abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54773452
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:51 schreef Varen het volgende:
Dimitri begint weer over Natalie. Dat Huub haar knap vindt.
Lieke: zo is Huub, die houdt van veel vrouwen.
Dimtri probeert te stoken.
Het lukt hem niet!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_54773462
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:41 schreef noekje het volgende:

[..]

Nee, zeg ik dat dan? Ik vind het alleen al sneu voor hem dat er zo over hem gepraat wordt. Die man komt daar serieus zijn werk doen en men wil hem gebruiken als hoerenmiddel.
Brian die zegt,' Ik kwam binnen en zag zijn elleboog bij haar kont poeren! Nou, dat vind ze wel lekker natuurlijk.'
Het is zo respectloos naar die man toe.
klopt...heel respectloos...zegt veel over Brian
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54773465
Nadia en Amanda zijn het met elkaar er over eens dat ze geen medelijden met Lieke hoeven te hebben omdat Lieke zo keihard tegen ze is geweest
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  woensdag 21 november 2007 @ 23:52:46 #79
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54773467
Nadia heeft al lopen roepen dat als ze zwanger is, het kindje zou laten aborteren.
Plus dat ze al een keer een kindje heeft laten weghalen. Nu valt Lieke over de uitspraak van Huub over een miskraam
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_54773469
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:50 schreef Prospera het volgende:
Zo, dank zij Fok toch ff 20 minuten voor de OP klaar was

en wie was Nathalie ook al weer
Mooie OP
pi_54773473
Dennis gaat vandaag met zijn plannen beginnen en ruzie maken met Nadia?!

Zou hij niet elke dag gaan zingen..??

Of toch allemaal maar morgen....100% , zeker weten...sowieso....

Redactie/ FEBO wordt eens wakker en zet die nietsnut eruit
pi_54773486
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:50 schreef Prospera het volgende:
Zo, dank zij Fok toch ff 20 minuten voor de OP klaar was

en wie was Nathalie ook al weer
Een van de vaste danseresjes.

Dit was mijn 10000ste post.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  woensdag 21 november 2007 @ 23:53:35 #83
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_54773488
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:51 schreef Varen het volgende:
Dimitri begint weer over Natalie. Dat Huub haar knap vindt.
Lieke: zo is Huub, die houdt van veel vrouwen.
Dimtri probeert te stoken.
Ze laat Huupje ook gewoon vallen na de Kooi .. Ik denk dat ze genoeg van hem gezien heeft
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_54773489
oooooooooh
die preken van Lieke, wat langdradig altijd
Grijs muisje
pi_54773518
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:53 schreef BrainView het volgende:
oooooooooh
die preken van Lieke, wat langdradig altijd
Grijs muisje
idd en dan die piep stem erbij
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  woensdag 21 november 2007 @ 23:54:43 #86
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_54773519
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Een van de vaste danseresjes.

Dit was mijn 10000ste post.
Gefeliciteert met een t met je 10.000 !

Edit: of was het nou met een d ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_54773536
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:52 schreef noekje het volgende:
Huub heeft gezegd: Mooi, ik hoop dat het kind dood is. Dat zegt Lieke.
Wat een kutopmerking zeg.
Welk kind, ik snap er niets van
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54773546
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:46 schreef BrainView het volgende:
Lieke heeft geen humor.. Ze is kil en koud in de omgang
kil is ze zeker niet
iemand die heel er bij zichzelf blijft
respect voor
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54773554
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:54 schreef chufi het volgende:

[..]

Gefeliciteert met een t met je 10.000 !
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_54773556
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:55 schreef Prospera het volgende:

[..]

Welk kind, ik snap er niets van
Die er niet is maar die Amanda had bedacht en tegen Lieke had gezegd.
Go hard or go home
pi_54773570
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Een van de vaste danseresjes.

Dit was mijn 10000ste post.
Van het jaarfeest, of van hun achtergrondmeisjes

Feli Ruud

check ff de mijne, maar die zijn verborgen
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  woensdag 21 november 2007 @ 23:57:01 #92
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54773594
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:55 schreef Prospera het volgende:

[..]

Welk kind, ik snap er niets van
Nadia loopt te suggereren dat ze zwanger is, en vanmiddag een miskraam heeft gekregen door de stroomstootbehandeling van de spaanse dokter.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_54773597
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Een van de vaste danseresjes.

Dit was mijn 10000ste post.
Waarom dan zo;
Is toch zo;
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54773636
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:57 schreef mazaru het volgende:

[..]

Nadia loopt te suggereren dat ze zwanger is, en vanmiddag een miskraam heeft gekregen door de stroomstootbehandeling van de spaanse dokter.
Oh ik snap het, dat is het virtuele gescripte nolife kid
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54773646
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:56 schreef Prospera het volgende:

[..]

Van het jaarfeest, of van hun achtergrondmeisjes

Feli Ruud
Dank u

Achtergrondmeisje dat nu elke keer mee gaat.

Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_54773653
Huub vindt Dimitri een meisje
het water roept
pi_54773667
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:57 schreef 2live het volgende:

[..]

Waarom dan zo;
Is toch zo;
Vooruit dan
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_54773686
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:59 schreef Varen het volgende:
Huub vindt Dimitri een meisje


Huub en Brian hebben het over de "meisjes" op kantoor
pi_54773692
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:57 schreef mazaru het volgende:

[..]

Nadia loopt te suggereren dat ze zwanger is, en vanmiddag een miskraam heeft gekregen door de stroomstootbehandeling van de spaanse dokter.
Dit is toch wel een echte soapscript, zoals je dat hier schrijft
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54773695
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Dank u

Achtergrondmeisje dat nu elke keer mee gaat.

[ afbeelding ]
Lekker ding
Alles wordt tussen de regels bepaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')