quote:Op donderdag 22 november 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
Over precies een maand word ik volwassen (het zal ook tijd worden zeg).
Je zal maar op elk een flinke moedervlek hebben zitten..quote:Op donderdag 22 november 2007 00:39 schreef Disana het volgende:
Nippelbillen.
Daar kun je leuke oogjes van tatoeeren. En een lachend mondje eronder.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je zal maar op elk een flinke moedervlek hebben zitten..![]()
Star trek is 14.gifquote:Op donderdag 22 november 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen geflirt meer met jou, geen Star Trek meer kijken, niet meer klieren... wèèèèèèè![]()
maar je bent dus jarig binnenkort ? FEESSIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! paef komt wel ffkes het bier op zuipen !quote:
Lekkere hapjesquote:Op donderdag 22 november 2007 00:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
maar je bent dus jarig binnenkort ? FEESSIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! paef komt wel ffkes het bier op zuipen !
blokje kaas erbij![]()
Zeg dat nou niet, nu wil Soury natuurlijk ook komen met de hele familie.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
maar je bent dus jarig binnenkort ? FEESSIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! paef komt wel ffkes het bier op zuipen !
blokje kaas erbij![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:49 schreef Pavement het volgende:
Zijn hier trouwens mensen met tattoes ?
Ik wil weer een nieuwe.
Ah, leuk, eentje met mijn naam erinquote:Op donderdag 22 november 2007 00:49 schreef Pavement het volgende:
Zijn hier trouwens mensen met tattoes ?
Ik wil weer een nieuwe.
ik doe niet aan gay feestenquote:Op donderdag 22 november 2007 00:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, nu wil Soury natuurlijk ook komen met de hele familie.
We moeten nog uitvissen op welke dag in december Ian_Nick jarig is. Vast eerder dan ik.
quote:
Ik heb jouw naam laten piercenquote:Op donderdag 22 november 2007 00:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Was dat de afspraak? Ik heb een hartje met 'Lobasca' erin hoor...
quote:
Ja, maar laten we eens even zien met wie we hier eigenlijk te maken hebben... een stoere vent... tattoos... houdt niet van gay feesten... mot bier met koas... heeft knollen van billen...quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar laten we eens even zien met wie we hier eigenlijk te maken hebben... een stoere vent... tattoos... houdt niet van gay feesten... mot bier met koas... heeft knollen van billen...
Ik weet het niet hoor Lobas. Hebben we ons in hem vergist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |