quote:Op donderdag 22 november 2007 01:50 schreef Pavement het volgende:
Voor Lobbes http://www.youtube.com/watch?v=VLfvi98A5eQ nederlands beste band !
datum, vraag nou naar de datumquote:Op donderdag 22 november 2007 01:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat feest wat wij gaan vieren als jij een beetje gay aan het doen bent
Staan er geen borden op de snelweg met afslag Ianquote:Op donderdag 22 november 2007 01:51 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
You wouldn't know where to go, mate.
Bier.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe jij hebt een uitstékende informant.![]()
Die met dat litteken, zo'n natte droom die manquote:Op donderdag 22 november 2007 01:38 schreef ppi het volgende:
[..]
En hij had toch een stoer litteken in zijn gezicht - tis lang lang geleden....
Toppie iidquote:Op donderdag 22 november 2007 01:50 schreef Pavement het volgende:
Voor Lobbes http://www.youtube.com/watch?v=VLfvi98A5eQ nederlands beste band !
Waren de rollators weer eens uitverkocht daar?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Morgen loop ik weer achter de kinderwagen!
![]()
quote:
GODVERDOMME!quote:Op donderdag 22 november 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Staan er geen borden op de snelweg met afslag Ian![]()
Yup, chille site.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
Gay is 2008 Gay zijn is cewl ( southpark nog gezien gister avond )
En weet niet of je het al wist maar www.allsp.com alle south park ! incl nieuwe seizoen
bend over backwardsquote:
Desalniettemin << tof woord zo Gay is Kewlquote:Op donderdag 22 november 2007 01:55 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Yup, chille site.
Soms met de nodige storingen.
Enne, dat was metrosexual, dude. Being gay is gay.
VERDAMMT NOCHMAL!quote:
Staat jouw PM aan?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
Desalniettemin << tof woord zo Gay is Kewl
on !quote:Op donderdag 22 november 2007 01:57 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Staat jouw PM aan?
Dan ga ik je voor 1 keer iets sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |