Ede Staalquote:Op donderdag 22 november 2007 01:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Hoe heet hij ook alweer, Ede van staal?
Echte noordeling.
Chris Cunningham hij heeft ook die freaky playstation reclames gemaakt, die gozer is mn held !quote:Op donderdag 22 november 2007 01:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Leer eens drummen, ZAK![]()
http://www.youtube.com/watch?v=u1ZGIrNf71Q
Dat is hemquote:Op donderdag 22 november 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ede StaalVandaag nog uit de top 2000 gemieterd.
Ja jammer, die komt ook ut grunn net als ikquote:Op donderdag 22 november 2007 01:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ede StaalVandaag nog uit de top 2000 gemieterd.
aphex twin - come to daddy is hendig geil!quote:Op donderdag 22 november 2007 01:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Klassieke Aphex Twin:
http://www.youtube.com/watch?v=toS-QvUtbfY
quote:Op donderdag 22 november 2007 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jammer, die komt ook ut grunn net als ik
Zeg, wat krijgen we nou? Jij komt net als ik uit Groningen (nou ja, ik woon er) en dan geef je die hint niet eerder? Moeten wij het met 'noordhollands' doen...quote:Op donderdag 22 november 2007 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dude, volgens mij bagger jij nog erger in de COS dan ik hier.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken wel Angelique, die kreunde en steunde: Geoffreyquote:Op donderdag 22 november 2007 01:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Hebben Spanjaarden moeite met de G dan ??
Gert of Graats, Gait...
Wtf is uberhaupt het raadsel?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg, wat krijgen we nou? Jij komt net als ik uit Groningen (nou ja, ik woon er) en dan geef je die hint niet eerder? Moeten wij het met 'noordhollands' doen...![]()
Nee !quote:Op donderdag 22 november 2007 01:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Hebben Spanjaarden moeite met de G dan ??
Gert of Graats, Gait...
quote:Op donderdag 22 november 2007 01:27 schreef Pavement het volgende:
lobbes ben je nu aan het terug zoeken naar die foto van mn reet ?
quote:Op donderdag 22 november 2007 01:26 schreef ppi het volgende:
Valt Aphex Twin nu ook nog onder een bepaald Genre ?
Anyone ?
Ikquote:Op donderdag 22 november 2007 01:27 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wtf is uberhaupt het raadsel?![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je loopt niet alleen te baggeren, het gaat ook nog eensch over jezelf!?quote:
De echte naam van Chuffi. De Spanjaarden konden hem niet uitspreken en maakten er Chuffi van, een drankje dat hijzelf nooit drinkt.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:27 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wtf is uberhaupt het raadsel?![]()
Je hebt je naam in het tegendeel maar .. OK Solved and closedquote:Op donderdag 22 november 2007 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sjoerd
Sjoerd.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
[..]
De echte naam van Chuffi. De Spanjaarden konden hem niet uitspreken en maakten er Chuffi van, een drankje dat hijzelf nooit drinkt.
Hij heb mooi spul gemaakt. Poeh.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
Chris Cunningham hij heeft ook die freaky playstation reclames gemaakt, die gozer is mn held !
Angelique ken ik dan ook wel weer vaag.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ken wel Angelique, die kreunde en steunde: Geoffrey![]()
Zag de video met buuv.
Wasda?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:29 schreef Prospera het volgende:
Iemand een Ede Staal momentje?
Ik spreek geen Gronings en versta ook niet alle dialecten hier, maar Ede... die is prachtig.quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt je naam in het tegendeel maar .. OK Solved and closed
quote:Op donderdag 22 november 2007 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt je naam in het tegendeel maar .. OK Solved and closed
Het kreunt als ssjofffréquote:Op donderdag 22 november 2007 01:31 schreef ppi het volgende:
[..]
Angelique ken ik dan ook wel weer vaag.
Maar dat ze "Geoffrey" steunt en kreunt is nieuw voor mij.
Volgens mij kreunt dat niet lekker met zo'n G aan het begin.
Kreuheune is toch meer aah ooh oeeeh zo op het eerste gehoor..
Ede Staal is was ok....quote:Op donderdag 22 november 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik spreek geen Gronings en versta ook niet alle dialecten hier, maar Ede... die is prachtig.
Deze vind ik prachtig: http://youtube.com/watch?v=vG0_d1ruVpE
Ik wou bijdehand gaan reageren maar ik vind het echt mooi !quote:Op donderdag 22 november 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik spreek geen Gronings en versta ook niet alle dialecten hier, maar Ede... die is prachtig.
Tis idd niet echt te plaatsen.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee, mijn mening is van niet die gast heeft echt een eigen style, hoewel ik the orb wel wat vind weg hebben en soms ook Nine inch nails (van vroegah) maar dat zal niet iedereen met me eens zijn
We proberen achter de noordelijke identiteit te komen van de van noordnederlandse afkomst vanquote:Op donderdag 22 november 2007 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Wasda?
Een nummer van hem is gebruikt voor de film "De Poolse Bruid".
Dat was een mooi liedje, heb ik op mp3 zelfs.
Een Ede Staal-momentje van een minuutje of 3.![]()
Altijd een beetje miskend, totdat hij oud was en de dagen moe.....Hij heeft mooie cd's, waarvan er eentje in mijn bezit...quote:Op donderdag 22 november 2007 01:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik wou bijdehand gaan reageren maar ik vind het echt mooi !
Dat is dus dat nummer van de poolse bruid.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is Sjoerd.....quote:Op donderdag 22 november 2007 01:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
We proberen achter de noordelijke identiteit te komen van de van noordnederlandse afkomst van
de spaanse Chuffie.
Dat was zijn clue inderdaadquote:Op donderdag 22 november 2007 01:30 schreef Disana het volgende:
[..]
De echte naam van Chuffi. De Spanjaarden konden hem niet uitspreken en maakten er Chuffi van, een drankje dat hijzelf nooit drinkt.
Wat weer lijkt op Juden Raus!quote:Op donderdag 22 november 2007 01:36 schreef chufi het volgende:
In het spaans klinkt het als : sjoeder
hetgeen lijkt op joder !
Snap ik wel hoor, ik ben ook niet zo happig op dialect in de pop enzo... maar dit is een chanson, en heel ontroerend.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik wou bijdehand gaan reageren maar ik vind het echt mooi !
Zie mijn vorige linkje.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat weer lijkt op Juden Raus!![]()
Klinkt als "Johann Strauss"quote:Op donderdag 22 november 2007 01:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Meen je. Niet verkeerd gekozen.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is dus dat nummer van de poolse bruid.
Wat weer lijkt op Wir Mussen Die Juden Ausrotten!quote:
Of Arbeit Macht Frei!quote:Op donderdag 22 november 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klinkt als "Johann Strauss"
Toch goed dat ze een paar van die kampen bewaard hebbenquote:Op donderdag 22 november 2007 01:39 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat weer lijkt op Wir Mussen Die Juden Ausrotten!![]()
Nee, paste ook mooi bij het filmthema (wat een soort voorloper was van "boer zoekt vrouw"quote:
Nee dat niet en ben gewoon ateo ! Maar zoek het op en neuken zal je niet vinden op googlequote:Op donderdag 22 november 2007 01:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Mooiquote:Op donderdag 22 november 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |