Ik kan me er iets bij voorstellen. Geen beter landschap dan hier om eenzaamheid en isolatie en verlangen naar wat warmte te verbeelden, brrrquote:Op donderdag 22 november 2007 01:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, paste ook mooi bij het filmthema (wat een soort voorloper was van "boer zoekt vrouw")
Ben jij ook dronken?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat niet en ben gewoon ateo ! Maar zoek het op en neuken zal je niet vinden op google
Of: du bist die hässlichsten Nazi-Hund seit Josef Goebbels !! (of zoietsquote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 01:37 schreef Gert het volgende:
Eej pavement, geen fláuw idee waarom deze prima foto bij dit nummer staat. Enige kans dat jíj deze gepost hebt?
http://www.youtube.com/watch?v=Hlk3A8HnMDA&feature=related
Zo begrijpen ze de boodschap ook wel.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Of: du bist die hässlichsten Nazi-Hund seit Josef Goebbels !! (of zoiets)
Ook wil ik niet beaamen (tis hoe je je voelt toch) , maar nu heb ik geen drugs gebruiktquote:Op donderdag 22 november 2007 01:42 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ben jij ook dronken?
Of gebruik je drugs?
Dies te grof!quote:Op donderdag 22 november 2007 01:45 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik weet waarom Day uit de crew is getrapt!![]()
Slaap lekker Sjoerd....quote:Op donderdag 22 november 2007 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook wil ik niet beaamen (tis hoe je je voelt toch) , maar nu heb ik geen drugs gebruikt
En morgen vroeg weer op dus tot laters
ik ook stelletje kkk mongolen daarquote:Op donderdag 22 november 2007 01:45 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik weet waarom Day uit de crew is getrapt!![]()
Dit heeft even niets met nazi dingen te maken.quote:
Welterusten Chuf Chufquote:Op donderdag 22 november 2007 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook wil ik niet beaamen (tis hoe je je voelt toch) , maar nu heb ik geen drugs gebruikt
En morgen vroeg weer op dus tot laters
Ook, ook.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ook stelletje kkk mongolen daar
Hij vroeg een keer aan mij of ik positiejurken in mijn kast heb hangen...quote:Op donderdag 22 november 2007 01:47 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dit heeft even niets met nazi dingen te maken.![]()
Maar nu ik je toch tref:
Lobabe, post Chuffie altijd zo wazig of is hij nu onder invloed?
Ik heb ze 1 keer gezien, nivootje van Neerlands hoop in bange dagenquote:Op donderdag 22 november 2007 01:38 schreef chufi het volgende:
Wie kent er Rooie Rinus en Pe Daalemmer trouwens , nu we het toch over groningen hebben ?
Jouw feest toch in december ?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:48 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ook, ook.
Maar Day wou wél een meet met bier organiseren.
En Gert HAAT iedereen hier behalve APK.
Dus die wil geen verbroedering enzo.
Dus hebben ze Day gekicked en nu komt er nooit een toffe meet met kecke ende puickende muziek!![]()
Voor je billenquote:Op donderdag 22 november 2007 01:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij vroeg een keer aan mij of ik positiejurken in mijn kast heb hangen...![]()
Thx, dacht net nog ff om gewoon de wekker een uur later te zetten, maar dan blijf ik hier toch ook weer een uur langer hangen en maak ik het probleem alleen maar ergerquote:Op donderdag 22 november 2007 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker Sjoerd....
Dus hij gebruikt op dagelijkse basis.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij vroeg een keer aan mij of ik positiejurken in mijn kast heb hangen...![]()
Wel eens gehoord van "ongenode gasten"quote:Op donderdag 22 november 2007 01:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ja, maar ik nodig jullie niet uit.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Thx, dacht net nog ff om gewoon de wekker een uur later te zetten, maar dan blijf ik hier toch ook weer een uur langer hangen en maak ik het probleem alleen maar erger
Dat is Grunninger nuchterheid, daar hebben ze in het westen tekort an...quote:Op donderdag 22 november 2007 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Thx, dacht net nog ff om gewoon de wekker een uur later te zetten, maar dan blijf ik hier toch ook weer een uur langer hangen en maak ik het probleem alleen maar erger
You wouldn't know where to go, mate.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van "ongenode gasten"![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 01:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ja, maar ik nodig jullie niet uit.
Oe jij hebt een uitstékende informant.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:48 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ook, ook.
Maar Day wou wél een meet met bier organiseren.
En Gert HAAT iedereen hier behalve APK.
Dus die wil geen verbroedering enzo.
Dus hebben ze Day gekicked en nu komt er nooit een toffe meet met kecke ende puickende muziek!![]()
Ik doe altijd gay.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat feest wat wij gaan vieren als jij een beetje gay aan het doen bent
Weet ik want das waar ik woon !quote:Op donderdag 22 november 2007 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is Grunninger nuchterheid, daar hebben ze in het westen tekort an...![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 01:50 schreef Pavement het volgende:
Voor Lobbes http://www.youtube.com/watch?v=VLfvi98A5eQ nederlands beste band !
datum, vraag nou naar de datumquote:Op donderdag 22 november 2007 01:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat feest wat wij gaan vieren als jij een beetje gay aan het doen bent
Staan er geen borden op de snelweg met afslag Ianquote:Op donderdag 22 november 2007 01:51 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
You wouldn't know where to go, mate.
Bier.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe jij hebt een uitstékende informant.![]()
Die met dat litteken, zo'n natte droom die manquote:Op donderdag 22 november 2007 01:38 schreef ppi het volgende:
[..]
En hij had toch een stoer litteken in zijn gezicht - tis lang lang geleden....
Toppie iidquote:Op donderdag 22 november 2007 01:50 schreef Pavement het volgende:
Voor Lobbes http://www.youtube.com/watch?v=VLfvi98A5eQ nederlands beste band !
Waren de rollators weer eens uitverkocht daar?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Morgen loop ik weer achter de kinderwagen!
![]()
quote:
GODVERDOMME!quote:Op donderdag 22 november 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Staan er geen borden op de snelweg met afslag Ian![]()
Yup, chille site.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
Gay is 2008 Gay zijn is cewl ( southpark nog gezien gister avond )
En weet niet of je het al wist maar www.allsp.com alle south park ! incl nieuwe seizoen
bend over backwardsquote:
Desalniettemin << tof woord zo Gay is Kewlquote:Op donderdag 22 november 2007 01:55 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Yup, chille site.
Soms met de nodige storingen.
Enne, dat was metrosexual, dude. Being gay is gay.
VERDAMMT NOCHMAL!quote:
Staat jouw PM aan?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
Desalniettemin << tof woord zo Gay is Kewl
on !quote:Op donderdag 22 november 2007 01:57 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Staat jouw PM aan?
Dan ga ik je voor 1 keer iets sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |