-achtig (van de chufa) melk drankje uit de regio Valencia ..
Maar voor details: www.chufi.es (maar is wel in het Spaans)
Ik drink het eigenlijk nooit, ook niet als ik Spanje ben.. Tis dat toen het geintroduceerd werd (1983-85) ik me daar bevond en mn eigen voornaam onuitspreekbaar was voor Spanjaarden dat iemand me maar Chufi noemde omdat er zo'mn mooie tropical poister in zn kroeg hing.
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 22 november 2007 @ 00:48:01 #186
130755 Kinga
versier hier
pi_54774524
Leuk gesprekje tussen Lieke en Dimitri. Die mis ik soms ook wel...
pi_54774538
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:36 schreef cindy10 het volgende:
ik vind huub een top ventje....maar zou er nooit een relatie mee willen hebben!
hij is zeer vermakelijk in de kooi(hoewel dat de laatste tijd ook een beetje tammer word...).
maar het lijkt me voor een vrouw een ramp om mee samen te leven.
totally mee eens

lekker koppie, heerlijk adrem, meestal grappig (behalve bij Lieke niet altijd)
Maar als partner... pfffffff.... no thanks
pi_54774541
spot the difference

pi_54774570
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:44 schreef chufi het volgende:

[..]

Ik drink het eigenlijk nooit, ook niet als ik Spanje ben.. Tis dat toen het geintroduceerd werd (1983-85) ik me daar bevond en mn eigen voornaam onuitspreekbaar was voor Spanjaarden dat iemand me maar Chufi noemde omdat er zo'mn mooie tropical poister in zn kroeg hing.
Laat me raden: Geoffrey
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  donderdag 22 november 2007 @ 00:50:23 #190
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_54774575
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:49 schreef avonne het volgende:
spot the difference
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I dont see it ..? Is there any ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_54774580
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:49 schreef avonne het volgende:
spot the difference
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kom je erop
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54774588
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:49 schreef avonne het volgende:
spot the difference
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik weet het ut... er is 1 verschil ........ die onderste zijn leuk...... over die bovenste gaan we het maar niet hebben.
  donderdag 22 november 2007 @ 00:51:39 #193
168951 STAP01
body and brain
pi_54774594
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:36 schreef chufi het volgende:

[..]

Is een Spaans non-alcoholisch amandel-achtig (van de chufa) melk drankje uit de regio Valencia ..
Maar voor details: www.chufi.es (maar is wel in het Spaans)
Beetje laat maar THANKS!!!!
Why don't you just use that thing inside your head....
  donderdag 22 november 2007 @ 00:52:15 #194
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_54774605
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:50 schreef Prospera het volgende:

[..]

Laat me raden: Geoffrey
No.. Tis erg Noord Nederlands
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 22 november 2007 @ 00:53:36 #195
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_54774634
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:51 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Beetje laat maar THANKS!!!!
In Spanje te verkrijgen in de supermarkt en op het terras te bestellen als Horchata
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_54774635
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:52 schreef chufi het volgende:

[..]

No.. Tis erg Noord Nederlands
Goovert

Of nog noordelijker?
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54774659
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:48 schreef Desii het volgende:

[..]

totally mee eens

lekker koppie, heerlijk adrem, meestal grappig (behalve bij Lieke niet altijd)
Maar als partner... pfffffff.... no thanks
precies,hij zou in principe best relatie materiaal kunnen zijn....maar is het toch net niet!
hij is grappig,adrem,heeft leuk koppie.....maar zn buien af en toe,en zn losbandige inslag....oefffff
  donderdag 22 november 2007 @ 00:55:05 #198
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_54774663
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:50 schreef Prospera het volgende:

[..]

Laat me raden: Geoffrey
Ik geef je niet veel tijd meer, want ik ben inmiddles begonnen aan mn laatste cubata
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 22 november 2007 @ 00:56:10 #199
168951 STAP01
body and brain
pi_54774685
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:55 schreef chufi het volgende:

[..]

Ik geef je niet veel tijd meer, want ik ben inmiddles begonnen aan mn laatste cubata
HARM!!!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_54774692
U= oe
ch= g
fi =ve
Alles wordt tussen de regels bepaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')