Ik begin het ook aardig zat te worden.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daarom heb ik de streams maar uit gezet.Ben het echt helemaal zat met die kooi.
idd...... Jaap, Huub en Lieke hadden plannen voor Nadia en de schim hield het tegen...quote:Op woensdag 21 november 2007 23:24 schreef Varen het volgende:
[..]
Over Amanda d'r haar b.v.
Ik vind het ook flauw, het is altijd Huub en Lieke en andersom kan niks
Huub en ook Lieke zijn veel te sterke spelers tegenover deze mensen...dat is het probleem..verbaal zijn ze gewoon veel sterker....veel intelligenter ookquote:Op woensdag 21 november 2007 23:38 schreef pullup het volgende:
Dimitri is nergens tegenover Huub
ja dat idee heb ik ook de hele tijdquote:Op woensdag 21 november 2007 23:36 schreef maril het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Dimitri meer om mannen geeft.
Nee, zeg ik dat dan? Ik vind het alleen al sneu voor hem dat er zo over hem gepraat wordt. Die man komt daar serieus zijn werk doen en men wil hem gebruiken als hoerenmiddel.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:38 schreef riri het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die fysioo zich daarvoor laat lenen?
Ik begrijp het heel goedquote:Op woensdag 21 november 2007 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet nog maar eens een keer lezen Riri, je begrijpt het niet. Hij spreekt zichzelf knalhard tegen.
Het is Brian he, altijd respectvol naar mensenquote:Op woensdag 21 november 2007 23:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, zeg ik dat dan? Ik vind het alleen al sneu voor hem dat er zo over hem gepraat wordt. Die man komt daar serieus zijn werk doen en men wil hem gebruiken als hoerenmiddel.
Brian die zegt,' Ik kwam binnen en zag zijn elleboog bij haar kont poeren! Nou, dat vind ze wel lekker natuurlijk.'
Het is zo respectloos naar die man toe.
maar dat snapt dat trash-groepje nietquote:Op woensdag 21 november 2007 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Fysiotherapeuten (zelfs in opleiding) ondertekenen een ere-code (beroepscode) , dat ze klanten in hun waarde laten. Dus ik denk niet dat een fysiotherapeut zich zal inlaten met de plannen van het trash-groepje
Iedereen mag zichzelf tegen spreken, van mening veranderen of fouten maken.quote:
Ze mag niet eten van Dr. Santiago, laat haar maar hongerenquote:Op woensdag 21 november 2007 23:49 schreef chufi het volgende:
Nadia maakt eten klaar .. Voor Nix waarschijnlijk want zelf zal ze het niet door haar strot krijgen
[ afbeelding ]
En leider Brian, met toch HBO Informatica (te Almere), zou toch dat toch moeten weten ???quote:Op woensdag 21 november 2007 23:47 schreef riri het volgende:
[..]
maar dat snapt dat trash-groepje niet
die hebben een inteligentie van lik me het vestje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |