Naad ligt lekker in bad terwijl deze post komt:quote:Op woensdag 21 november 2007 23:01 schreef Katewalker het volgende:
Huub: ping
Lieke: pong
![]()
Script is scriptquote:Op woensdag 21 november 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
Brian en the clan mogen wel plannen maken, maar andersom niet ?
Ik moest hem vanaf het begin al niet.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:23 schreef Kinga het volgende:
Sneaky Dimitri... is ook wel een meeprater hoor..
Over Amanda d'r haar b.v.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
Daarom heb ik de streams maar uit gezet.Ben het echt helemaal zat met die kooi.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
jaquote:Op woensdag 21 november 2007 23:23 schreef maril het volgende:
Is fok bij lullie ook zo traag?
Als ie het doet is ie traagquote:Op woensdag 21 november 2007 23:23 schreef maril het volgende:
Is fok bij lullie ook zo traag?
Huub wil dit vw het spel , Nadia versieren maar Nadia moet niets van hem hebben, dat heb ik wel begrepen zojuist.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:25 schreef riri het volgende:
Dimitri kan zo slecht communiceren.....
de bewoners snappen niet dat het gewoon bij huub hoort...flirten...de normaalste zaak van de wereld
Huub vindt Nadia ook niets...walgt zelfs van haar waren zijn woordenquote:Op woensdag 21 november 2007 23:27 schreef maril het volgende:
[..]
Huub wil dit vw het spel , Nadia versieren maar Nadia moet niets van hem hebben, dat heb ik wel begrepen zojuist.
Heeft hij gelijk in ook nogquote:Op woensdag 21 november 2007 23:29 schreef Kinga het volgende:
OHHH Huubje, wat laat je je kennen
"Lieke heeft veel teveel diepgang voor jou"
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:32 schreef markisboer het volgende:
wat zegt die ene chineese arts als hij een abortus pleegt ? ping pong weg jong![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:32 schreef markisboer het volgende:
wat zegt die ene chineese arts als hij een abortus pleegt ? ping pong weg jong![]()
En dat na zijn uitspraak net tegen Dimitri: "Je moet niet in je eigen BS verhalen geloven."quote:Op woensdag 21 november 2007 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voorbeeldje hoe Huub zichzelf tegenspreekt, gewoon eentje maar:
Voor een maand terug vertelde Huub: Het verschil tussen vriendschap en een relatie is enkel het neuken.
Vanavond tegen Dimitir: Ik heb geen relatie met Lieke, we zijn gewoon vrienden en ik neuk haar....
Altijd weer draait hij met woorden zodat ze voor hem het beste uitkomen....de sukkel
zegt ie toch niets raars mee....je hebt vriendschappen waabij je neukt en je hebt vriendschappen waarbij je niet neukt.....zelfs relaties waarbij je niet neukt en relaties waarbij je wel neuktquote:Op woensdag 21 november 2007 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voorbeeldje hoe Huub zichzelf tegenspreekt, gewoon eentje maar:
Voor een maand terug vertelde Huub: Het verschil tussen vriendschap en een relatie is enkel het neuken.
Vanavond tegen Dimitir: Ik heb geen relatie met Lieke, we zijn gewoon vrienden en ik neuk haar....
Altijd weer draait hij met woorden zodat ze voor hem het beste uitkomen....de sukkel
En dimitri viel stil.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:35 schreef Meganog het volgende:
Huub: "Vindt je Lieke leuk of kom je alleen maar TV maken?"
Ik denk nog steeds dat Dimitri meer om mannen geeft.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:35 schreef noekje het volgende:
Dimitri krijgt ook niks voor elkaar. Hij probeerde het ook bij Nadia en dat was ook een daverend succes.![]()
Het is zo sneu allemaal.
Ja, en het gebeurt gewoon dagelijks. Iedere dag hoor ik hem weer zichzelf tegenspreken. De enige die hem erop pakte was Nicolaas. Daarna was hij gelijk rustig tegen hem voor de rest van de tijd. Nicolaas was snel genoeg om hem er op te pakken, de rest lukt het niet goed om de vingers erachter te krijgen. Lieke wel, die ziet het en is er ook de dupe van, probeert het te laten zien aan streamend Nederland, maar het lukt haar net niet goed genoeg...quote:Op woensdag 21 november 2007 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dat na zijn uitspraak net tegen Dimitri: "Je moet niet in je eigen BS verhalen geloven."
Heb je wel een lage dunk van je vriendin als je denkt dat ze voor zo'n gladjakkertje valt.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:33 schreef Frasier het volgende:
Beetje gladde gast die Dimitri. Hij zou in iedergeval niet in de buurt van mij vriendin moeten komen.
Denk je nou echt dat die fysio zich daarvoor laat lenen?quote:Op woensdag 21 november 2007 23:33 schreef noekje het volgende:
Vind het wel sneu voor die fysio. Die komt daar zijn behandeling geven en die willen ze nu gewoon inzetten als een goedkope hoer. Kwam daar nooit weer als ik mijn vak serieus zou verstaan.
Je moet nog maar eens een keer lezen Riri, je begrijpt het niet. Hij spreekt zichzelf knalhard tegen.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:35 schreef riri het volgende:
[..]
zegt ie toch niets raars mee....je hebt vriendschappen waabij je neukt en je hebt vriendschappen waarbij je niet neukt.....zelfs relaties waarbij je niet neukt en relaties waarbij je wel neukt![]()
Fysiotherapeuten (zelfs in opleiding) ondertekenen een ere-code (beroepscode) , dat ze klanten in hun waarde laten. Dus ik denk niet dat een fysiotherapeut zich zal inlaten met de plannen van het trash-groepjequote:Op woensdag 21 november 2007 23:33 schreef noekje het volgende:
Vind het wel sneu voor die fysio. Die komt daar zijn behandeling geven en die willen ze nu gewoon inzetten als een goedkope hoer. Kwam daar nooit weer als ik mijn vak serieus zou verstaan.
Scherpquote:Op woensdag 21 november 2007 23:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
Heb je wel een lage dunk van je vriendin als je denkt dat ze voor zo'n gladjakkertje valt.
Ik begin het ook aardig zat te worden.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daarom heb ik de streams maar uit gezet.Ben het echt helemaal zat met die kooi.
idd...... Jaap, Huub en Lieke hadden plannen voor Nadia en de schim hield het tegen...quote:Op woensdag 21 november 2007 23:24 schreef Varen het volgende:
[..]
Over Amanda d'r haar b.v.
Ik vind het ook flauw, het is altijd Huub en Lieke en andersom kan niks
Huub en ook Lieke zijn veel te sterke spelers tegenover deze mensen...dat is het probleem..verbaal zijn ze gewoon veel sterker....veel intelligenter ookquote:Op woensdag 21 november 2007 23:38 schreef pullup het volgende:
Dimitri is nergens tegenover Huub
ja dat idee heb ik ook de hele tijdquote:Op woensdag 21 november 2007 23:36 schreef maril het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Dimitri meer om mannen geeft.
Nee, zeg ik dat dan? Ik vind het alleen al sneu voor hem dat er zo over hem gepraat wordt. Die man komt daar serieus zijn werk doen en men wil hem gebruiken als hoerenmiddel.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:38 schreef riri het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die fysioo zich daarvoor laat lenen?
Ik begrijp het heel goedquote:Op woensdag 21 november 2007 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet nog maar eens een keer lezen Riri, je begrijpt het niet. Hij spreekt zichzelf knalhard tegen.
Het is Brian he, altijd respectvol naar mensenquote:Op woensdag 21 november 2007 23:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, zeg ik dat dan? Ik vind het alleen al sneu voor hem dat er zo over hem gepraat wordt. Die man komt daar serieus zijn werk doen en men wil hem gebruiken als hoerenmiddel.
Brian die zegt,' Ik kwam binnen en zag zijn elleboog bij haar kont poeren! Nou, dat vind ze wel lekker natuurlijk.'
Het is zo respectloos naar die man toe.
maar dat snapt dat trash-groepje nietquote:Op woensdag 21 november 2007 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Fysiotherapeuten (zelfs in opleiding) ondertekenen een ere-code (beroepscode) , dat ze klanten in hun waarde laten. Dus ik denk niet dat een fysiotherapeut zich zal inlaten met de plannen van het trash-groepje
Iedereen mag zichzelf tegen spreken, van mening veranderen of fouten maken.quote:
Ze mag niet eten van Dr. Santiago, laat haar maar hongerenquote:Op woensdag 21 november 2007 23:49 schreef chufi het volgende:
Nadia maakt eten klaar .. Voor Nix waarschijnlijk want zelf zal ze het niet door haar strot krijgen
[ afbeelding ]
En leider Brian, met toch HBO Informatica (te Almere), zou toch dat toch moeten weten ???quote:Op woensdag 21 november 2007 23:47 schreef riri het volgende:
[..]
maar dat snapt dat trash-groepje niet
die hebben een inteligentie van lik me het vestje
Het lukt hem niet!quote:Op woensdag 21 november 2007 23:51 schreef Varen het volgende:
Dimitri begint weer over Natalie. Dat Huub haar knap vindt.
Lieke: zo is Huub, die houdt van veel vrouwen.
Dimtri probeert te stoken.
klopt...heel respectloos...zegt veel over Brianquote:Op woensdag 21 november 2007 23:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, zeg ik dat dan? Ik vind het alleen al sneu voor hem dat er zo over hem gepraat wordt. Die man komt daar serieus zijn werk doen en men wil hem gebruiken als hoerenmiddel.
Brian die zegt,' Ik kwam binnen en zag zijn elleboog bij haar kont poeren! Nou, dat vind ze wel lekker natuurlijk.'
Het is zo respectloos naar die man toe.
Mooie OPquote:Op woensdag 21 november 2007 23:50 schreef Prospera het volgende:
Zo, dank zij Fok toch ff 20 minuten voor de OP klaar was
en wie was Nathalie ook al weer![]()
Een van de vaste danseresjes.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:50 schreef Prospera het volgende:
Zo, dank zij Fok toch ff 20 minuten voor de OP klaar was
en wie was Nathalie ook al weer![]()
Ze laat Huupje ook gewoon vallen na de Kooi .. Ik denk dat ze genoeg van hem gezien heeftquote:Op woensdag 21 november 2007 23:51 schreef Varen het volgende:
Dimitri begint weer over Natalie. Dat Huub haar knap vindt.
Lieke: zo is Huub, die houdt van veel vrouwen.
Dimtri probeert te stoken.
idd en dan die piep stem erbijquote:Op woensdag 21 november 2007 23:53 schreef BrainView het volgende:
oooooooooh
die preken van Lieke, wat langdradig altijd
Grijs muisje
Gefeliciteert met een t met je 10.000 !quote:Op woensdag 21 november 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een van de vaste danseresjes.
Dit was mijn 10000ste post.![]()
Welk kind, ik snap er niets vanquote:Op woensdag 21 november 2007 23:52 schreef noekje het volgende:
Huub heeft gezegd: Mooi, ik hoop dat het kind dood is. Dat zegt Lieke.
Wat een kutopmerking zeg.![]()
kil is ze zeker nietquote:Op woensdag 21 november 2007 23:46 schreef BrainView het volgende:
Lieke heeft geen humor.. Ze is kil en koud in de omgang
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Gefeliciteert met een t met je 10.000 !
Die er niet is maar die Amanda had bedacht en tegen Lieke had gezegd.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welk kind, ik snap er niets van![]()
Van het jaarfeest, of van hun achtergrondmeisjesquote:Op woensdag 21 november 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nadia loopt te suggereren dat ze zwanger is, en vanmiddag een miskraam heeft gekregen door de stroomstootbehandeling van de spaanse dokter.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welk kind, ik snap er niets van![]()
Waarom dan zo;quote:Op woensdag 21 november 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh ik snap het, dat is het virtuele gescripte nolife kidquote:Op woensdag 21 november 2007 23:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nadia loopt te suggereren dat ze zwanger is, en vanmiddag een miskraam heeft gekregen door de stroomstootbehandeling van de spaanse dokter.
Dank uquote:Op woensdag 21 november 2007 23:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Van het jaarfeest, of van hun achtergrondmeisjes![]()
Feli Ruud![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:59 schreef Varen het volgende:
Huub vindt Dimitri een meisje
Dit is toch wel een echte soapscript, zoals je dat hier schrijftquote:Op woensdag 21 november 2007 23:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nadia loopt te suggereren dat ze zwanger is, en vanmiddag een miskraam heeft gekregen door de stroomstootbehandeling van de spaanse dokter.
Lekker dingquote:Op woensdag 21 november 2007 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dank u
Achtergrondmeisje dat nu elke keer mee gaat.
[ afbeelding ]
Vertaald:quote:Op woensdag 21 november 2007 23:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja Lieke en Dimitri gaan elkaar ook nog wel zien na de kooiquote:Op donderdag 22 november 2007 00:02 schreef Varen het volgende:
Dimitri mag Lieke oprecht
Ohh ik lig hier helemaal dubbelquote:Op donderdag 22 november 2007 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertaald:
Nadia hace que los demas piensan que esta embarazada,. Este tarde vino un medico Espanol, que la trataba con chokes electronicos y eso resulta, segun dicho, en un aborto
feliciteerd!quote:Op woensdag 21 november 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:04 schreef Kinga het volgende:
OH MY FUCKING GOD!!! Dennis met bord op bed!!!
Entendido ?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ohh ik lig hier helemaal dubbel![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertaald:
Nadia hace que los demas piensan que esta embarazada,. Este tarde vino un medico Espanol, que la trataba con chokes electronicos y eso resulta, segun dicho, en un aborto
Misschien is zijn script: zoveel mogelijk eten en Jaap te evenarenquote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Tis gewoon een domme puta![]()
Dan hadden we 4 op een rijquote:Op donderdag 22 november 2007 00:08 schreef Varen het volgende:
Ik had Dennis ook gecapt, ik plaats hem maar niet![]()
En hij vreet en vreet en vreet, lopend, staand, zittend, liggend, door het hele huis, in de jacuzzi. Nou nog onder de douche en op de plee dan hebben we alles gehad.quote:
begint steeds meer op archie bunker te lijken...quote:Op donderdag 22 november 2007 00:08 schreef Kinga het volgende:
Sorry hoor, maar dat is niet normaal.... Dennis met zijn bordje.
En Amanda "mañana una puta sin pelo"quote:Op donderdag 22 november 2007 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Tis gewoon een domme puta![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:12 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
En Amanda "mañana una puta sin pelo"
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertaald:
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:11 schreef agter het volgende:
[..]
begint steeds meer op archie bunker te lijken...
EDIT; morgen is ze een hoer zonder haar. (kon ik toevallig zeggen, hier houdt mij spaans op)quote:Op donderdag 22 november 2007 00:12 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Broekiequote:Op donderdag 22 november 2007 00:13 schreef farscapevr6 het volgende:
hoera officieel 31, ouder worden suck:(
Feliquote:Op donderdag 22 november 2007 00:13 schreef farscapevr6 het volgende:
Proficiat!quote:Op donderdag 22 november 2007 00:13 schreef farscapevr6 het volgende:
Mijn spaans is nog minder maar die had ik meteen door.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:13 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
EDIT; morgen is ze een hoer zonder haar. (kon ik toevallig zeggen, hier houdt mij spaans op)![]()
Santa Amanda de la Calva del Amstradamus del Nortequote:Op donderdag 22 november 2007 00:12 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
OT: Wat is dat Chufi-drankje eigenlijk? Is dat lekker?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Santa Amanda de la Calva del Amstradamus del Norte
Esos no fueran shoques eléctricos sino rayos mágicos de una machina de una máquina maravillosa.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertaald:
Het kindje van God in de grotten van Noord-Amsterdam?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Santa Amanda de la Calva del Amstradamus del Norte
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mijn spaans is nog minder maar die had ik meteen door.![]()
Cumpleanos Felizquote:Op donderdag 22 november 2007 00:13 schreef farscapevr6 het volgende:
Broekiequote:Op donderdag 22 november 2007 00:13 schreef farscapevr6 het volgende:
Felicidadesquote:Op donderdag 22 november 2007 00:13 schreef farscapevr6 het volgende:
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:13 schreef farscapevr6 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |