Ja.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kudt....2-2, jammer
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:29 schreef Gert het volgende:
Is er trouwens niet nog iets anders 2008, behalve Aids?
Ze hoeven toch "buiten" niet te weten dat wij hier veelvuldig onveilige sex hebben?
Nee, laten we dat onder ons houdenquote:Op woensdag 21 november 2007 22:29 schreef Gert het volgende:
Is er trouwens niet nog iets anders 2008, behalve Aids?
Ze hoeven toch "buiten" niet te weten dat wij hier veelvuldig onveilige sex hebben?
Prachtige OPquote:Op woensdag 21 november 2007 22:30 schreef Pavement het volgende:
OP = af
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:35 schreef Py het volgende:
ik mis af en toe ook knopjes
Al weet ik eigenlijk niet wat er dan meer is......quote:Op woensdag 21 november 2007 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok, nu wel genoeg over sex.....er is toch net iets meer in het leven dan dat.....![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:33 schreef Pavement het volgende:
Geenstijl ligt plat Fok is traag de wereld vergaat !
BDSM, nog steeds een raadsel voor mequote:Op woensdag 21 november 2007 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neuken is uit, BDSM is in.....
Ze zijn er wel maar je moet er ff met de muis overheenquote:
"Laat het los" joh.....quote:Op woensdag 21 november 2007 22:42 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
BDSM, nog steeds een raadsel voor me![]()
Bondage, Dominance, Submission en Masochisme, als ik het goed heb.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:42 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
waarom staat dat vet?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn er wel maar je moet er ff met de muis overheen![]()
Is Hiddink nu door?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
Godver wat spannend !
Ben blij da'k geen Brit ben momenteel.
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:42 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ahá, bedankt Talitha, weer wat geleerd.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bondage, Dominance, Submission en Masochisme, als ik het goed heb.![]()
Ik trap zelf de open deuren open voor de zekerheidquote:
Slaap lekker muis.......sweet dreamsquote:Op woensdag 21 november 2007 22:56 schreef Soury het volgende:
Oh kut.. waarom zou ik een open deur open trappen.. Nou ja laat maar .. Bedtijd![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Uhuh, ik weet het. Ik zal voorzichtig met je zijn.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:56 schreef Soury het volgende:
Oh kut.. waarom zou ik een open deur open trappen.. Nou ja laat maar .. Bedtijd![]()
Wat was er dan?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
Engeland ligt eruit !
Boeie, ik heb er weer twee joetjes bij.![]()
O, o, o wat zal het een zwijnenstal worden in Rusland vanavond. Die gaan he-le-maal los.![]()
Voebel.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Voebel.![]()
En Rusland mag, vanuit uitzichtloze positie, toch naar het EK, zo bleek vanavond. Dus de vodka vloeit daar momenteel nóg rijkelijker dan normaal.![]()
Jarige job hoe was de verrassingquote:Op woensdag 21 november 2007 23:32 schreef Veulen het volgende:
Navond
Hallo nognetjarige. Voor het geval je ze hebt gemist, felicitaties:quote:
Tofquote:Op woensdag 21 november 2007 23:35 schreef Pavement het volgende:
Jarige job hoe was de verrassing
Moguh disaanquote:Op woensdag 21 november 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Hallo nognetjarige. Voor het geval je ze hebt gemist, felicitaties:
[SC][473] Veulen naamtopique!
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
Hallo nognetjarige. Voor het geval je ze hebt gemist, felicitaties:
Me voeten zijn net weer droogquote:Op woensdag 21 november 2007 23:45 schreef Pavement het volgende:
Moguh disaan![]()
@veulen water en winter is een aardige combo![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Me voeten zijn net weer droog![]()
Vanavond nog heerlijk gegeten in 1 of ander pannenkoeken restaurantje in laren (of was het nou eemnes. Ben van schrik de weg totaal kwijt.)
ging jij niet naar bedquote:Op woensdag 21 november 2007 23:54 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heb je een fijne dag gehad?
quote:Op woensdag 21 november 2007 23:56 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, maar kon niet slapen met MNSN tussen mij en Talitha in
Echt welquote:Op woensdag 21 november 2007 23:54 schreef beroepslurker het volgende:
Heb je een fijne dag gehad?
ik ?quote:Op woensdag 21 november 2007 23:59 schreef Lobasca het volgende:
Iefning!
Wat is lefning?quote:Op woensdag 21 november 2007 23:59 schreef Lobasca het volgende:
Iefning!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 november 2007 00:13 schreef beroepslurker het volgende:
Truste!
Is het ook, vooral met jouquote:Op donderdag 22 november 2007 00:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uit jouw mond klinkt het best...![]()
quote:
Ja wat dacht je. Anders moet ik hier zelf gaan koken.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe je het ook bij een ander dan?![]()
JA!quote:Op donderdag 22 november 2007 00:23 schreef Pavement het volgende:
dames bij mannen heb je billen mannen(ik) en borsten mannen(ik ook)
Heb je bij vrouwen ook zoiets als billevrouw en piemelvrouw ofzo ?
Men zegt van wel, althans dat vrouwen achterwerken leuk vinden. Zelf ben ik altijd een ogen/stem/nogwat persoon gebleven.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:23 schreef Pavement het volgende:
dames bij mannen heb je billen mannen(ik) en borsten mannen(ik ook)
Heb je bij vrouwen ook zoiets als billevrouw en piemelvrouw ofzo ?
tsssssssssssssssssssssssssssssssssss........quote:Op donderdag 22 november 2007 00:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja wat dacht je. Anders moet ik hier zelf gaan koken.
piemel of billen ? of ogen of mnjaquote:
Alles.....van top top teen....quote:Op donderdag 22 november 2007 00:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
piemel of billen ? of ogen of mnja
veel eisend tiepjequote:
quote:
Ik hou van Nadia-billen.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik schijn mooie billekes te hebben hoor ! bolletjes
en ze zijn goed sterk van al dat fietsen
![]()
FOTO!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 november 2007 00:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik schijn mooie billekes te hebben hoor ! bolletjes
en ze zijn goed sterk van al dat fietsen
![]()
quote:
Die bokser????quote:Op donderdag 22 november 2007 00:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb ik al eens gepost en jij zei dat ze nep waren![]()
Die neuq ik liever in der buikquote:
Zeau, goed geheugenquote:
Vind je het gek. Een foto van siliconenborsten jatten en dan vergeten de tepels weg te klonen.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb ik al eens gepost en jij zei dat ze nep waren![]()
LOL lachkickquote:Op donderdag 22 november 2007 00:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je het gek. Een foto van siliconenborsten jatten en dan vergeten de tepels weg te klonen.
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
Over precies een maand word ik volwassen (het zal ook tijd worden zeg).
Je zal maar op elk een flinke moedervlek hebben zitten..quote:Op donderdag 22 november 2007 00:39 schreef Disana het volgende:
Nippelbillen.
Daar kun je leuke oogjes van tatoeeren. En een lachend mondje eronder.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je zal maar op elk een flinke moedervlek hebben zitten..![]()
Star trek is 14.gifquote:Op donderdag 22 november 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen geflirt meer met jou, geen Star Trek meer kijken, niet meer klieren... wèèèèèèè![]()
maar je bent dus jarig binnenkort ? FEESSIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! paef komt wel ffkes het bier op zuipen !quote:
Lekkere hapjesquote:Op donderdag 22 november 2007 00:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
maar je bent dus jarig binnenkort ? FEESSIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! paef komt wel ffkes het bier op zuipen !
blokje kaas erbij![]()
Zeg dat nou niet, nu wil Soury natuurlijk ook komen met de hele familie.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
maar je bent dus jarig binnenkort ? FEESSIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! paef komt wel ffkes het bier op zuipen !
blokje kaas erbij![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:49 schreef Pavement het volgende:
Zijn hier trouwens mensen met tattoes ?
Ik wil weer een nieuwe.
Ah, leuk, eentje met mijn naam erinquote:Op donderdag 22 november 2007 00:49 schreef Pavement het volgende:
Zijn hier trouwens mensen met tattoes ?
Ik wil weer een nieuwe.
ik doe niet aan gay feestenquote:Op donderdag 22 november 2007 00:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, nu wil Soury natuurlijk ook komen met de hele familie.
We moeten nog uitvissen op welke dag in december Ian_Nick jarig is. Vast eerder dan ik.
quote:
Ik heb jouw naam laten piercenquote:Op donderdag 22 november 2007 00:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Was dat de afspraak? Ik heb een hartje met 'Lobasca' erin hoor...
quote:
Ja, maar laten we eens even zien met wie we hier eigenlijk te maken hebben... een stoere vent... tattoos... houdt niet van gay feesten... mot bier met koas... heeft knollen van billen...quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar laten we eens even zien met wie we hier eigenlijk te maken hebben... een stoere vent... tattoos... houdt niet van gay feesten... mot bier met koas... heeft knollen van billen...
Ik weet het niet hoor Lobas. Hebben we ons in hem vergist?
Zijn kop is zwaar okeeeeeeeeeeee!!!! Je moet er wel de hele avond tegen aankijken.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar laten we eens even zien met wie we hier eigenlijk te maken hebben... een stoere vent... tattoos... houdt niet van gay feesten... mot bier met koas... heeft knollen van billen...
Ik weet het niet hoor Lobas. Hebben we ons in hem vergist?
Net zoals die billen zeker.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
ik ben lief![]()
en die tattoos zijn lieve tattoos![]()
hoeft nietquote:Op donderdag 22 november 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zijn kop is zwaar okeeeeeeeeeeee!!!! Je moet er wel de hele avond tegen aankijken.
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:56 schreef Neo_Skorrem het volgende:
TVP.
Tot de schok is afgestompt?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zijn kop is zwaar okeeeeeeeeeeee!!!! Je moet er wel de hele avond tegen aankijken.
Oi Pave, nog geyle peent topiques in den planning?quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:58 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Oi Pave, nog geyle peent topiques in den planning?
Kijk, dát is handige shit.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
oi
ik heb wel een handige geopend ff spammen Goedkoop 0900 nr bellen
kudt hij is al gesloten,
Een goed topique trouwens is deze [PAINT] afgekeurde tv-karakters
Aphex twin hier in combo met tullamore dewquote:Op donderdag 22 november 2007 01:02 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Kijk, dát is handige shit.
Fat boy slim is chill trouwens in combinatie met halve liters bier![]()
Ik heb Aphex Twin nooit goed leren waarderen.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
Aphix twin hier in combo met tullamore dew
Nee, het is een kortstondige offtopicquote:
quote:
Wat?quote:
Gezelliequote:Op donderdag 22 november 2007 01:09 schreef Prospera het volgende:
Hallo![]()
Van Avonne mag ik dit hier neerzetten:
[..]
Nee, het is een kortstondige offtopic![]()
[..]
Het is Joepie![]()
of Guppie![]()
@ Avonne: Ik ga niet voor een naamspelletje van 5 posts verhuizen naar een ander forum![]()
Edit: laat ik dat eens wel doen![]()
AFX strakke shit yo. tullamore dew?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
Aphex twin hier in combo met tullamore dew
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:58 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Tjeerd, Tjebbe, Tjobbe....Tjalk...JELLE het is Jelle!
http://www.youtube.com/watch?v=5Az_7U0-cK0&feature=relatedquote:Op donderdag 22 november 2007 01:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik heb Aphex Twin nooit goed leren waarderen.![]()
Doe 's YouTube linkje met een lekker nummer?
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:57 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
eehhm, de haren van daisy zien er beter uit dan die van nadia?
of: naast onslow zit een vrouw?
of: onslow komt geen 10 kilo aan in 4 maanden?
Tippiequote:Op donderdag 22 november 2007 01:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
AFX strakke shit yo. tullamore dew?
Goed meegedacht, maar het moet een noordnederlandse naam zijnquote:Op donderdag 22 november 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
Chuffi:
http://www.youtube.com/watch?v=sN-7zFxq9iA
Je gaat offtopicquote:Op donderdag 22 november 2007 01:09 schreef Prospera het volgende:
Hallo![]()
[..]
[..]
Het is Joepie![]()
of Guppie![]()
@ Avonne: Ik ga niet voor een naamspelletje van 5 posts verhuizen naar een ander forum![]()
Is de oplossing al bekend ?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:09 schreef Prospera het volgende:
Hallo![]()
[..]
[..]
Het is Joepie![]()
of Guppie![]()
hebbie m nu geluisterdquote:
Wat is Koggie nou weer?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Goed meegedacht, maar het moet een noordnederlandse naam zijn
Chuffi is nog net geen Koggie.
Cornelis Koenradus Kleinequote:Op donderdag 22 november 2007 01:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Goed meegedacht, maar het moet een noordnederlandse naam zijn
Chuffi is nog net geen Koggie.
Morgen hierheen sleuren en verder pesten.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik denk dat Chuffie nu down under is![]()
Het was een quest en geen pestquote:Op donderdag 22 november 2007 01:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Morgen hierheen sleuren en verder pesten.
Je hedde deus AFX moeten posten:quote:Op donderdag 22 november 2007 01:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
Tippie![]()
whisky = tullamore dew de beste betaalbare whisky die er is
Ik zag het wel hoor, diequote:Op donderdag 22 november 2007 01:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het was een quest en geen pest
Rubber johnyquote:Op donderdag 22 november 2007 01:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je hedde deus AFX moeten posten:
http://www.youtube.com/watch?v=l48HTZUHfeQ hoezo friekmuziek?![]()
Oh mooiequote:
Das niet veel..quote:Op donderdag 22 november 2007 01:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij gaf 1 aanwijzing en that's it.
Leer eens drummen, ZAKquote:Op donderdag 22 november 2007 01:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
Rubber johnyer is een hele tijd geweest dat mensen echt dachten dat het echt was
is geniaal gemaakt lekker freaky !
Hij staat aan.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:19 schreef Pavement het volgende:
Die clip is gay ! vette shit iedereen die kijkt natuurlijk nu i want your soul ! i want your soul ! i want your soul !
i want your soul i want your soul i want your soul i want your soul
Ik weet hetquote:Op donderdag 22 november 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
Sjaak of Jochem. Dat denk ik.
Hebben Spanjaarden moeite met de G dan ??quote:Op donderdag 22 november 2007 01:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Oh mooie![]()
Ga hem ff de link naar de sc sturen
maar chuffi heeft meer een spaanse inborst.
Ik suggereerde al Geoffrey, maar die is te frans, hij is noordelijker.
Ede Staalquote:Op donderdag 22 november 2007 01:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Hoe heet hij ook alweer, Ede van staal?
Echte noordeling.
Chris Cunningham hij heeft ook die freaky playstation reclames gemaakt, die gozer is mn held !quote:Op donderdag 22 november 2007 01:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Leer eens drummen, ZAK![]()
http://www.youtube.com/watch?v=u1ZGIrNf71Q
Dat is hemquote:Op donderdag 22 november 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ede StaalVandaag nog uit de top 2000 gemieterd.
Ja jammer, die komt ook ut grunn net als ikquote:Op donderdag 22 november 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ede StaalVandaag nog uit de top 2000 gemieterd.
aphex twin - come to daddy is hendig geil!quote:Op donderdag 22 november 2007 01:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Klassieke Aphex Twin:
http://www.youtube.com/watch?v=toS-QvUtbfY
quote:Op donderdag 22 november 2007 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jammer, die komt ook ut grunn net als ik
Zeg, wat krijgen we nou? Jij komt net als ik uit Groningen (nou ja, ik woon er) en dan geef je die hint niet eerder? Moeten wij het met 'noordhollands' doen...quote:Op donderdag 22 november 2007 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dude, volgens mij bagger jij nog erger in de COS dan ik hier.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken wel Angelique, die kreunde en steunde: Geoffreyquote:Op donderdag 22 november 2007 01:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Hebben Spanjaarden moeite met de G dan ??
Gert of Graats, Gait...
Wtf is uberhaupt het raadsel?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg, wat krijgen we nou? Jij komt net als ik uit Groningen (nou ja, ik woon er) en dan geef je die hint niet eerder? Moeten wij het met 'noordhollands' doen...![]()
Nee !quote:Op donderdag 22 november 2007 01:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Hebben Spanjaarden moeite met de G dan ??
Gert of Graats, Gait...
quote:Op donderdag 22 november 2007 01:27 schreef Pavement het volgende:
lobbes ben je nu aan het terug zoeken naar die foto van mn reet ?
quote:Op donderdag 22 november 2007 01:26 schreef ppi het volgende:
Valt Aphex Twin nu ook nog onder een bepaald Genre ?
Anyone ?
Ikquote:Op donderdag 22 november 2007 01:27 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wtf is uberhaupt het raadsel?![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je loopt niet alleen te baggeren, het gaat ook nog eensch over jezelf!?quote:
De echte naam van Chuffi. De Spanjaarden konden hem niet uitspreken en maakten er Chuffi van, een drankje dat hijzelf nooit drinkt.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:27 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wtf is uberhaupt het raadsel?![]()
Je hebt je naam in het tegendeel maar .. OK Solved and closedquote:Op donderdag 22 november 2007 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sjoerd
Sjoerd.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
[..]
De echte naam van Chuffi. De Spanjaarden konden hem niet uitspreken en maakten er Chuffi van, een drankje dat hijzelf nooit drinkt.
Hij heb mooi spul gemaakt. Poeh.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
Chris Cunningham hij heeft ook die freaky playstation reclames gemaakt, die gozer is mn held !
Angelique ken ik dan ook wel weer vaag.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ken wel Angelique, die kreunde en steunde: Geoffrey![]()
Zag de video met buuv.
Wasda?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:29 schreef Prospera het volgende:
Iemand een Ede Staal momentje?
Ik spreek geen Gronings en versta ook niet alle dialecten hier, maar Ede... die is prachtig.quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt je naam in het tegendeel maar .. OK Solved and closed
quote:Op donderdag 22 november 2007 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt je naam in het tegendeel maar .. OK Solved and closed
Het kreunt als ssjofffréquote:Op donderdag 22 november 2007 01:31 schreef ppi het volgende:
[..]
Angelique ken ik dan ook wel weer vaag.
Maar dat ze "Geoffrey" steunt en kreunt is nieuw voor mij.
Volgens mij kreunt dat niet lekker met zo'n G aan het begin.
Kreuheune is toch meer aah ooh oeeeh zo op het eerste gehoor..
Ede Staal is was ok....quote:Op donderdag 22 november 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik spreek geen Gronings en versta ook niet alle dialecten hier, maar Ede... die is prachtig.
Deze vind ik prachtig: http://youtube.com/watch?v=vG0_d1ruVpE
Ik wou bijdehand gaan reageren maar ik vind het echt mooi !quote:Op donderdag 22 november 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik spreek geen Gronings en versta ook niet alle dialecten hier, maar Ede... die is prachtig.
Tis idd niet echt te plaatsen.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee, mijn mening is van niet die gast heeft echt een eigen style, hoewel ik the orb wel wat vind weg hebben en soms ook Nine inch nails (van vroegah) maar dat zal niet iedereen met me eens zijn
We proberen achter de noordelijke identiteit te komen van de van noordnederlandse afkomst vanquote:Op donderdag 22 november 2007 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Wasda?
Een nummer van hem is gebruikt voor de film "De Poolse Bruid".
Dat was een mooi liedje, heb ik op mp3 zelfs.
Een Ede Staal-momentje van een minuutje of 3.![]()
Altijd een beetje miskend, totdat hij oud was en de dagen moe.....Hij heeft mooie cd's, waarvan er eentje in mijn bezit...quote:Op donderdag 22 november 2007 01:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik wou bijdehand gaan reageren maar ik vind het echt mooi !
Dat is dus dat nummer van de poolse bruid.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is Sjoerd.....quote:Op donderdag 22 november 2007 01:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
We proberen achter de noordelijke identiteit te komen van de van noordnederlandse afkomst van
de spaanse Chuffie.
Dat was zijn clue inderdaadquote:Op donderdag 22 november 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
[..]
De echte naam van Chuffi. De Spanjaarden konden hem niet uitspreken en maakten er Chuffi van, een drankje dat hijzelf nooit drinkt.
Wat weer lijkt op Juden Raus!quote:Op donderdag 22 november 2007 01:36 schreef chufi het volgende:
In het spaans klinkt het als : sjoeder
hetgeen lijkt op joder !
Snap ik wel hoor, ik ben ook niet zo happig op dialect in de pop enzo... maar dit is een chanson, en heel ontroerend.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik wou bijdehand gaan reageren maar ik vind het echt mooi !
Zie mijn vorige linkje.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat weer lijkt op Juden Raus!![]()
Klinkt als "Johann Strauss"quote:Op donderdag 22 november 2007 01:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Meen je. Niet verkeerd gekozen.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is dus dat nummer van de poolse bruid.
Wat weer lijkt op Wir Mussen Die Juden Ausrotten!quote:
Of Arbeit Macht Frei!quote:Op donderdag 22 november 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klinkt als "Johann Strauss"
Toch goed dat ze een paar van die kampen bewaard hebbenquote:Op donderdag 22 november 2007 01:39 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat weer lijkt op Wir Mussen Die Juden Ausrotten!![]()
Nee, paste ook mooi bij het filmthema (wat een soort voorloper was van "boer zoekt vrouw"quote:
Nee dat niet en ben gewoon ateo ! Maar zoek het op en neuken zal je niet vinden op googlequote:Op donderdag 22 november 2007 01:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Mooiquote:Op donderdag 22 november 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen. Geen beter landschap dan hier om eenzaamheid en isolatie en verlangen naar wat warmte te verbeelden, brrrquote:Op donderdag 22 november 2007 01:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, paste ook mooi bij het filmthema (wat een soort voorloper was van "boer zoekt vrouw")
Ben jij ook dronken?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat niet en ben gewoon ateo ! Maar zoek het op en neuken zal je niet vinden op google
Of: du bist die hässlichsten Nazi-Hund seit Josef Goebbels !! (of zoietsquote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 01:37 schreef Gert het volgende:
Eej pavement, geen fláuw idee waarom deze prima foto bij dit nummer staat. Enige kans dat jíj deze gepost hebt?
http://www.youtube.com/watch?v=Hlk3A8HnMDA&feature=related
Zo begrijpen ze de boodschap ook wel.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Of: du bist die hässlichsten Nazi-Hund seit Josef Goebbels !! (of zoiets)
Ook wil ik niet beaamen (tis hoe je je voelt toch) , maar nu heb ik geen drugs gebruiktquote:Op donderdag 22 november 2007 01:42 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ben jij ook dronken?
Of gebruik je drugs?
Dies te grof!quote:Op donderdag 22 november 2007 01:45 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik weet waarom Day uit de crew is getrapt!![]()
Slaap lekker Sjoerd....quote:Op donderdag 22 november 2007 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook wil ik niet beaamen (tis hoe je je voelt toch) , maar nu heb ik geen drugs gebruikt
En morgen vroeg weer op dus tot laters
ik ook stelletje kkk mongolen daarquote:Op donderdag 22 november 2007 01:45 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik weet waarom Day uit de crew is getrapt!![]()
Dit heeft even niets met nazi dingen te maken.quote:
Welterusten Chuf Chufquote:Op donderdag 22 november 2007 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook wil ik niet beaamen (tis hoe je je voelt toch) , maar nu heb ik geen drugs gebruikt
En morgen vroeg weer op dus tot laters
Ook, ook.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ook stelletje kkk mongolen daar
Hij vroeg een keer aan mij of ik positiejurken in mijn kast heb hangen...quote:Op donderdag 22 november 2007 01:47 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dit heeft even niets met nazi dingen te maken.![]()
Maar nu ik je toch tref:
Lobabe, post Chuffie altijd zo wazig of is hij nu onder invloed?
Ik heb ze 1 keer gezien, nivootje van Neerlands hoop in bange dagenquote:Op donderdag 22 november 2007 01:38 schreef chufi het volgende:
Wie kent er Rooie Rinus en Pe Daalemmer trouwens , nu we het toch over groningen hebben ?
Jouw feest toch in december ?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:48 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ook, ook.
Maar Day wou wél een meet met bier organiseren.
En Gert HAAT iedereen hier behalve APK.
Dus die wil geen verbroedering enzo.
Dus hebben ze Day gekicked en nu komt er nooit een toffe meet met kecke ende puickende muziek!![]()
Voor je billenquote:Op donderdag 22 november 2007 01:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij vroeg een keer aan mij of ik positiejurken in mijn kast heb hangen...![]()
Thx, dacht net nog ff om gewoon de wekker een uur later te zetten, maar dan blijf ik hier toch ook weer een uur langer hangen en maak ik het probleem alleen maar ergerquote:Op donderdag 22 november 2007 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker Sjoerd....
Dus hij gebruikt op dagelijkse basis.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij vroeg een keer aan mij of ik positiejurken in mijn kast heb hangen...![]()
Wel eens gehoord van "ongenode gasten"quote:Op donderdag 22 november 2007 01:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ja, maar ik nodig jullie niet uit.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Thx, dacht net nog ff om gewoon de wekker een uur later te zetten, maar dan blijf ik hier toch ook weer een uur langer hangen en maak ik het probleem alleen maar erger
Dat is Grunninger nuchterheid, daar hebben ze in het westen tekort an...quote:Op donderdag 22 november 2007 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Thx, dacht net nog ff om gewoon de wekker een uur later te zetten, maar dan blijf ik hier toch ook weer een uur langer hangen en maak ik het probleem alleen maar erger
You wouldn't know where to go, mate.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van "ongenode gasten"![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 01:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ja, maar ik nodig jullie niet uit.
Oe jij hebt een uitstékende informant.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:48 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ook, ook.
Maar Day wou wél een meet met bier organiseren.
En Gert HAAT iedereen hier behalve APK.
Dus die wil geen verbroedering enzo.
Dus hebben ze Day gekicked en nu komt er nooit een toffe meet met kecke ende puickende muziek!![]()
Ik doe altijd gay.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat feest wat wij gaan vieren als jij een beetje gay aan het doen bent
Weet ik want das waar ik woon !quote:Op donderdag 22 november 2007 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is Grunninger nuchterheid, daar hebben ze in het westen tekort an...![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 01:50 schreef Pavement het volgende:
Voor Lobbes http://www.youtube.com/watch?v=VLfvi98A5eQ nederlands beste band !
datum, vraag nou naar de datumquote:Op donderdag 22 november 2007 01:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat feest wat wij gaan vieren als jij een beetje gay aan het doen bent
Staan er geen borden op de snelweg met afslag Ianquote:Op donderdag 22 november 2007 01:51 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
You wouldn't know where to go, mate.
Bier.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe jij hebt een uitstékende informant.![]()
Die met dat litteken, zo'n natte droom die manquote:Op donderdag 22 november 2007 01:38 schreef ppi het volgende:
[..]
En hij had toch een stoer litteken in zijn gezicht - tis lang lang geleden....
Toppie iidquote:Op donderdag 22 november 2007 01:50 schreef Pavement het volgende:
Voor Lobbes http://www.youtube.com/watch?v=VLfvi98A5eQ nederlands beste band !
Waren de rollators weer eens uitverkocht daar?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Morgen loop ik weer achter de kinderwagen!
![]()
quote:
GODVERDOMME!quote:Op donderdag 22 november 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Staan er geen borden op de snelweg met afslag Ian![]()
Yup, chille site.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
Gay is 2008 Gay zijn is cewl ( southpark nog gezien gister avond )
En weet niet of je het al wist maar www.allsp.com alle south park ! incl nieuwe seizoen
bend over backwardsquote:
Desalniettemin << tof woord zo Gay is Kewlquote:Op donderdag 22 november 2007 01:55 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Yup, chille site.
Soms met de nodige storingen.
Enne, dat was metrosexual, dude. Being gay is gay.
VERDAMMT NOCHMAL!quote:
Staat jouw PM aan?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
Desalniettemin << tof woord zo Gay is Kewl
on !quote:Op donderdag 22 november 2007 01:57 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Staat jouw PM aan?
Dan ga ik je voor 1 keer iets sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |