Ik heb jouw naam laten piercenquote:Op donderdag 22 november 2007 00:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Was dat de afspraak? Ik heb een hartje met 'Lobasca' erin hoor...
quote:
Ja, maar laten we eens even zien met wie we hier eigenlijk te maken hebben... een stoere vent... tattoos... houdt niet van gay feesten... mot bier met koas... heeft knollen van billen...quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar laten we eens even zien met wie we hier eigenlijk te maken hebben... een stoere vent... tattoos... houdt niet van gay feesten... mot bier met koas... heeft knollen van billen...
Ik weet het niet hoor Lobas. Hebben we ons in hem vergist?
Zijn kop is zwaar okeeeeeeeeeeee!!!! Je moet er wel de hele avond tegen aankijken.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar laten we eens even zien met wie we hier eigenlijk te maken hebben... een stoere vent... tattoos... houdt niet van gay feesten... mot bier met koas... heeft knollen van billen...
Ik weet het niet hoor Lobas. Hebben we ons in hem vergist?
Net zoals die billen zeker.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
ik ben lief![]()
en die tattoos zijn lieve tattoos![]()
hoeft nietquote:Op donderdag 22 november 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zijn kop is zwaar okeeeeeeeeeeee!!!! Je moet er wel de hele avond tegen aankijken.
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:56 schreef Neo_Skorrem het volgende:
TVP.
Tot de schok is afgestompt?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zijn kop is zwaar okeeeeeeeeeeee!!!! Je moet er wel de hele avond tegen aankijken.
Oi Pave, nog geyle peent topiques in den planning?quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:58 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Oi Pave, nog geyle peent topiques in den planning?
Kijk, dát is handige shit.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
oi
ik heb wel een handige geopend ff spammen Goedkoop 0900 nr bellen
kudt hij is al gesloten,
Een goed topique trouwens is deze [PAINT] afgekeurde tv-karakters
Aphex twin hier in combo met tullamore dewquote:Op donderdag 22 november 2007 01:02 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Kijk, dát is handige shit.
Fat boy slim is chill trouwens in combinatie met halve liters bier![]()
Ik heb Aphex Twin nooit goed leren waarderen.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
Aphix twin hier in combo met tullamore dew
Nee, het is een kortstondige offtopicquote:
quote:
Wat?quote:
Gezelliequote:Op donderdag 22 november 2007 01:09 schreef Prospera het volgende:
Hallo![]()
Van Avonne mag ik dit hier neerzetten:
[..]
Nee, het is een kortstondige offtopic![]()
[..]
Het is Joepie![]()
of Guppie![]()
@ Avonne: Ik ga niet voor een naamspelletje van 5 posts verhuizen naar een ander forum![]()
Edit: laat ik dat eens wel doen![]()
AFX strakke shit yo. tullamore dew?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
Aphex twin hier in combo met tullamore dew
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:58 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Tjeerd, Tjebbe, Tjobbe....Tjalk...JELLE het is Jelle!
http://www.youtube.com/watch?v=5Az_7U0-cK0&feature=relatedquote:Op donderdag 22 november 2007 01:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik heb Aphex Twin nooit goed leren waarderen.![]()
Doe 's YouTube linkje met een lekker nummer?
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:57 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
![]()
![]()
eehhm, de haren van daisy zien er beter uit dan die van nadia?
of: naast onslow zit een vrouw?
of: onslow komt geen 10 kilo aan in 4 maanden?
Tippiequote:Op donderdag 22 november 2007 01:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
AFX strakke shit yo. tullamore dew?
Goed meegedacht, maar het moet een noordnederlandse naam zijnquote:Op donderdag 22 november 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
Chuffi:
http://www.youtube.com/watch?v=sN-7zFxq9iA
Je gaat offtopicquote:Op donderdag 22 november 2007 01:09 schreef Prospera het volgende:
Hallo![]()
[..]
[..]
Het is Joepie![]()
of Guppie![]()
@ Avonne: Ik ga niet voor een naamspelletje van 5 posts verhuizen naar een ander forum![]()
Is de oplossing al bekend ?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:09 schreef Prospera het volgende:
Hallo![]()
[..]
[..]
Het is Joepie![]()
of Guppie![]()
hebbie m nu geluisterdquote:
Wat is Koggie nou weer?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Goed meegedacht, maar het moet een noordnederlandse naam zijn
Chuffi is nog net geen Koggie.
Cornelis Koenradus Kleinequote:Op donderdag 22 november 2007 01:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Goed meegedacht, maar het moet een noordnederlandse naam zijn
Chuffi is nog net geen Koggie.
Morgen hierheen sleuren en verder pesten.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik denk dat Chuffie nu down under is![]()
Het was een quest en geen pestquote:Op donderdag 22 november 2007 01:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Morgen hierheen sleuren en verder pesten.
Je hedde deus AFX moeten posten:quote:Op donderdag 22 november 2007 01:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
Tippie![]()
whisky = tullamore dew de beste betaalbare whisky die er is
Ik zag het wel hoor, diequote:Op donderdag 22 november 2007 01:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het was een quest en geen pest
Rubber johnyquote:Op donderdag 22 november 2007 01:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je hedde deus AFX moeten posten:
http://www.youtube.com/watch?v=l48HTZUHfeQ hoezo friekmuziek?![]()
Oh mooiequote:
Das niet veel..quote:Op donderdag 22 november 2007 01:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij gaf 1 aanwijzing en that's it.
Leer eens drummen, ZAKquote:Op donderdag 22 november 2007 01:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
Rubber johnyer is een hele tijd geweest dat mensen echt dachten dat het echt was
is geniaal gemaakt lekker freaky !
Hij staat aan.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:19 schreef Pavement het volgende:
Die clip is gay ! vette shit iedereen die kijkt natuurlijk nu i want your soul ! i want your soul ! i want your soul !
i want your soul i want your soul i want your soul i want your soul
Ik weet hetquote:Op donderdag 22 november 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
Sjaak of Jochem. Dat denk ik.
Hebben Spanjaarden moeite met de G dan ??quote:Op donderdag 22 november 2007 01:21 schreef Prospera het volgende:
[..]
Oh mooie![]()
Ga hem ff de link naar de sc sturen
maar chuffi heeft meer een spaanse inborst.
Ik suggereerde al Geoffrey, maar die is te frans, hij is noordelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |