Dat was zijn clue inderdaadquote:Op donderdag 22 november 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
[..]
De echte naam van Chuffi. De Spanjaarden konden hem niet uitspreken en maakten er Chuffi van, een drankje dat hijzelf nooit drinkt.
Wat weer lijkt op Juden Raus!quote:Op donderdag 22 november 2007 01:36 schreef chufi het volgende:
In het spaans klinkt het als : sjoeder
hetgeen lijkt op joder !
Snap ik wel hoor, ik ben ook niet zo happig op dialect in de pop enzo... maar dit is een chanson, en heel ontroerend.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik wou bijdehand gaan reageren maar ik vind het echt mooi !
Zie mijn vorige linkje.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat weer lijkt op Juden Raus!![]()
Klinkt als "Johann Strauss"quote:Op donderdag 22 november 2007 01:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Meen je. Niet verkeerd gekozen.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is dus dat nummer van de poolse bruid.
Wat weer lijkt op Wir Mussen Die Juden Ausrotten!quote:
Of Arbeit Macht Frei!quote:Op donderdag 22 november 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klinkt als "Johann Strauss"
Toch goed dat ze een paar van die kampen bewaard hebbenquote:Op donderdag 22 november 2007 01:39 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat weer lijkt op Wir Mussen Die Juden Ausrotten!![]()
Nee, paste ook mooi bij het filmthema (wat een soort voorloper was van "boer zoekt vrouw"quote:
Nee dat niet en ben gewoon ateo ! Maar zoek het op en neuken zal je niet vinden op googlequote:Op donderdag 22 november 2007 01:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Mooiquote:Op donderdag 22 november 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik spreek geen Gronings en versta ook niet alle dialecten hier, maar Ede... die is prachtig.
Deze vind ik prachtig: http://youtube.com/watch?v=vG0_d1ruVpE
Ik kan me er iets bij voorstellen. Geen beter landschap dan hier om eenzaamheid en isolatie en verlangen naar wat warmte te verbeelden, brrrquote:Op donderdag 22 november 2007 01:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, paste ook mooi bij het filmthema (wat een soort voorloper was van "boer zoekt vrouw")
Ben jij ook dronken?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat niet en ben gewoon ateo ! Maar zoek het op en neuken zal je niet vinden op google
Of: du bist die hässlichsten Nazi-Hund seit Josef Goebbels !! (of zoietsquote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 01:37 schreef Gert het volgende:
Eej pavement, geen fláuw idee waarom deze prima foto bij dit nummer staat. Enige kans dat jíj deze gepost hebt?
http://www.youtube.com/watch?v=Hlk3A8HnMDA&feature=related
Zo begrijpen ze de boodschap ook wel.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Of: du bist die hässlichsten Nazi-Hund seit Josef Goebbels !! (of zoiets)
Ook wil ik niet beaamen (tis hoe je je voelt toch) , maar nu heb ik geen drugs gebruiktquote:Op donderdag 22 november 2007 01:42 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ben jij ook dronken?
Of gebruik je drugs?
Dies te grof!quote:Op donderdag 22 november 2007 01:45 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik weet waarom Day uit de crew is getrapt!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |